7 komentara

Dijeta s cimetom ubrzava metabolizam i skida kile

Cimet pomaže kod loše probave, utječe na smanjenje lošega kolesterola i regulira lučenje inzulina u krvi te tako topi masne naslage

Fotolia
Foto: Fotolia
VIP

Upotreba cimeta, kao odlična začina i učinkovita lijeka, spominje se još od davnih dana. Njegovu djelotvornost kod različitih zdravstvenih tegoba potvrdila su i mnogobrojna istraživanja novijega doba. Tako je utvrđeno da cimet uspješno snižava razinu šećera u krvi, ne potičući pritom pretjerano lučenje inzulina, što je važan faktor uspješna mršavljenja. Redovito provociranje inzulina pospješuje taloženje masnoća u tijelu. Uporabom cimeta, kažu stručnjaci, lučenje inzulina bit će pod kontolom, što će omogućiti uspješno topljenje masnih naslaga. Cimet također pomaže kod loše probave te utječe na smanjenje triglicerida i lošega kolesterola u krvi, pokazale su studije.
Tijekom dijete s cimetom jede se normalno. Jedino doručak i ručak dodatno uključuju običan jogurt u koji je dodana žlica cimeta. Druga varijanta uključuje štapić ili čajnu žličicu cimeta, skuhanu u pola litre vode. Skuhani napitak treba poklopljen odstajati pola sata, a pije se ujutro na prazan želudac. Iako se najčešće koristi u pripremi slastica, cimet je također ukusan i zanimljiv dodatak jelima od mesa, povrća, voća i žitarica. Pirjajte ih s cimetom te poslužite uz kus-kus ili rižu. Naribanu mrkvu i narezani krastavac prelijte preljevom načinjenim od limunova soka, cimeta, đumbira, meda, maslinova ulja i papra. Ova kombinacija, u koju još dodajte vodom namočene grožđice i listiće badema, poslužit će kao ukusan i neobičan međuobrok.  
MED I CIMET POMAŽU MRŠAVLJENJE
Mršavljenju može pomoći i kombinacija meda i cimeta. Pomiješajte žličicu meda s pola žličice cimeta. Mješavinu prokuhajte u količini vode koja odgovara jednoj šalici. Napitak rastočite u dvije polovice od kojih prvu popijte ujutro - pola sata prije doručka, a drugu pola sata prije odlaska na počinak. Već sam dodatak napitka jelovniku potaknut će mršavljenje, tvrde znalci.

PRIMJER JELOVNIKA:
Doručak: zobene pahuljice s medom i cimetom. Užina: integralni keksi s cimetom. Ručak: tjestenina s kravljim sirom, salata. Užina: jogurt s cimetom. Večera: pirjana piletina s povrćem i salatom.

SAVJET:
Sandra Marić, dipl. nutricionist, Multipower, Atlantic Trade
Cimet je odličan izvor mangana, željeza, bakra i cinka, a bogat je vitaminima C i K. Redovita konzumacija tijekom zimskih mjeseci utječe na povećanje otpornosti organizma. Jača imunitet pa je idealna pomoć u nadolazećoj sezoni gripe, kao i ako želite skinuti kilogram viška. U slučaju prehlada (no i ako želite potaknuti mršavljenje) napravite mješavinu - skuhajte pola litre vode te u nju dodajte koricu cimeta i nekoliko klinčića pa krčkajte tri minute. Dodajte limun i med pa popijte pola šalice svaka četiri sata. Ovakva svakodnevna kombinacija uspješno regulira razinu šećera, ubrzava metabolizam, produljuje osjećaj sitosti i tako smanjuje kilograme. Djeluje povoljno na probavni sustav - regulira probavu i smanjuje nadutost, što su česti problemi tijekom mršavljenja. Odlična je kombinacija i tijekom vježbanja jer osigurava ravnomjeran dotok energije na dulje vrijeme, daje energiju te smanjuje bol i napetost u mišićima.

Možda vas zanima i ovo:
Message