Smisao je dijelom izgubilo i elektroničko plaćanje prijevoza te elektroničke kartice u koje su uložili oko pet milijuna kuna. ZET nije izvijestio zašto se ulaganje ne isplati
ZET: Propada sustav nadzora gradskog prijevoza od 10 mil. €
Sustav nadzora gradskog prijevoza Atron, vrijedan deset milijuna eura, nije više u funkciji jer je ZET ljude koji su radili na njegovu održavanju premjestio u druge odjele. Večernji list piše kako je smisao dijelom izgubilo i elektroničko plaćanje prijevoza u koje su uložili oko pet milijuna kuna. ZET nije izvijestio zašto se takvo ulaganje ne isplati. Atron je inače sustav koji regulira broj tramvaja na prugama, mjeri njihovo vrijeme dolaska i odlaska, a te podatke šalje na infostupove na tramvajskim postajama.
Vlakiće od 700.000 eura "čuvaju" u garaži
Turistički vlakiće ZET-a su u garaži na "sigurnom", iako leasing rate svakog mjeseca stižu na naplatu. Mjesečna rata je nešto manje od 100.000 kuna, a dva vlakića su 2008. godine kupili za 700.000 eura. Dubai je čak odustao od njihove kupnje, a tadašnji direktor ZET-a, Ivan Tolić, objasnio je kako su skupi jer je u cijenu uključeno održavanje te osiguranje.
Prorjeđuju vozne redove
ZET-ovi autobusi od 1. ožujka više ne voze od Donje Bistre do Kraljevog Vrha jer im je navodno posao nerentabilan. Presečki grupa se sada brine o lokalnom prijevozu u toj općini, a putnici će godišnju iskaznicu ZET-a moći koristiti i za vožnju Presečkim. U Zagrebu će se smanjiti promet autobusnih linija, a neki neće više voziti nedjeljom.