Novi su instrumenti, konzola i ostatak kokpita, a sjedala su udobnija i bolje drže tijelo. Jedino što je isto kao kod starog modela je ponuda benzinskih motora
Toyota Avensis: Novo izdanje japanskog aduta srednje klase
Na osnovi starog model Toyota je razvila Avensis koji će rijetko tko povezati s običnim redizajnom. Gotovo svi karoserijski dijelovi su promijenjeni tako da su limuzina i karavan srednje klase dobili potpuno novi karakter. I u unutrašnjosti ima malo poveznica sa starim modelom.
Novi su instrumenti, središnja konzola i ostatak kokpita, a sjedala su udobnija i bolje drže tijelo u zavojima. Jedino što je isto kao i kod starog modela je ponuda benzinskih motora, koja se još sastoji od atmosferskih 1.6 i 1.8-litrenih motora koji traže visoke okretaje da bi od sebe dali ono najbolje. Mnogo više kupaca trebali bi privući novi dizelski motori koje je Toyota preuzela iz BMW-a.
Slabiji 1.6-litreni agregat razvija 112 KS te zamjenjuje dosadašnji 2-litreni motor. Vrh ponude predstavlja 2-litreni četverocilindrični dizel sa 143 KS. S oba motora smo na testnim vožnjama u Švicarskoj trošili 5,2 l/100 km u mješovitoj vožnji.
Novi Avensis je osjetno poboljšan u pogledu udobnosti, upravljač je izravniji, a sigurnost povećavaju novi sustavi poput automatskog kočenja. Razlog za kupnju dizela su i cijene. Naime, najjeftiniji model u ponudi je upravo dizelaš s povoljnom cijenom od 176.900 kuna, a osnovni benzinac stoji 189.900 kuna.