Obavijesti

Tech

Komentari 50

Škoda Fabia na testu: Skok među najbolje modele u klasi

Škoda Fabia na testu: Skok među najbolje modele u klasi
4

Glavni aduti su joj vrhunski motor i vozna svojstva kojima znatno odskače od prosjeka. Ovo je trenutno najbolji gradski auto koji dolazi iz Volkswagen koncerna

VIDEO

Početak 2015. godine donio nam je pravu poplavu noviteta u gradskoj klasi. Nova Corsa, Hyundai i20, Mazda2 i Škoda Fabia će bez sumnje ispremiješati odnos snaga u najprodavanijem segmentu na hrvatskom tržištu. Kakve adute za to ima nova Fabia provjerili smo velikim testom atraktivne izvedbe sa benzinskim turbomotorom i najbogatijim paketom serijske opreme. 

Nova Fabia izgleda mnogo agresivnije i konzervativnije od svoje prethodnice. To je izgled na koji su kupci Škode mnogo bolje navikli. Na prvu Fabia u unutrašnjosti ne obara s nogu. Dizajn nije previše maštovit, a mnogo tvrde plastike ne pomaže da sve to izgleda atraktivnije. Ipak, oni koji traže vrlo kvalitetnu izradu i dojam “neuništivosti” u Fabiji će se osjećati na “pravoj adresi”.

Top paket opreme također ne nudi ništa posebno bogato, a na stražnjoj klupi bi moglo biti i više mjesta, no svi ti nedostaci se zaboravljaju kada krenete u vožnju. Vrhunski turbomotor s 90 KS u vožnji se ponaša kao da ima mnogo više snage, te je u Fabiji uvijek užitak stisnuti gas. Pritom vas automobil ne kažnjava visokom potrošnjom. Naprotiv, da biste trošili više od 7 l/100 km u gradu morate voziti agresivno. Prosjek testa od 5,9 l/100  km u umjerenoj kombiniranoj vožnji za svaku je pohvalu.

Fabia oduševljava i preciznim upravljačem te ovjesom koji dopušta mnogo više nego što na prvu očekujete od gradskog automobila. Iako je u osnovi gradski automobil, ne valja zanemariti i činjenicu da se Fabia vrlo dobro ponaša i na dužim putovanjima. Nova Fabia je korak naprijed i trenutno najbolji gradski auto koji dolazi iz VW koncerna. To se osjeti i po cijeni kojom je vrlo daleko od nekadašnjih jeftinih Škoda.

Goran Jakuš/Pixsell

Tvornički podaci:
masa: 1109 kg
dimenzije: 399x173x147 cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  66 kW/90 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,9 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja:  4,7 l /100 km
cijena: 113.920 kn (testni model)   105.725 kn (bez doplata)

Testna Fabia 1.2 TSI Style je dodatno opremljena crnim krovom, a u opremi ima još klima uređaj, audio sustav sa zaslonom osjetljivim na dodir, limitator brzine...  

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 50
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu