Obavijesti

Ostalo

Komentari 0

Rovinj: Proglašeni mladi lavovi, dodijeljene nagrade za projekte

Rovinj: Proglašeni mladi lavovi, dodijeljene nagrade za projekte
3

U sklopu natjecanja Ideja X dodijeljena je nagrada za agenciju godine agenciji McCann Zagreb i nagrada za oglašivača godine Hrvatskom Telekomu

VIDEO

Na Danima komunikacija u subotu su dodijeljene nagrade X, a proglašeni su i ovogodišnji pobjednici natjecanja za mlade kreativce Young Lions Croatia. Natjecanje za „mlade lavove“ dio je globalnog natjecanja Cannes Young Lions. Dobitnici Grand Prixa hrvatskog izdanja dobit će priliku predstaviti svoje znanje i kreativnost zajedno s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje Cannes Young Lions održat će se u lipnju u sklopu Međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions. 
Nacionalno kreativno natjecanje IdejaX nagrađuje, pak, originalne ideje koje pomiču granice, neovisno o vrsti medija u kojem su realizirane na tržištu. U proteklih šest godina za nagradu se borilo čak 779 radova, a s obzirom na sjajne rezultate agencija, organizatori ističu kako svi imaju jednake šanse za uspjeh. 
U sklopu natjecanja Young Lions Croatia zadatak je bio osmisliti kampanju za servis Zeleni telefon koji potiče građane na aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša. Prestižnu Grand Prix nagradu i putovanje na festival Cannes Lions 2017. osvojili su  Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404 za rad „Zeleni otisak“, koji su bili i prvoplasirani tim u kategoriji cyber. Među ostalim najboljim mladim lavovima našli su se Đorđe Janković i Tomislav Šestak iz agencije Bruketa&Žinić OM za rad  „donatura“ u kategoriji dizajna te Maja Dujlović i Nina Remenar iz agencije Komunikacijski laboratorij za rad „Nazovi za prirodu“ u kategoriji odnosa s javnošću.
Nagradu X za agenciju godine dobila je agencija McCann Zagreb, dok je nagradu X za oglašivača godine dobio Hrvatski Telekom.

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su „Fenomenalna Hrvatska“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Zagrebačka pivovara u kategoriji pića, „Nemojte mučiti sami sebe“ agencije Señor i oglašivača Mylan u kategoriji moda, zdravlje i ljepota, „BOOKtiga nagrada“ agencije Studio Sonda i oglašivača Gradska knjižnica Poreč u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji telekomunikacija, „Budi kod sebe doma“ agencije UTORAK i oglašivača Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji financijskih i osiguravajućih usluga, „Pričajmo jezikom ravnopravnosti“ agencije Imago Ogilvy i oglašivača Ženska soba u kategoriji društvene akcije i „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom za najbolju cjelovitu kampanju.

Projekti nagrađeni srebrnom nagradom X su „Piquentum Sv. Vital 2014“ agencije Studio Sonda i oglašivača Vinski podrum Buzet u kategoriji piće, „Out Of Office Award“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Hrvatske turističke zajednice u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme, „Pepeo/Rupa/Uši/“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski  Telekom u kategoriji telekomunikacija, „Dobar oglas daleko se vidi“ agencije Señor i oglašivača Outdoor Akzent u kategoriji mediji i izdavaštvo, „Susjedi“ agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Croatia osiguranje u kategoriji financijske i osiguravajuće usluge, „Nada“ agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Adris grupe u kategoriji korporativne komunikacije i „Pričajmo jezikom ravnopravnosti“ agencije Imago Ogilvy za oglašivača Ženska soba za najbolju cjelovitu kampanju. Projekti nagrađeni brončanom nagradom X su „Staropramen SOFA“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Molson Coors u kategoriji pića, „Četkica“ agencije Bruketa&Žinić OM i oglašivača Vipnet u kategoriji telekomunikacija, „Oglas za posao“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Epamedia u kategoriji mediji i izdavaštvo, „Vrag nikad ne spava“ agencije Grey Worldwide Zagreb i oglašivača Wiener osiguranje Vienna Insurance Group u kategoriji financijske i osiguravajuće industrije, „Superseniori“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Zaklada Zajednički put/Slagalica u kategoriji društvene akcije i „Fenomenalna Hrvatska“ agencije BBDO Zagreb i Zagrebačke pivovare za najbolju cjelovitu kampanju.

Nagradu X za najbolji copywriting dobio je projekt „Budi kod sebe doma“ agencije UTORAK i oglašivača  Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji financijske i osiguravajuće usluge. Nagradu X za najbolji dizajn i art direction dobio je projekt „Rollover“ agencije McCann Zagreb i oglašivača Hrvatski Telekom u kategoriji najbolje cjelovite kampanje. Projekt „Manje je više“ agencije BBDO Zagreb i oglašivača Molson Coors u kategoriji piće dobio je nagradu X za najbolju izvedbenu vještinu, produkciju ili upotrebu tehnologije u nekom oglasnom sredstvu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!
DAMIR MIŠKOVIĆ ZA 24SATA

Da nije stranih sudaca, imali bismo pakao, a želim zaigrati za Rijeku, ali mi Sopić neće dati!

Plus+ Naslov iz 2017. nas je financijski unazadio dvije godine, a vjerojatno će i ovaj. Ali ovaj put imamo puno ponuda za sve naše igrače, ali najviše za jednog. Uvjeren sam da će Rijeka biti prvak, kaže Damir Mišković
Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'
'BRAK NA PRVU'

Filipu je žao zbog svega što je rekao na vjenčanju s Tamarom: 'Uvijek sam za iskrenost, ali...'

Filip i Tamara prvo su gledali kako on govori da se ne bi okrenuo za djevojkom kao što je Tamara jer nije njegov rang