Optimirani Pelješki most dug je 2,4 kilometra, plovni put iznosi 200 puta 55 metara, a širina mosta je 22,2 metra. Novi most ima po jedan vozni trak i jedan zaustavni
Pogledajte kako izgleda novi projekt gradnje mosta Pelješac
U Ministarstvo prometa ovih dana je stigao nacrt studije o povezivanju krajnjeg juga s ostatkom Hrvatske, koju su izradili francuski konzultanti. Studiju je s 200.000 eura financirala Europska komisija, a o njoj se hrvatska Vlada treba očitovati do 1. srpnja.
Hrvatske ceste za potrebe te studije izradile su dva nova projekta Pelješkog mosta, čija bi gradnja bila znatno jeftinija od onog projekta kojeg su htjele graditi HDZ-ove vlade. Jedna varijanta novog mosta zavješeni je most čija je procijenjena vrijednost gradnje 205 milijuna eura, a druga varijanta je gredni most čija bi gradnja koštala oko 195 milijuna eura. HDZ je htio potrošiti 256 milijuna eura.
Optimirani Pelješki most dug je 2,4 kilometra, plovni put iznosi 200 puta 55 metara, a širina mosta je 22,2 metra. Novi Pelješki most ima po jedan vozni trak i jedan zaustavni u svakom smjeru.
>>> Fotografije projekta objavio je ekskluzivno Večernji list, a sve slike možete pogledati OVDJE.
Jedan od najjačih argumenata za gradnju je taj da bi most povezao ne samo hrvatski teritorij nego i europski, što je sa schengenskog stajališta iznimno važno. Gradnja bi se mogla sufinancirati iz regionalnih fondova Europske unije, i to do 85 posto iznosa investicije.