Vlada bi trebala usvojiti Strategiju prometa već u rujnu, no Lončarević je najavio da će taj dokument, koji je koštao 331 milijun eura, revidirati već za dvije godine
Bizarnost: Strategija prometa još nema podataka o - prometu
Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture u srijedu je predstavilo završetak projekta izrade Strategije prometnog razvoja, krovnog dokumenta ministarstva, kojim se definira kako će se promet razvijati do 2020. godine.
Pomoćnik ministra Marko Lončarević istaknuo je da bez Strategije niti jedan projekt ne bi mogao biti sufinanciran od strane EU. A iz europskih fondova do 2020. stoji nam na raspolaganju milijardu i 300 milijuna eura. Možemo računati i na dodatnih 456 milijuna eura u narednih četiri godine za projekt povezivanja Europe.
Sad ti podaci nedostaju i naknadno će se unijeti u Strategiju te će to biti cjelovit dokument i bit će to osnova planiranja i financiranja projekata u prometu, rekao je pomoćnik ministra
Vlada bi trebala usvojiti strategiju u rujnu, no Lončarević je najavio da će taj dokument, koji je koštao 331 milijun eura, revidirati već za dvije godine. Razlog je pomalo bizaran jer ministarstvo još nema konkretnih podataka o kretanju putnika i roba na našim cestama, željeznicama, kroz zračni, morski i riječni promet. Zato ne mogu ni predvidjeti koliko će promet rasti narednih godina.
- Sad ti podaci nedostaju i naknadno će se unijeti u Strategiju te će to biti cjelovit dokument i bit će to osnova planiranja i financiranja projekata u prometu - rekao je pomoćnik ministra.
A to će se dogoditi za dvije godine kada će se izraditi Prometni model koji će pobrojati sve terete i putnike u našem prometu. Upravo je i najveći broj kritika u javnoj raspravi bilo na račun izrade krnjeg dokumenta.
Pomoćnik Lončarević je pojasnio da su morali napraviti Strategiju, makar takvu, jer bez nje niti jedan projekt ne bi mogao povući novce iz EU fondova, kao što je, primjerice, Pelješki most.
Lončarević se nadovezao da sada svi oni projekti koji su de facto gotovi, imaju sve papire i načelno zeleno svjetlo iz EU, mogu računati na sufinanciranje iz fondova. Uz to je u narednom razdoblju najavio realizaciju projekata kao što su most Čiovo, obilaznica kod Vodica i Splita, most Svilaj i Gradiška, nadvožnjak iznad ranžirnog kolodvora u Zagrebu.