C5 je još jedan crossover u srednjoj klasi. Ovjes savršeno upija neravnine, a tu su i fenomenalna sjedala. Luksuzno je opremljen, stoga je i visoka cijena opravdana
Terensko izdanje C5: Njegova posebnost je hidraulički ovjes
Cross Tourer se od klasičnog karavanskog C5 razlikuje po šminkerskim zahvatima na karoseriji i većoj udaljenosti od podloge. Prednji i stražnji kraj dobili su “terenske” odbojnike koji, osim što izgledaju odlično, dodatno štite karoseriju.
Automobil je od podloge udaljen dodatnih 15 milimetara i oduševljava svojom udobnošću. Ovjes savršeno upija neravnine, a tu su i fenomenalna sjedala. Stoga se na duljim dionicama putnici i vozač u C5 osjećaju odmorno. Za željne brže vožnje tu je sport tipka, kojom se ukrućuje ovjes, no i tada se karoserija C5 ljulja malo više od prosjeka.
Motor je kultiviran i tih, a potrošnja na testu iznosila je 6,5 l/100 km. Adut je luksuzna oprema, stoga je visoka cijena novog atraktivnog Citroëna potpuno opravdana.
Ovjes podiže i spušta auto
Sasvim solidne terenske sposobnosti, barem kad je riječ o udaljenosti od podloge, Cross Toureru daje njegov serijski hidraulički ovjes. On naime automatski regulira udaljenost od podloge, a za teže terene i urbane prepreke karoseriju je moguće podignuti za dodatnih 6 cm (do 10 km/), odnosno 4 cm (do 40 km/h).
Citroën C5 Cross Tourer HDi 160
Tvornički podaci:
masa: 1670 kg
dimenzije: 483x185x151cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 120 kW/163 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,3 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja: 5,1 l /100 km
Cijena: 263.787 kn (testni model) 237.983 kn (bez doplata)
Konkurencija: Volkswagen Passat Alltrack, Audi A4 Allroad
Unutra vlada vrhunski luksuz
Električni pokretana i grijana sjedala presvučena kožom, električno pokretani poklopac prtljažnika, dvozonska automatska klima, navigacija i kamera za vožnju unatrag samo su dio bogate opreme.