Logan je automobil koji se ne igra s nepotrebnim, nego je fokusiran na najbitnije. 85.258 kn za prostrani obiteljski auto bogate opreme je cijena bez konkurencije
Što može najjeftiniji auto na tržištu? Vozili smo novi Logan
Druga generacija Logana donosi moderniji dizajn i višu razinu opreme, no u osnovi je to i dalje automobil fokusiran isključivo na ono što je bitno u svakodnevnom korištenju. Prostranost stražnje klupe i prtljažnik od 510 litara upravo su senzacionalni za auto ovih dimenzija, a isto vrijedi i za ponašanje na lošijim cestama. Ovdje je Logan udoban poput trostruko skupljih automobila.
Za ljude naviknute na bržu vožnju 75 KS neće biti dovoljno jer Logan jednostavno nije namijenjen za nešto takvo. No kupci realnih želja i prohtjeva mogli bi se oduševiti.
Kao i mi nakon što smo u dva dana prevalili 1000 kilometara kroz države bivše Jugoslavije po katastrofalnim cestama za koje je Logan kao stvoren. Vrijedan i ugodan suputnik koji iznova pozitivno iznenađuje.
Cijenom i dalje u samom vrhu
Samo 85.258 kuna za prostrani obiteljski auto koji ima tempomat, alu naplatke, klimu, električni paket i audio sustav je cijena bez konkurencije. Osnovni Logan s istim motorom je 59.700 kuna.
Dacia Logan Laureate 1.2 16V
TVORNIČKI PODACI:
masa: 974 kg
dimenzije: 435x173x152cm
obujam: 1149 ccm
snaga: 55 kW/75 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 14,5 s
najveća brzina: 156 km/h
potrošnja: 5,9 l/100 km
CIJENA: 85.258 kn (testni model) 76.500 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Citroën C-Elysee, Peugeot 301, Škoda Rapid