Komunikacijske vještine ključ su poslovnog uspjeha

Upornost, nepopustljivost i prodornost korisna su oružja u komunikaciji, no imajte na umu da nije prikladno biti nepopustljiv u svim situacijama

Photos
Foto: Photos
2 komentara

Kako bi vaši kolege razumjeli poruke koje im šaljete, one moraju biti jasne, razumljive, razgovijetne, jezgrovite i konkretne. Da biste u poslovnom okruženju efikasno komunicirati sa šefovima i kolegama, potrebno je da razvijete odgovarajuće komunikacijske vještine i prije svega da naučite razumjeti ljude s kojima radite. Pomoću dobrih komunikacijskih vještina od svakog ćete člana svoga poslovnog tima uspjeti izvući ono najbolje, dramatično ćete povećati svoje šanse za poslovni uspjeh, kao i šanse čitavoga svog tima koji će uz dobru međusobnu komunikaciju postizati najbolje poslovne rezultate.
1. Jasno izrazite svoje zamisli i poslovne ideje te pomno isplanirajte svoju poslovnu komunikaciju. Najvažnije je da poruku koju želite prenijeti svojim kolegama kažete u što kraćem vremenu te da im svoje zamisli prezentirate na jednostavan i jezgrovit način.
2. Upornost, nepopustljivost i prodornost korisna su oružja u komunikaciji, no imajte na umu da nije prikladno biti nepopustljiv u svim situacijama. Zbog pretjerane i nepopustljivosti u stavovima vaši bi kolege mogli steći dojam da ste agresivna osoba.
3. Ključ svake kvalitetne poslovne komunikacije je u davanju i primanju povratnih informacija. Kritički se osvrnite na odrađen posao i dajte kolegama povratnu informaciju s praktičnim prijedlozima za poboljšanje poslovanja, a potom zatražite da i oni učine isto.
4. Pokušavate li utjecati na mišljenje i stavove kolega, pripazite da vaše ubjeđivanje ne prijeđe granice i ne postane jedan od oblika verbalnog nasilja. Ljubazan pristup i osmjeh ponekad su dovoljni da se postigne cilj, a osim toga bitno utječu na pozitivno raspoloženje čitavoga poslovnog tima.

Možda vas zanima i ovo:
Message