Obavijesti

News

Komentari 39

Čitatelji su donijeli odluku: Baš svi vole čitati novine 24sata

Čitatelji su donijeli odluku: Baš svi vole čitati novine 24sata
1

Prema istraživanju tržišta za nagradu Best Buy Award Croatia iz siječnja 2014. godine 24sata su uvjerljivo na prvome mjestu u kategoriji dnevnih novina

VIDEO

Ovo je druga medalja i potvrda statusa koji su čitatelji dnevnim novinama 24sata dali 2010. godine.

Best Buy Award je projekt koji u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios, a u kojem se certificiraju i nagrađuju proizvodi i usluge koji na tržištu nude najbolji omjer kvalitete i cijene isključivo po izboru čitatelja - vrhunsku kvalitetu uz primjerenu cijenu, s time da se nagrađivanje provodi na temelju istraživanja tržišta provedenog u skladu s međunarodno priznatim znanstvenim metodama.

Best Buy Award temeljena na tzv. DEEPMA - Deep Mind Awareness metodologiji ne mjeri ni snagu branda ni udjele na tržištu, nego isključivo zadovoljstvo korisnika omjerom cijene i onoga što dobiju za novac, odnosno kvalitete. Metoda DEEPMA omogućuje da se pri anketiranju ispitanika u što je moguće većoj mjeri eliminira snaga naziva (brenda), kao i to da ispitanici ne navode ono što najčešće koriste ili kupuju (zato što im je, na primjer, pri kupnji najbitnija isključivo cijena, ili isključivo kvaliteta, ili zato što im je mjesto kupnje u blizini mjesta stanovanja...)

Tom se metodologijom navodi ispitanike da dobro razmisle prije nego što odgovore, i da navode ono za što sami smatraju, prema osobnom iskustvu, da na tržištu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. Znak Best Buy Award danas u svojim kampanjama koriste kompanije poput Baumita, Beiersdorfa (NIVEA), Bonduellea, City Center Onea, Dr. Oetkera, Henkela, Hofera (Aldi), Humanica, Intersporta, Leda, Lidla, Procter & Gamblea, Tele2, Podravke, Zeptera... Program Best Buy Award trenutno je, osim u Hrvatskoj, prisutan i u Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Češkoj, Litvi, Latviji, Estoniji, Mađarskoj i Rumunjskoj.

U istraživanju tržišta Best Buy Award, koje provodi ICERTIAS (International Certification Association GmbH) iz Švicarske, nagrade su osvojili i drugi Styrijini dnevni listovi - Poslovni dnevnik te Večernji list. Poslovni dnevnik je vodeći poslovni list prema izboru poslovnih korisnika, a Večernji je dobio najviše glasova u kategoriji dnevnih novina najboljeg omjera cijene i kvalitete također prema izboru poslovnih korisnika. Naši mnogobrojni čitatelji, kojima i ovim putem zahvaljujemo, dokaz su kako 24sata svoj uspjeh grade na predanom radu te predviđanju trendova i inovacija kako bi ih iskoristile na najbolji način i ostale prvi izbor za čitatelje i oglašivače.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 39
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa