84 komentara

Veliko istraživanje: Jela i pića koja su jeftinija, a kvalitetnija...

Kupili smo 10 sličnih proizvoda čije se cijene jako razlikuju i usporedili ih. Danas objavljujemo pet jela i pića, a sutra pet deterdženata i kozmetičkih proizvoda

Foto: Željko Hladika/24sata

U trgovačkim centrima u Zagrebu za naše istraživanje kupili smo razne proizvode. Usporedili smo po dva proizvoda, skuplji i jeftiniji u deset kategorija. Prehrambene proizvode kušao je gastrožiri 24sata. Test je bio naslijepo i nisu znali koji proizvod kušaju. Morali su odabrati ukusniji i objasniti zašto im je bolji. Naše istraživanje pokazalo je da su jeftiniji sladoled, kava i čips jednako ukusni kao i oni skuplji.

POGLEDAJTE VIDEO:

[video: 1195784 / ]

Jeftiniji i jednako dobri

Hrvati sve više posežu za proizvodima trgovačkih marki kako bi uštedjeli. Uostalom, ako smo za neku stvar uvjerili kako nam nudi dobar omjer cijene i kvalitete, te dobro parira skupljim proizvodima - zašto ju ponovo ne bi kupili i koristili?

Upravo zbog takvih razmišljanja trgovački lanci itekako paze da kvaliteta njihovih, jeftinijih proizvoda ne bude lošija. Svi proizvodi, doznajemo, prolaze zahtjevne testove kvalitete i nisu lošiji od takvih, skupljih proizvoda. Porast broja proizvoda pod trgovačkom markom predstavlja veliku prijetnju proizvođačkim markama posebice u području robe svakodnevne potrošnje. Proizvođači su se bunili da im trgovački lanci tako smanjuju prodaju no konačnu riječ uvijek ima kupac. Njima pak odgovara dobiti kvalitetan proizvod za mali novac. O proizvodima trgovačkih lanaca vodila su se mnoga istraživanja. Njihovi su rezultati pokazali da potrošači prepoznaju omjer kvalitete u odnosu na uloženi novac.

Ne vjerujete li u to uvijek možete posegnuti za skupim proizvodima koji su na akciji.

SKUPO VS JEFTINO

Jeftiniji osvaja zbog kremaste strukture     

Visoke temperature lakše je podnijeti uz osvježavajući sladoled. U ponudi na tržištu imamo hrpu sladoleda različitih okusa, veličine, cijene. Znači li viša cijena i bolji okus? Očito ne, jer je jeftiniji sladoled iz jednog trgovačkog lanca odnio pobjedu zbog njegove kremaste strukture i okusa. Sladoled nije presladak, a u okusu dominira čokolada.

Foto: Željko Hladika/24sata

Jeftinija instant kava 
je boljeg okusa i arome

Instant-napici su kategorija znatno popularnija u Hrvatskoj nego u Europi i svijetu, a prema statistikama, u svijetu se popije čak 2,5 milijardi šalica dnevno. Viša cijena kave obično je znak kvalitete. Naše istraživanje pokazalo je kako bolji okus i aromu ima jeftinija instant kava dok se u skupljoj na prvi gutljaj osjeti gorčina.

Foto: Željko Hladika/24sata

Lješnjak i kakao osjete se u mirisu originalne Nutelle     

Originalna Nutella poznata je po svom kremastom okusu i obilju lješnjaka koji se osjete prvi svakom zalogaju. Jeftinijem namazu nedostaje punine u okusu. Nutella osvaja u ravnomjernom omjeru lješnjaka i kakaa. Tekstura je dobra, kremasta i gusta i zbog toga originalna Nutella odnosi pobjedu u našem istraživanju.

Foto: Željko Hladika/24sata

Poznati brend pića, Jagermeister ističe se zbog intenzivnijeg okusa     

Alkoholno piće Jagermeister, jedno od najprodavanijih uvoznih pića u Hrvatskoj, poznato je diljem svijeta po svom specifičnom okusu te sadrži 35 posto alkohola. Njegova kopija Jagdstolz iz jednog od inozemnih trgovačkih lanaca je biljni liker i u sebi također sadrži 35 posto alkohola i iste je veličine kao i original. Pobjedu je odnio skuplji Jagermeister zbog intenzivnijeg okusa.

Foto: Željko Hladika/24sata

Puniji okus jeftinijeg čipsa nadmašio slavi Pringles

Mnogima jedna od omiljenih grickalica je čips, relativno pristupačne cijene, ukusan i lako dostupan. U našem istraživanju, jeftiniji čips pokazao se ukusnijom grickalicom zbog toga što je hrskaviji te djeluje svježije. Pri prvom kušanju, u čipsu svjetski poznatog brenda Pringles, previše se osjeti ulje te se pokazao masnijim od njegova jeftinijeg konkurenta.

Foto: Željko Hladika/24sata

U utorak u 24sata donosimo drugi dio velikog istraživanja o omjeru cijene i kvalitete...

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message