Na testu smo imali vrhunsko izdanje obnovljenog Citroena C4 s najsnažnijim benzinskim motorom, top paketom opreme i čak 30.000 kn dodatne opreme
Obnovljeni kompakt Citroen C4: Mali zahvati, veliki pomak
Novi, odnosno obnovljeni Citroen C4 predstavio nam se spektakularno. Na testu smo imali vrhunsko izdanje s najsnažnijim benzinskim motorom, top paketom opreme i čak 30.000 kn dodatne opreme.
Jasno, da ovaj automobil opremljen svim što možete poželjeti u kombinaciji sa snažnim benzinskim motorom i automatskim mjenjačem ne ostavlja puno želja neispunjenima. A upravo motor je razlog za prvu veliku pohvalu. Trocilindrični benzinac je poletan, prilično mirnog rada, elastičan zbog velikog okretnog momenta od 230 Nm i vrlo štedljiv.
Na testu smo trošili 6,6 l/100 km u mješovitoj vožnji i 8 l/100 km u gradu što je zapravo iznimno dobro za snažni benzinac u kombinaciji s automatskim mjenjačem. Sam mjenjač svoj posao obavlja vrlo dobro, bez trzaja i brzo, a jedini minus su mu osjetne vibracije motora i pogona prilikom zaustavljanja vozila. Estetska poboljšanja, odnosno novosti na karoseriji redizajniranog C4 ne upadaju u oči no ukupno znatno osvježavaju automobil.
Isto tako je u unutrašnjosti koja uz ovako bogatu opremu izgleda luksuzno i prozračno. Naravno, uz luksuzne detalje poput velikog panoramskog krova i cijena je otišla u visine. Konkretno, 185.110 kn za testirani automobil mnogo je više nego što su kupci u ovoj klasi spremni dati. Stoga preporučamo da se ne pretjeruje s dodatnom opremom, jer bez nje ovaj automobil još je uvijek dovoljno atraktivan, ima isti motor i mjenjač, a stoji čak 30.000 kuna manje.