Negativne kritike zaslužuju premalo izravan upravljač i anemičan zvuk motora, no pozitivnih strana je više. Primjerice potrošnja koja je na testu iznosila 8,9 l/100 km
Sportaš Renault Clio R.S. je pravi majstor za grad i stazu
Iako radikalno drugačiji od prethodnika, Clio R.S.uspio je zadržati većinu obožavatelja te i dalje slovi kao najpopularniji auto u klasi. Prelazak na automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i, generalno gledano, ublažavanje sportskog karaktera oduzeli su jedan dio užitka u vožnji, no, realno gledano R.S. je i dalje izuzetno brz te zabavan auto.
Negativne kritike zaslužuju premalo izravan upravljač i anemičan zvuk motora, no pozitivnih strana je mnogo više. Primjerice, potrošnja koja je na testu iznosila 8,9 l/100 km u gradu, uz normalnu vožnju. Čim bismo pritisnuli tipku, R.S. bi se iz uglađenoga gradskog mališana pretvorio u pravu zvijer, a potrošnja skočila na 12-13 l/100 km. Cijena je visoka, no ipak je ovdje riječ o ograničenoj specijalnoj seriji.
Monaco GP će biti pravi raritet
Specijano izdanje Clia R.S. bit će proizvedeno u samo 750 primjeraka, a testni nosi redni broj 100. Unutrašnjost je bogatija nego kod standardnog R.S.-a. Izvana su tu dvobojna karoserija, spojler, naplatci...
R.S. monitor je vrlo zabavan
Telemetrijski sustav je prava zabava za trkače, ali i ljubitelje vrhunske tehnologije. Prikazuje desetke korisnih podataka, odnosno instrumenata, a sve je parametre moguće spremiti na USB i poslije analizirati na računalu, kao kod pravog trkaćeg automobila. Za sustav treba nadoplatiti 1990 kuna, a to svakako savjetujemo.
Renault Clio R.S. 200 DC Monaco GP
TVORNIČKI PODACI:
Masa: 1204 kg
Dimenzije: 409x173x143cm
Obujam: 1618 ccm
Snaga: 147 kW/200 KS
Ubrzanje (0-100 km/h): 6,7 s
Najveća brzina: 225 km/h
Potrošnja: 6,3 l/100 km
Cijena: 218.013 kn (testni model) 201.400 kn (bez doplata)
Konkurencija: Peugeot 208 GTI, Seat Ibiza Cupra, Mini Cooper S