Ne samo da je najveći u klasi, već nudi i najvišu razinu luksuza, a uz Go Brasil paket ga odlikuje vrlo bogata oprema pa tako npr. ima automatski klima-uređaj
Novi Hyundai i10 u svakom je detalju ispred europskih rivala
Prije 10 godina Hyundai možda nije imao što ponuditi osim povoljne cijene i uzorne pouzdanosti, no danas radi automobile koji su uzor drugima! Maleni i10 je najbolji primjer za to - u svakom je detalju ravnopravan europskim rivalima. I ne samo to, već ih u mnogima nadmašuje.
Primjerice, interijer je izuzetno prostran i, uz najbogatiji paket, opremljen najluksuznije u klasi. Materijali su kvalitetni, a izrada još bolja. Krenete li u vožnju, oduševljenje ne prestaje. Upravljač je vrlo izravan, a ručica mjenjača precizna pa je i10 ne samo izuzetno okretan, nego ga je i užitak voziti. Jedino bismo voljeli da je ovjes čvršći i malo tiši.
Ugodno iznenađuje i 1.2 benzinac s 87 KS koji uvijek ima dovoljno snage za živahnu vožnju, a pritom prosječno troši tek oko 6 l/100 km.
Ima najveći prtljažnik u klasi
S obzirom na to da je dimenzijama najveći, ne čudi što je i10 i najprostraniji u mikro klasi. Prosječno visoki putnik udobno će se smjestiti i na stražnjoj klupi, a iza nje je prtljažni prostor koji nudi čak 252 litre.
Moderna unutrašnjost
Interijer malog Hyundaija vrlo je privlačan, što oku, što na dodir, a k tome je i uzorno funkcionalan. Poneki prekidači su doduše i preveliki, no sviđa nam se moderno dizajnirana i pregledna instrument-ploča, kao i kožom presvučeni, dobro odmjereni upravljač. Uz najbogatiji paket dolaze i dvobojna sjedala te komande na upravljaču.
Hyundai i10 1.2 Go Brasil!
Tvornički podaci:
masa: 1016 kg
dimenzije: 367x166x150cm
obujam: 1248 ccm
snaga: 64 kW/87 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,3 s
najveća brzina: 171 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
Cijena: 87.178 kn (testni model) 87.178 kn (bez doplata)
Konkurencija: Volkswagen Up!, Fiat Panda, Toyota Aygo, Renault Twingo