Prema istraživanju tržišta za nagradu Best Buy Award Croatia iz siječnja 2014. godine 24sata su uvjerljivo na prvome mjestu u kategoriji dnevnih novina
Čitatelji su donijeli odluku: Baš svi vole čitati novine 24sata
Ovo je druga medalja i potvrda statusa koji su čitatelji dnevnim novinama 24sata dali 2010. godine.
Best Buy Award je projekt koji u Hrvatskoj provodi tvrtka Axios, a u kojem se certificiraju i nagrađuju proizvodi i usluge koji na tržištu nude najbolji omjer kvalitete i cijene isključivo po izboru čitatelja - vrhunsku kvalitetu uz primjerenu cijenu, s time da se nagrađivanje provodi na temelju istraživanja tržišta provedenog u skladu s međunarodno priznatim znanstvenim metodama.
Best Buy Award temeljena na tzv. DEEPMA - Deep Mind Awareness metodologiji ne mjeri ni snagu branda ni udjele na tržištu, nego isključivo zadovoljstvo korisnika omjerom cijene i onoga što dobiju za novac, odnosno kvalitete. Metoda DEEPMA omogućuje da se pri anketiranju ispitanika u što je moguće većoj mjeri eliminira snaga naziva (brenda), kao i to da ispitanici ne navode ono što najčešće koriste ili kupuju (zato što im je, na primjer, pri kupnji najbitnija isključivo cijena, ili isključivo kvaliteta, ili zato što im je mjesto kupnje u blizini mjesta stanovanja...)
Tom se metodologijom navodi ispitanike da dobro razmisle prije nego što odgovore, i da navode ono za što sami smatraju, prema osobnom iskustvu, da na tržištu nudi najbolji omjer cijene i kvalitete. Znak Best Buy Award danas u svojim kampanjama koriste kompanije poput Baumita, Beiersdorfa (NIVEA), Bonduellea, City Center Onea, Dr. Oetkera, Henkela, Hofera (Aldi), Humanica, Intersporta, Leda, Lidla, Procter & Gamblea, Tele2, Podravke, Zeptera... Program Best Buy Award trenutno je, osim u Hrvatskoj, prisutan i u Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Češkoj, Litvi, Latviji, Estoniji, Mađarskoj i Rumunjskoj.
U istraživanju tržišta Best Buy Award, koje provodi ICERTIAS (International Certification Association GmbH) iz Švicarske, nagrade su osvojili i drugi Styrijini dnevni listovi - Poslovni dnevnik te Večernji list. Poslovni dnevnik je vodeći poslovni list prema izboru poslovnih korisnika, a Večernji je dobio najviše glasova u kategoriji dnevnih novina najboljeg omjera cijene i kvalitete također prema izboru poslovnih korisnika. Naši mnogobrojni čitatelji, kojima i ovim putem zahvaljujemo, dokaz su kako 24sata svoj uspjeh grade na predanom radu te predviđanju trendova i inovacija kako bi ih iskoristile na najbolji način i ostale prvi izbor za čitatelje i oglašivače.