Vrlo je mali broj brandova ili ljudi u beauty industriji koji su dovoljno hrabri da ne nameću ideju ljepote koju isključivo predstavljaju 20-o godišnjakinje, kaže Charlize
Charlize napala industriju: Cilja se na curice, a ne na žene
- Ironično je da smo koncept ljepote sagradili na ženama koje imaju 20 godina, koje nemaju je... ideju o tome što je život, mudrost i što je zapravo bitno. Žene trebaju proći neke stvari, odnose i poteškoće kako bi postale zrele i osjećale se samopouzdano i cijenile se zbog onog što jesu, a ne zbog muškarca ili nečeg drugog - obrušila se Charlize Theron na beauty industriju u razgovoru za WWD.
Dodaje kako su žene na svom vrhuncu i u najboljem izdanju u 40-ima, no tada ih beauty industrija tretira kao "ocvalo cvijeće". Osvrnula se i na dvostruke društvene kriterije, po kojima su muškarci poput vina - što su stariji, to su i bolji, piše Daily Mail.
- Ja mogu reći da sada, budući da sam blizu 40-e, radila s puno ljudi i puno dizajnerskih kuća. Postoji vrlo, vrlo mali broj brandova koji su dovoljno hrabri da ne pokušavaju kontrolirati ili nametati koncept toga što je lijepo - ističe Charlize.
Charlize Theron, koja sljedećeg kolovoza puni 40 godina, poznata je po svom otvorenom stavu i kritiziranju društvenih normi, a u karijeri je dokazala da ne strahuje zbog gubitka ljepote. Redovito prihvaća uloge zbog kojih se morala udebljati, drastično promijeniti frizuru ili unakaziti.