Najviše su rasle bivše Mercatorove, a danas Konzum prodavaonice u Zadru te Kaštelu, a rekorder je Konzum u Rovinju koji je u srpnju ostvario 150 posto rasta
'Preuzimanje Mercatora bilo je uspješno, prodaja nam raste'
Prodaja u Mercatorovim prodavaonicama u Hrvatskoj u srpnju prošle godine padala je u prosjeku 17 posto, no nakon Konzumovog preuzimanja u prva tri tjedna ovog srpnja, iste prodavaonice bilježe rast prodaje od 20,9 posto.
- Najveći prosječan rast od preko 100 posto bilježe prodavaonice koje je Konzum preuredio u skladu novim konceptom, proširenim odjelom ribarnice, zdrave hrane i svježih asortimanskih kategorija – rekao je na prezentaciji o rezultatima preuzimanja Mercatora, Darko Knez, predsjednik uprave Konzuma.
Naglasio je kako su najviše rasle prodavaonice u Zadru te Kaštelu, a rekorder je Konzum u Rovinju koji je u srpnju ostvario 150 posto rasta. Knez naglašava kako je preuzimanje Mercatora bilo uspješno.
- Važno je naglasiti kako smo nakon preuzimanja zadržali sve radnike, samo smo ih prilagodili našem sistemu rada - dodao je Knez.
Konzum do kraja godine planira u potpunosti preurediti bivši Mercatorov centar u Vukovarskoj ulici u Zagrebu. Prodavaonicu koja trenutno posluje s gubitkom, "uglancati" za oko 20 milijuna kuna.
U poboljšanje poslovanja Konzumove Internet prodavaonice u idućim mjesecima uložit će četiri milijuna eura. Bivši Getro na zagrebačkim Vrbanima u idućim mjesecima pretvorit će se u skladište kako bi se osigurala svježina i dostupnost naručenih proizvoda.
- Online kupci na području Zagreba u roku od sat vremena od narudžbe trebali bi dobiti naručeno - zaključio je Knez.