Nova generacija najprodavanijeg automobila na svijetu dobra je u svakom pogledu. Motor od 90 KS dobro se bori s velikim autom, a izraženiji minus je jeftina plastika
Pozitivno iznenađenje Toyote: Ne zaostaje za 'Europljanima'
Od kada je stigao Auris, Corolla je u Europi pala u drugi plan. A to njena nova generacija nikako ne zaslužuje. Vožnja u ovom automobilu je zaista ugodno iznenađenje u svakom pogledu. Vrlo udoban ovjes vrhunski podnosi loše ceste, a na dobrima se sasvim solidno nosi sa zahtjevima sportski nastrojenih vozača.
Motor od 90 KS, dizel obujma od samo 1.4 litre iznenađujuće dobro bori se s velikim i ne baš laganim automobilom. Snage ne nedostaje niti kad je Corolla potpuno opterećena, a performanse su sasvim solidne. Uza sve to ide i vrlo dobra potrošnja od samo 5,3 l/100 km u mješovitoj vožnji na testu.
Izraženiji minus Corolle je jedino jeftina plastika, a prednosti auta su dobra prostranost u kabini i prtljažniku, kvaliteta izrade te fer cijena.
Toyota Corolla 1.4 D-4D Luna
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1320 kg
dimenzije: 462x178x147cm
obujam: 1364 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,5 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja: 4,1 l /100 km
CIJENA: 145.524 kn (testni model) 135.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Fluence, VW Jetta, Opel Astra Sedan
Srednji paket je zaista vrlo bogat
Iako ima srednji paket opreme, multimedijski sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, dvozonski automatski klima-uređaj i kamera za vožnju unatrag spadaju u serijsku opremu, što je vrlo bogato.