Sustav 4 Control upravlja svim kotačima. Na taj način je Laguna preciznija i okretnija. Zabavno ju je voziti, pogotovo ako ste sportski nastrojeni vozač
Mini test obnovljene Lagune: Donosi odlično upravljanje
Automobili s upravljanjem na sve kotače prava su rijetkost, stoga je test obnovljene Lagune bio vrlo zanimljivo iskustvo. Zahvaljujući blagom pomicanju stražnjih kotača odlučnost kojom Laguna skreće oduševljava, a plus je smanjena mogućnost za proklizavanje preko nosa. Lagunu je zaista zabavno voziti, pogotovo ako ste sportski nastrojeni vozač.
Kad je riječ o udobnosti, Laguna također blista, iznimno je udobna i obiteljski prostrana. Snažan dizelski motor je tih, miran i kultiviran, ali ostaje dojam da bi mogao biti štedljiviji. Na testu smo u gradu trošili 7,2 l.
Kada je u pitanju odnos uloženog i dobivenog, Laguna jednostavno blista. Luksuzna oprema, vrlo kvalitetni materijali i izrada, dobre performanse i odličan sustav upravljanja za 235.765 kn odlična je ponuda.
Renault Laguna 2.0 dCi 150
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1505 kg
dimenzije: 480x181x147cm
obujam: 1995 ccm
snaga: 110 kW/150 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,0 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
CIJENA: 235.765 kn (testni model) 209.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Peugeot 508, Citroen C5, Opel Insignia, VW Passat
Unutra je svježija i dobro opremljena
Testirana Laguna prepuna je bogate opreme. Tu su, na primjer, presvlake sjedala od alcantare i umjetne kože te multimedijski sustav R-Link kojem moramo zamjeriti “zapinjanje” pri pokretanju.