Najbogatiji paket opreme sastavljen je po principu “nema što nema”, pa dvojka nudi luksuz i sigurnosnu opremu kakve bi se postidio prosječni automobil srednje klase
Vrhunska Mazda 2 'nema što nema', to ima i visoku cijenu
Kad bismo birali najbolji automobil u klasi, ova Mazda2 bila bi naš prvi odabir. Ne samo da oduševljava voznim karakteristikama i motorom već i bogatom opremom kakvu nije moguće naći niti kod jednog konkurenta.
Najbogatiji Revolution top paket opreme sastavljen je po principu “nema što nema”, pa tako dvojka nudi luksuz i sigurnosnu opremu kakve bi se postidio i prosječni automobil srednje klase. Spomenimo samo još HUD zaslon, koji projicira najvažnije informacije usred vidnog polja vozača. Takav detalj rijetkost je i u najvišim klasama automobila. A i performanse su na visokoj razini. Fenomenalni 1.5-litreni benzinski motor unatoč tome što nema turbo vrlo je elastičan i živahan te spremno reagira i na najmanji pritisak gasa. Ubrzanje do 100 km/h za 8,7 sekundi je, izuzmemo li sportske modele, među najboljima u klasi, a vrhunski ovjes te precizni upravljač i mjenjač kratkog hoda kojima je nemoguće naći zamjerke pretvaraju Mazdu2 u automobil kojeg je pravi užitak voziti.
Uz svu ovu vrhunsku opremu i vozna svojstva Mazda2 ima i praktične strane. Primjerice, potrošnja se tijekom testa u gradu kretala oko 6,5 l/100 km, što je vrhunski rezultat za snažnog benzinca. Prostranost i udobnost su također na visokoj razini. Naime, s 406 cm dužine, Mazda2 spada među najveće u klasi i to se jasno vidi i u unutrašnjosti. I emocije igraju veliku ulogu kod izbora ovog auta. Naime, rijetko koji gradski model izvana, ali i iznutra, izgleda tako dobro. Jedino što Mazdi2 ne ide u korist je cijena. Najsnažniji model i najbogatija oprema u kombinaciji koštaju ponosnih 150.000 kuna.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1055 kg
dimenzije: 406x170x150 cm
obujam: 1496 ccm
snaga: 85 kW/115 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 4,9 l /100 km
cijena: 154.413 kn (testni model) 150.213 kn (bez doplata)
Mazda 2 G115 Revolution Top u seriji ima grijana kožnata sjedala, Head-up zaslon, automatsku klimu, navigaciju, naplatke od 16’’, automatska duga svjetla...