Nakon tri godine na tržištu gradski auto prošao je kroz ozbiljnije zatezanje bora. Prednji dio znatno je promijenjen po uzoru na Aygo, a novosti su i pod karoserijom
Novo lice za Toyotu Yaris: Ovo je više od običnog redizajna
Redizajn obično podrazumijeva male estetske zahvate, no ono što su napravili dizajneri Toyote mnogo je više od toga. Promijenjen je cijeli prednji dio i automobil sad izgleda osjetno svježije, agresivnije te mnogo više prilagođen ciljanoj mlađoj publici. Yaris smo upoznali na svjetskoj premijeri u njemačkom Düsseldorfu koji je Toyota odabrala kako bi naglasila europski karakter svojega gradskog modela. On je, naime, razvijen i osmišljen u Europi , i to ciljano po ukusima europskih kupaca. Stražnji je dio dobio nova svjetla i odbojnik s crnim difuzorom , dok se u unutrašnjosti naglasak stavio na materijale koji su kvalitetniji i koji bolje izgledaju.
Osim osjetno izmijenjenog izgleda, novi Yaris je dobio i veće mogućnosti individualizacije. Kupci mogu birati između dva benzinca, jednog dizela i hibridnog pogonskog sustava
Četiri pogonska sustava
Osnovnu motorizaciju Yarisa i dalje predstavlja poznati i provjereni 1-litreni trocilindrični benzinac sa 69 KS koji je modificiran i sad, prema tvorničkim podacima, troši 4,1 l/100 km. Snažniji 1.33 benzinac razvija 99 KS te su mu smanjeni buka i vibracije. Isto vrijedi i za dizelski motor koji ima 90 KS i, prema tvrdnjama iz Toyote, troši 3,8 l/100 km, dok je hibridni sustav najštedljiviji uz potrošnju od 3,3 l/100 km . Naravno, na prvim testnim vožnjama su se sve ove vrijednosti pokazale tipično optimističnima te je stvarna potrošnja bila oko 20% viša. Ozbiljno se poradilo i na komforu te voznim svojstvima. Novi Yaris je tako tiši, a vibracije su vidljivo smanjene.
Zahvaljujući krućoj konstrukciji Yaris je postao nešto sposobniji u zavojima i ima mnogo izravniji odaziv na upravljač. Zbog promijenjenog stražnjeg i prednjeg ovjesa te novih amortizera porasla je udobnost u vožnji. Ponuda Yarisa je nakon redizajna obogaćena s dvije nove linije opreme - Style i Lounge, koje se kombiniraju s klasičnim paketima opreme. Model Style se tako ističe po posebnim aluminijskim naplatcima promjera 16 inča i drugačijoj maski sa sportskim duhom, dok se Lounge izvedba više koncentrira na bogatstvo unutarnje opreme. Yaris na naše tržište stiže polovicom kolovoza. Cijena osnovnog modela će zbog bogatije opreme malo porasti i trebala bi iznositi 79.900 kuna za model s troja, odnosno 82.900 kuna za model s petero vrata . Osjetno prodavaniji modeli s 1.33 motorom, dizel i sve popularniji hibrid, prema najavama iz Toyote, ne bi trebali poskupiti.