WMF ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 130 govornika i obiljem zanimljivih i aktualnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija
Weekend Media Festival: Novi pogled na biznis i industriju
Osmo izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će od 24. do 27. rujna u prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Weekend "osmica" ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 130 govornika i obiljem zanimljivih i aktualnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija.
Konferencijski dio ovogodišnjeg Festivala pokriva široke teme u rasponu od medija i marketinga, preko showbiza i digitala, pa sve do ključnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim industrijama.
- Kao ključne teme koje će obilježiti ovaj Weekend možemo istaknuti native advertising i programmatic, jedna vruća tema koja je u Europi još u začecima, a u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija. Sve što vas zanima o programmaticu objasnit će jedan od ovogodišnjih predavača festivala, Caspar Schlickum, izvršni direktor tvrtke Xaxis EMEA“ - istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor WMF-a.
Među stranim predavačima ističu se i Brian Morrissey, glavni urednik Digidaya, te Ana Andjelic iz njujorške agencije Havas LuxHub, koji će govoriti o gorućoj temi novih poslovnih modela u medijima i marketingu na tromeđi biznisa, kreativnosti i tehnologije. Dolazi i Piero Poli, direktor Havas Worldwide u Dubaiju, od kojega ćemo čuti kako izgleda komunikacijski biznis u tom globalnom gradu koji se u kratkom vremenu pretvorio u jedan od novih centara svjetskog biznisa i moći.
I osmi Weekend dovodi predvodnike promjena, tehnološke kompanije iz Silicijske doline s vlastitim vizijama poslovanja u budućnosti. Svakako se ne smije propustiti predavanja Marka Deka, digitalnog stručnjaka i bankarskog konzultanta koji će izložiti svoje šokantne prognoze budućnosti bankarstva, kao ni dr. Lynne Montgomery, potpredsjednice poslovne škole COTRUGLI, koja će govoriti o generaciji Y. Prošlogodišnje rasprave o restrukturiranju ključnih hrvatskih kompanija, ove godine će biti nastavljene raspravom s najzanimljivijim poslovnim ljudima iz šire regije.