Obavijesti

Tech

Komentari 126

Tehnološka revolucija: Otkrijte sve tajne novog VW Passata

Tehnološka revolucija: Otkrijte sve tajne novog VW Passata
6

Volkswagen nikad u povijesti nije predstavio automobil s toliko novih tehnologija. U dizajnerskom smislu novi Passat je evolucija, no ispod lima je revolucionaran

VIDEO

Novi Passat , jedan od najvažnijih svjetskih automobilskih noviteta ove godine, redakcija 24Auto isprobala je među prvima, u sklopu svjetske prezentacije na Sardiniji.

Pokretanje videa...

Dubravko Kolarić VIDEO

Automobil koji je u 41 godinu postojanja prodan u više od 22 milijuna primjeraka dobio je osmu generaciju. Veliku pažnju automobil bez sumnje privlači i u Hrvatskoj. Ovo je uvjerljivo najprodavaniji automobil srednje klase, posebno popularan kod tvrtki kod kojih završi gotovo 90 posto prodanih Passata . Auto je u dizajnerskom smislu ponovno evolucija, a ne revolucija, doduše nešto odvažnija nego što je to bila kod zadnje smjene generacija. Najviše novosti je ispod lima.

Volkswagen

Poslovni kralj je najveći tehnološki iskorak u povijesti VW-a

Novi Passat je lakši 85 kilograma, jednako velik, no zato osjetno prostraniji. Svi benzinski i dizelski motori u ponudi imaju turbo, a najzanimljivija novost je 2.0 TDI Biturbo s 240 KS koji dolazi u kombinaciji s DSG mjenjačem i pogonom na sve kotače

Suprotno dosadašnjoj tradiciji, u dužinu novi Volkswagen Passat nije rastao, no zato je za osam centimetara povećan međuosovinski razmak, a to je izgledu dalo više dinamike i u unutrašnjosti donijelo više mjesta.

Posebno impresivan je prtljažnik - 586 litara kod limuzine i do 1780 litara kod karavana Varianta. Tehnološki gledano, kako tvrde, novi Passat je najveći korak naprijed u povijesti Volkswagena. Auto je lakši oko 85 kilograma , a to u kombinaciji s novim motorima i ovjesom donosi dinamičnija vozna svojstva.

Svi motori koriste turbo tehnologiju , imaju start-stop sustav i zadovoljavaju euro 6 normu, a raspon njihove snage kreće se od 120 do 280 KS. U prosjeku troše 20 posto manje. Najzanimljiviji među njima je novi 2.0 TDI s dva turbo punjača, 240 KS i 500 Nm koji serijski dolazi s DSG mjenjačem i pogonom na sve kotače. Ipak, u Hrvatskoj se najviše očekuje od slabijih dizela, osnovnog 1.6 sa 120 i 2.0 TDI-a sa 150 KS. Apsolutna novost je i hibridni plug in sustav s 204 KS u Passatu GTE. Od brojnih novih tehnologija, mnoge su apsolutna novost u klasi.

Volkswagen

Passat je tako moguće dobiti uz potpuno digitalne multifunkcionalne HD instrumente, internetski sustav Car Net Guide koji donosi brojne aplikacije, trailer assist sustav za lakše manevriranje s prikolicama ili sa sustavom kamera koje prikazuju okoliš auta iz ptičje perspektive i olakšavaju parkiranje.

U ponudi su i dalje tri paketa opreme, a cijena osnovnog modela još nije poznata. Neslužbeno smo saznali kako bi trebala ostati na razini prethodnog modela, dakle niže od 190.000 kuna. Trenutačno iz tvornica izlazi jedan novi Passat svakih 29 sekundi, no taj će tempo trebati i ubrzati jer novi će model bez sumnje biti još veći bestseller.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 126
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno