Ušminkani Clio s 1,5-litrenim dizelskim motorom oduševio je niskom potrošnjom, a s GT Line paketom korak je iz gradskog sivila prema blještavom svijetu glamura
Sređen do zadnjeg detalja: Tjedan dana u Cliju GT Line
Jedan od najprodavanijih modela u Hrvatskoj dobio je pojačanje pod imenom GT Line. Riječ je o “šminkerskom” paketu opreme koji, zahvaljujući sportskim odbojnicima i karoserijskim ukrasima, osjetno podiže dojam koji ostavlja mali gradski “Francuz”. Dodamo li tome i najbogatiji paket opreme Dynamique, dojam automobila koji se izdiže iz gomile je kompletan.
No ono što testirani Clio čini automobilom koji vrijedi zapaziti krije se i ispod karoserije. Riječ je o vrhunskom 1,5-litrenom motoru snage 90 KS koji, unatoč veteranskom statusu na tržištu (uz modifikacije proizvodi se već 15 godina), još spada među najbolje dizelske motore ove vrste u svijetu. Oduševljava prije svega njegova štedljivost. Na testu nam je u gradskoj vožnji bilo dovoljno samo 5,3 l/100 km, kombinirano gotovo litra manje, sve to bez da smo se posebno trudili potrošiti što manje. Uz sve to, motor oduševljava i tihim, mirnim te kultiviranim radom, po čemu je ispred mnogih konkurenata s modernijim i novijim motorima.
U Cliju je vožnja opuštena, a stisnete li gas nešto jače znat ćete cijeniti vrlo dobar upravljač i ovjes koji se spremno nosi sa svim izazovima. Pritom ni performanse nisu loše, štoviše, velik okretni moment koji je dostupan gotovo uvijek daje mnogo veći dojam moći nego što bi se to moglo naslutiti iz umjerenih 90 KS. Dobar dojam nadopunjuje i vrhunska oprema testiranog modela koja donosi dašak luksuza u gradsku klasu. Clio s GT Line paketom korak je iz gradskog sivila prema blještavom svijetu glamura po relativno razumnoj cijeni.
Tvornički podaci
- masa: 1071 kg
- dimenzije: 406x173x145 cm
- obujam: 1461 ccm
- snaga: 66 kW/90 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 11,3 s
- najveća brzina: 177 km/h
- potrošnja: 3,3 l /100 km
- cijena: 131.766 kn (testni model) 120.400 kn (bez doplata)
Renault Clio GT Line u opremi ima posebne odbojnike, kromirane ukrase, alunaplatke 16”, multimediju sa zaslonom na dodir, navigaciju...
U nastavku pogledajte test Clija GT Line kolega s portala Autoclick