Odličan 1.5 dCi dobro nosi i sportski paket, no najviše oduševljava ekonomičnošću. Vuče sjajno već od najnižih okretaja i nimalo ne zaostaje za jačim 1.6 dizelašem
Vrhunski leži i štedi: Testirali smo Renault Megane GT Line
Renault je, sad već kultni, 1.5-litreni dCi motor u šestoj generaciji doveo do savršenstva. Oduvijek vrlo miran i tih u radu gotovo je neprimjetan u vožnji, a oduševljava izuzetnom elastičnošću. Vuče sjajno već od najnižih okretaja i po vučnoj sili u uobičajenoj vožnji nimalo ne zaostaje za snažnijim 1.6 dizelašem.
Zbog dugog proračunatog mjenjača (sad ima šest brzina) ubrzanja su nešto slabija, no zato Megane troši vrlo malo goriva - u prosjeku manje od 5,5 l/100 km. U Berline verziji s pet vrata pristup prostranoj unutrašnjosti je jednostavan i lak, kao i prtljažniku s više od 400 litara.
Komfor vožnje sportski ovjes gotovo uopće ne narušava, a ležanje na cesti je na vrlo visokoj razini pa ovaj klasični i štedljivi obiteljski kompakt nudi i pravi vozački užitak.
Renault Mégane Berline GT Line
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1215 kg
dimenzije: 429x181x147cm
obujam: 1461 ccm
snaga: 81 kW/110 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,1 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja: 3,7 l/100 km
CIJENA: 157.900 kn (testni model) 145.800 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota Auris, VW Golf, Honda Civic, Peugeot 308
Odličan sportski GT line paket
Najbogatiji paket GT line izrazito je sportski orijentiran pa donosi odličan sportski ovjes, naglašeno profilirana sportska sjedala, debeli sportski upravljač... Doplata je tek metalik crvena boja.