Uz kozmetičke promjene izgleda i poboljšan ovjes, najveća novost dorađenog Cayennea je novi 3,6-litreni V6 biturbo koji je u potpunosti razvijen u Porscheu
Porsche osvježio Cayenne, a najveći novitet je V6 biturbo
Facelift Porscheovog vrlo uspješnog modela Cayenne obuhvaća brojne promjene vanjskog izgleda, najočitije na prednjem kraju. Maska hladnjaka je veća, prednji odbojnik je drukčiji s većim usisima za zrak kako bi se poboljšalo hlađenje. Promijenjeni su i prednji blatobrani kao i poklopac motora koji je sada veći.
Novi Cayenne dolazi serijski s bi-ksenon farovima i LED dnevnim svjetlima na modelima Diesel, S i S E-Hybrid dok model Turbo dolazi s LED dinamičnim prednjim farovima.
No najveće su novosti ispod poklopca motora. Tamo Cayenne dobiva novi 3,6-litreni V6 biturbo razvijen u potpunosti u Porscheu. Razvija 420 KS i 550 Nm, a zamjena je za rastrošni atmosferski 4,8-litreni V8 koji je bio i slabiji. S novim motorom Cayenneu s mjesta do 100 km/h stiže za samo 5,5 sekundi i postiže 260 km/h.
Hibridni Cayenne rabi 3-litreni kompresorski V6 koji surađuje s elektromotorom od 95 KS razvijajući zajedno 416 KS. Zahvaljujući litij-ionskom akumulatoru može voziti 36 km samo na struju.
U Porscheu tvrde da su doradili i ovjes kako bi bio još komforniji bez utjecaja na dinamiku vozila. Interijer ima novi upravljač s ugrađenim dodatnim funkcijama.