Panda 4x4 na mini testu bila je vrlo učinkovita, a tijekom izleta izvan ceste nije joj smetao slabašan dizelski motor. Vrlo je bučna, a obzirom na prostranost i skupa
U brdo kao divokoza: Fiatova Panda 4x4 je okretna i spretna
Još prije 30 godina Fiat je prvi put ugradio 4x4 pogon u malenu Pandu i stvorio kultno vozilo koje zbog svojih malih dimenzija i moćnog pogona oduševljava u terenskoj vožnji. Tako je i s današnjom Pandom 4x4, kojoj tijekom izleta izvan ceste ne smeta ni slabašan dizelski motor.
Doduše, voljeli bismo da mjenjač ima kraće prijenose od standardnog, a i ovjes bi mogao biti podignut za više od 5 cm od standardnog, no Pandu spašavaju male dimenzije i masa, pa spremno ide tamo gdje bi se mnogi ozbiljniji terenci zamislili. Dorađeni ovjes pomaže i na asfaltu jer se u 4x4 verziji Panda manje naginje, a i tad se snaga prenosi bez proklizavanja, pa i kad je sklisko.
No vrlo je bučna, a s obzirom na performanse i prostranost, i skupa. Trošili smo manje od 6 l/100 km.
Elektronička kontrola
Pandin 4x4 pogon sastoji se od dva slobodna diferencijala i elektronički kontroliranog središnjeg razdjelnika snage. Kod penjanja kao na slici, te na skliskim podlogama, od pomoći je “elektronička blokada diferencijala”, ELD, koja koči kotač koji proklizuju preusmjerujući tako moment na kotač koji ima više prianjanja.
Dobro opremljen paket Climbing
Rezerviran je samo za Pandu 4x4, a pored klima-uređaja i električnog paketa - za razliku od najbogatijeg Loungea - donosi ESP, 15-inčne alunaplatke, djeljivu stražnju klupu, dodatne pretince i sl.
Fiat Panda 4x4 Climbing 1.3 JTD 75
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1115 kg
dimenzije: 365x164x155cm
obujam: 1248 ccm
snaga: 55 kW/75 KS
ubrzanje (0-100km/h): 14,5 s
najveća brzina: 159 km/h
potrošnja: 5 l /100 km
CIJENA: 118.213 kn (testni model) 118.213 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Suzuki SX4, Dacia Duster, Lada Niva, Suzuki Jimny