Jaguar je u Londonu predstavio svoju "malu" limuzinu s kojom namjerava napasti ljutu njemačku konkurenciju. Dugoočekivani XE ključan je model za Jaguar
Jaguar XE napada BMW serije 3, Audi A4 i Mercedes C-klasu
Jaguarov posljednji izlet u srednju klasu, X-Type, nije prošao dobro. Taj je model često bio kritiziran i doživljen tek kao uljepšani Ford Mondeo. Zbog toga je X-Type ukinut prije pet godina, a do sada se britanski brand u vlasništvu Indijaca nije usuđivao krenuti u bitku koji je već jednom neslavno izgubio.
No lekcija je naučena i novi XE ne izgleda nimalo dosadno već vrlo moderno i atraktivno, ima pedigre prave sportske limuzine sa stražnjim pogonom i zrači prestižem i profinjenošću, karakteristikama koje su krasile slavne Jaguarove modele. Osim sjajnog izgleda, elegantnu limuzinu krasi i vrlo nizak koeficijent aerodinamičkog otpora .
Unutrašnjost je oblikovana u prepoznatljivom Jaguarovom stilu sa širokom središnjom konzolom u koju je ugrađen najmoderniji infotainment sustav . Upravljiv preko velikog HD zaslon osjetljivog na dodir ili glasovnih uputa, nudi povezivost s internetom ili vašim pametnim telefonom. Čak možete upaliti XE pomoću svog pametnog telefona , namjestiti klima-uređaj ili grijanje sjedala npr. što može biti korisno u hladna zimska jutra.
Za pogon XE koristi dorađene motore, primjerice novi 2-litreni dizelaš koji je čak 80 kg lakši od starog, a razvija 163 KS. No Jaguar za početak ističe kompresorski 3-litreni V6 koji će imati nekoliko verzija. Za sada razvija 340 KS zbog čega je tonu i pol tešku limuzinu spreman potjerati s mjesta do 100 km/h za manje od pet sekundi ! Što je dvije desetinke sekunde brže od BMW-a 335i i Audija S4...
Najavljena je i verzija s 380 KS na koju bi trebao biti spojen novi, olakšani ZF-ov automatski mjenjač s osam brzina , a na modularnu platformu Jaguara XE moguće je ugraditi i pogon na sva četiri kotača .