Obavijesti

News

Komentari 4

Kampanja WWF: Pogledajte prekrasna prirodna bogatstva

Kampanja WWF: Pogledajte prekrasna prirodna bogatstva
2

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF pokrenula je kampanju i želi istaknuti prirodna bogatstva koja imamo, s naglaskom na iskustva u zaštićenim područjima

VIDEO

Prepoznavši neopisivu ljepotu regije, kulturalnu različitost, a istodobno nevjerojatnu sličnost, svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF pokrenula je kampanju kojom želi istaknuti prirodna bogatstva koja imamo , s naglaskom na osobna iskustva u zaštićenim područjima .

Kako u WWF-u smatraju da naša regija bogatstvom svoje biološke raznolikosti i prirodnim ljepotama zaslužuje stati uz bok najpoznatijim svjetskim turističkim odredištima, WWF je u suradnji s kreativnom agencijom Leo Burnett Zagreb pokrenuo kampanju promocije parkova regije .

Cilj kampanje je podsjetiti lokalne stanovnike kakvo se prirodno blago “krije” u njihovom susjedstvu, no istovremeno skrenuti pozornost i ostalima u regiji i inozemstvu što naša regija nudi.

VIDEO

Kroz regionalnu kampanju koja je započela krajem studenog a čiji je glavni slogan “Svaki djelić prirode ima svoju priču” , želi se povezati ljude s prirodom i to na način buđenja ponosa na prirodne ljepote njihovih domovina. U okviru kampanje snimljena su četiri TV i radio spota koji predstavljaju po jedan park iz četiri zemlje Dinarskog luka (Hrvatska, BiH, Srbija i Crna Gora).

Svaki park ima drukčiju priču: u PP Lonjsko polje u Hrvatskoj naglasak je na promatranju  ptica, u NP Una u BiH naglasak je na ljubavnoj legendi, u SRC Gornje Podunavlje u Srbiji govori se o Europskoj Amazoni i nestalom gradu Bodrogu, dok se u crnogorskom NP Biogradska gora naglasak stavlja na ribolov i idealno okruženje za obitelj. Tako se povezuju ljepota prirode i ponos stanovništva.

Po završetku prvog dijela kampanje, uslijedit će interaktivni dio, gdje će svi ljubitelji prirode putem Facebook stanice Parks Dinarides imati priliku sudjelovati na nagradnom natječu na način da podijele svoje zanimljive životne priče koje su doživjeli u nekom zaštićenom području. U duhu kampanje, glavna nagrada bit će upravo nezaboravno vikend iskustvo u jednom od parkova.

WWF je projekt “Parkovi Dinarskog luka” pokrenuo 2012. godine. Glavni cilj projekta je stvaranje platforme zaštićenih područja Albanije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Hrvatske, Kosova*, Makedonije, Slovenije i Srbije kroz umrežavanje, promociju i poticanje parkova na održivi turizam. Ovom kampanjom WWF ističe važnost zaštićenih područja .

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 4
VIDEO

Obrađeno više od 99,5 posto biračkih mjesta: HDZ ima 61 mandat, SDP 42, DP 14, Most 11
UŽIVO: REZULTATI IZBORA

Obrađeno više od 99,5 posto biračkih mjesta: HDZ ima 61 mandat, SDP 42, DP 14, Most 11

Nakon objave prvih rezultata u HDZ-u je zavladalo oduševljenje, a u SDP-u razočaranje. Cijelo vrijeme traje prebrojavanje, ali SDP se ne miče sa 42 mandata...

UŽIVO Gužve na biralištima! Mnogi se žale da ih nema na listi. DIP se oglasio o izlaznosti
IZ MINUTE U MINUTU

UŽIVO Gužve na biralištima! Mnogi se žale da ih nema na listi. DIP se oglasio o izlaznosti

Hrvatska bira 11. saziv Sabora odnosno 151 zastupnika. Građani svoje pravo mogu iskoristiti do 19 sati, kada se birališta zatvaraju
FOTO Izbori 2024. ruše rekorde: Pogledajte gdje je najveća, a gdje najmanja izlaznost birača
NAJVEĆA IZLAZNOST U 24 GODINE

FOTO Izbori 2024. ruše rekorde: Pogledajte gdje je najveća, a gdje najmanja izlaznost birača

U usporedbi s proteklim godinama, ova izlaznost je za šest postotnih poena viša nego 2020. godine, 5,3 posto više nego 2016. godine, a premašila je čak i rekordnu 2015. godinu kada je do 11.30 sati glasalo 21,55 posto