Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Pripremite se želite li opstati - slušajte što želi generacija Y

Pripremite se želite li opstati - slušajte što želi generacija Y
1

Rođeni između 1980. i 2000. su nestrpljivi te uslugu žele odmah i sad, a za 10 godina činit će veći dio tržišta. Ta generacija nije vjerna određenim tvrtkama ni institucijama

VIDEO

Uslužne djelatnosti trebaju se pripremiti za jednu posve novu generaciju - ljude rođene između 1980. i 2000., napominje poslovni konzultant Danijel Bičanić. Vrlo je važno imati na umu neke karakteristike takozvane generacije Y po kojima se bitno razlikuju od ranijih generacija. 

- Između ostalih, to je činjenica da oni uglavnom komuniciraju putem interneta te prethodno istražuju o uslugama koje žele kupiti - cijenu, uvjete, konkurenciju itd. - pa tek onda donose odluku o kupnji. Oni očekuju izvrsnu uslugu. Ne vole kad im se direktno prodaje i žele usluge koje su njima prilagođene - pojašnjava  Bičanić.

Dodaje da ta generacija nije vjerna određenim tvrtkama ni institucijama. Točnije, kaže, oni vrlo lako mijenjaju pružatelja usluge te su nestrpljivi – žele sve odmah i sad. 

- Naši budući klijenti su često nestrpljivi i neće nas dugo tražiti, a i ako nas nađu, neće nas dugo čekati. Zato moramo biti lako dostupni te sposobni na brzu komunikaciju i brzu prilagodbu - naglašava konzultant Bičanić i dodaje:  

- Ako pogledamo prethodno navedene točke, možemo vidjeti kako se ova generacija potencijalnih klijenata znatno razlikuje od onih na koje smo dosad navikli. Ova generacija će za deset godina činiti većinu naših klijenata i samim time činiti veći dio tržišta te se zato moramo dobro pripremiti kako bismo opstali u sljedećem razdoblju - kaže. 

  • Umrežite se i osvojite ćete ih Gotovo 70 posto mladih ljudi ove generacije sve svoje istraživačke aktivnosti obavlja na YouTubeu. Važan preduvjet za to da ih osvojite kao klijenta je da naučite koristiti vizualni doživljaj kako biste približili usluge baš ovoj publici, savjetuje Bičanić.
  • Generacija on-line ‘kritičara’ Većinu dana provode na društvenim mrežama na kojima dijele svoja razočaranja i oduševljenja te će rado podijeliti s drugima odlična iskustva koja su doživjeli. Ako ste im svojom uslugom pružili to iskustvo, rado će vas ‘podijeliti’ ili – ‘šerati’, kaže Bičanić. 
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 1
VIDEO

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'
ŠALA NA SVOJ RAČUN

'Ja sam prosječna, a muž mi je prezgodan. Svi me pitaju kako imam samopouzdanja uz njega'

Hazel se ne srami priznati da ima supruga koji je zgodniji od nje, niti da ju to uopće ne smeta. Kako kaže, sigurna je u njihovom odnosu i u svojoj se koži osjeća odlično

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom
JESTE LI ZNALI?

Sprej WD-40 većina ima, ali ne zna što znači njegova kratica: Iznenadit ćete se odgovorom

Za sprej WD-40 manje ili više svi znaju. Pomaže u rješavanju više od 2000 problema, a sada su se mnogi iznenadili kada su otkrili da ta kratica znači 'Water Displacement', a evo što broj 40 predstavlja
Treći odjeljak ladice u perilici je jako koristan: Ovo mu je svrha
KORISTITE LI GA?

Treći odjeljak ladice u perilici je jako koristan: Ovo mu je svrha

Ako želite da vam perilica odradi i pretpranje, napunite sva tri odjeljka u ladici. U njega isto stavite deterdžent za pranje rublja po izboru, tekući ili onaj u prašku