Obavijesti

Viral

Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade na više plesa

Heineken i Armin Van Buuren pozivaju mlade na više plesa
3

Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ potiče mlade odrasle osobe na odgovornu konzumaciju alkohola.

Kao jedan od sponzora festivala elektronske glazbe Ultra Europe, Heineken svojom globalnom kampanjom „Dance More, Drink Slow“ još jednom podsjeća mlade odrasle osobe na važnost umjerene i odgovorne konzumacije alkohola. Glavnu ulogu u kampanji ima svjetski poznati DJ Armin Van Buuren, jedan od glavnih izvođača na ovogodišnjem izdanju festivala, s pjesmom „Save my Night“ koja potiče na umjerenost tijekom večernjih izlazaka. 

Kampanja „Dance More, Drink Slow“ oživljena je u video spotu „The Experiment“, a prikazuje pozitivan utjecaj koji DJ, odnosno njegova dobra glazba, može imati na promjenu u ponašanju mladih te ih potaknuti da plešu više i time piju sporije. Video spot kampanje „Dance More, Drink Slow“ dostupan je na poveznici 

U povodu ove suradnje, Armin Van Buuren je izjavio: „Kada sviram pred tisućama ljubitelja glazbe, želim da uživaju u trenutku i da ga se sjećaju kada večer završi, a to podrazumijeva umjereno konzumiranje alkohola. Razlog moje suradnje s Heinekenom je izvrsna prilika, ujedno i odgovornost, da se bolje povežemo s našom publikom i utječemo na pozitivne promjene u njihovom ponašanju“.

Ova kampanja nastavak je promicanja poruke o odgovornoj konzumaciji alkohola „Enjoy Heineken Responsibly“ koju Heineken od 2004. godine ističe kod svih svojih sponzorstava, a svake se godine nalazi i na milijunima boca i limenki. Heineken u Hrvatskoj tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe, a već je drugu godinu zaredom sponzor i službeno pivo festivala Ultra Europe koji se održava u Splitu. Osim što time svojim potrošačima omogućava zabavu i uživanje u glazbi, kampanjom „Dance More, Drink Slow“ ujedno ih poziva da u pivu uživaju odgovorno.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Kao članica HEINEKEN kompanije te jedna od najvećih proizvođača piva na hrvatskom tržištu, i Karlovačka pivovara provodi različite programe kojima aktivno potiče odgovorne stavove prema alkoholu i sprječava njegovu zlouporabu. Tako je 2012. godine pokrenula  projekt „Tko pije, taj ne vozi“, dok su 2013. pokrenuti projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“ te akcija „Ja sam 18+“ u sklopu manifestacije Dani piva.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Salon u Požegi nudi besplatne tetovaže Plenkovića na prsima: 'Već sam dogovorio 4 termina'
'LJUDI MISLE DA JE PATKA'

Salon u Požegi nudi besplatne tetovaže Plenkovića na prsima: 'Već sam dogovorio 4 termina'

Iako se radi o neobičnoj ponudi, postoje oni koji su zainteresirani doživotno na koži nositi predsjednika HDZ-a

Donosimo pravila nagradne igre “Osvoji ljetovanje za cijelu obitelj”
NAGRADNA IGRA

Donosimo pravila nagradne igre “Osvoji ljetovanje za cijelu obitelj”

Od 22. travnja do 26. travnja čitatelji tiskanog izadanja 24sata moći će sakupiti kupone i osvojiti odmor za cijelu obitelj.
Pravila SMS natječaja za pretplatnike „Osvoji vrećicu za reciklažu"
NAGRADNI NATJEČAJ

Pravila SMS natječaja za pretplatnike „Osvoji vrećicu za reciklažu"

Pretplatnici tiskanog izadnja 24sata u ponedjeljak 22. 4. imat će priliku osvojiti vrećicu za reciklažu.