Premda se ne odnosi na naše kvartove, još, Nextdoor svojim misli 'globalno djeluj lokalno' konceptom predstavlja novi oblik njegovanja dobrosusjedskih odnosa
Nova društvena mreža spojit će vas s - vlastitim susjedima
Sa svježih 110 milijuna dolara financijske injekcije iz fondova, među kojima je i Google Ventures, američki NextDoor dosegnuo je vrijednost od ukupno milijardu dolara i kao takav postao nova zanimljiva platforma na sceni društvenih mreža.
Koncept predstavlja svojevrsnu promjenu društvenomrežne paradigme jer umjesto na globalno selo, NextDoor samo gleda u svoje 'selo' odnosno kvart u kojem živite , a koji je s adresom i punom identifikacijom preduvjet za registraciju.
Anonimnost dakle nije opcija, ali privatnost je zagarantirana barem do razine kakvu uživate i u fizičkom svijetu – za vas znaju samo vaši susjedi s kojima zajedno možete raditi na efikasnijem održavanju javnog reda i mira te sudjelovati u organizacijama lokalnih inicijativa karakterističnih za manje gradove i predgrađa.
U nešto manje od tri i pol godine postojanja, NextDoor je okupio 53. 000 mikrozajednica temeljenih na susjedskim poveznicama, a u njihov rad uključeno je i 650 vladinih agencija i ureda koje pomažu sustavom obavještavanja i akcija od komunalnih do onih sigurnosnih. Prema riječima osnivača i CEO-a Nirava Tolije, korisnici dnevno razmijene 5 milijuna poruka od čega je oko milijun usmjereno na preporučivanje usluga.
Mogućnost oglašavanja 'sitnih' usluga poput čuvanja djece, šetanja pasa, angažiranja majstora prostor je za šire kontekstualno oglašavanje digitalnim agencijama, a snaga lokalne zajednice posebno se ogledala u prijavljivanju brojnih nepravilnosti u kvartovima, pa i kriminalnih radnji, poput razbijanja lanca auto-pljačkaša u Oaklandu kojem policija nije dugo mogla ući u trag dok se male susjedske ruke nisu složile.