Obavijesti

News

Komentari 91

Ovo je 'Konsumo': Meksikanci su 'ukrali' prepoznatljiv brend?

Ovo je 'Konsumo':  Meksikanci su 'ukrali' prepoznatljiv brend?

Konsumo je pokrenut 2014. godine, godinu dana nakon što je Agrokor ušao u partnerstvo s meksičkim investitorima, a njihove trgovine povezuju se s hrvatskim ekonomistom...

VIDEO

Daleko od ovdašnje strke konzultanata i problema Agrokor grupe jedna poslovna priča iz dalekog Meksika nudi prilično intrigantne indicije povezanosti s obitelji Todorić. Radi se o konceptu lanca malih dućana, takozvanih convenience ili c-store-a, uključujući i opciju s kafićima, pod nazivom - Konsumo, piše Poslovni dnevnik.

Naime, zeleno-crveni logo kompanije gotovo je identičan Konzumovu, a prije dvije godine u sklopu tog projekta registriran je i brend 'K plus'. Na upit o tome da li i na koji način u tom meksičkom projektu sudjeluju vlasnici Agrokora, i što je eventualno s pitanjem rojaliteta (polaže li na njih pravo Agrokor/Konzum), iz Agrokora je telefonski poručeno kako s tim "nemaju nikakve veze".

Također, na pitanje znači li to da je netko neovlašteno prisvojio brend i glavne značajke loga, odgovor još "visi u zraku".

Konsumo

Kako bilo, u toj priči neobično je mnogo slučajnosti. Projekt Konsumo u Meksiku pokrenut je 2014. godine, godinu dana nakon što je Agrokor ušao u partnerstvo s meksičkim investitorima i TUI-jem u hotelskom biznisu (Karisma Hotels Adriatic). Kako se ističe na meksičkim stranicama, model Konsumo razvili su "investitori iz Meksika i Europe s izuzetnim iskustvom u retail sektoru". Uz to, prema elektronskim bazama poslovnih informacija, trgovine Konsumo povezuju se s tvrtkom Croamex S.A. de C.V. u kojoj se kao odgovorna osoba (komercijalni direktor) potpisuje Marino Jurić.

Jurić se na svom LinkedIn profilu predstavlja upravo kao osnivač Konsuma, a inače je ekonomist koji je diplomirao na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Prije Konsuma, kojega navodi u biografiji od veljače 2014. do danas, radio je u Bank of America i Merrill Lynchu, globalnoj investicijskoj banci s kojom je, slučajno, Agrokor mnogo surađivao u svojim međunarodnim financijskim operacijama.

Marino Jurić

Osim isticanja da su model Konsuma razvili investitori iz Meksika i Europe, na mrežnim stranicama Konsuma se navode i dosta ambiciozni planovi. Nositelji projekta lani su predvidjeli širenje diljem zemlje, i to kroz organski rast, akvizicije i regionalne franšize. Čini se da su franšize ujedno i preferirani model širenja, a prema uvjetima dostupnim na internetskim stranicama, podrazumijevaju ukupnu vrijednost investicije od 1,1 do 1,5 milijuna dolara.

Pogledajte službene stranice Konsuma.

>>> Više čitajte na Poslovnom dnevniku...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 91
VIDEO

Plenković: 'Milanović odmah treba dati ostavku. Sad ću iz inata i dišpeta formirati 76!'
SASTAO SE VRH HDZ-A

Plenković: 'Milanović odmah treba dati ostavku. Sad ću iz inata i dišpeta formirati 76!'

Nakon sastanka vrha HDZ-a, šef stranke Plenković obratio se javnosti

Što je sad ovo? Čak tri partnera HDZ-a idu na europske izbore s ovim oporbenim strankama!
NOVA KOALICIJA

Što je sad ovo? Čak tri partnera HDZ-a idu na europske izbore s ovim oporbenim strankama!

HSLS i HNS su na parlamentarnim izborima bili na listi s HDZ-om i dosad su im čuvali leđa u vladajućoj većini. Jednako kao i SDSS. Ali za ove izbore su formirali blok s onima koji ne žele čuti za podršku HDZ-u
'Izborit ćemo se da svako srpsko selo ima sve što i hrvatsko. Ali SDSS je nama neprihvatljiv!'
BURNA PRESICA PENAVE

'Izborit ćemo se da svako srpsko selo ima sve što i hrvatsko. Ali SDSS je nama neprihvatljiv!'

SDSS i Možemo! su nam neprihvatljivi partneri. Sa svima drugima se razgovora.  Pravi razgovori su tek krenuli s jučerašnjim danom, kaže Penava