"Pravo na reklamaciju imate za proizvod kupljen i na sniženju, akcijskoj prodaji ili rasprodaji. Ne možete reklamirati nedostatak na koji ste bili upozoreni od trgovca
Možete se žaliti i na proizvode sa sniženja i rasprodaja
Pitanje: Kupio sam televizor na akciji, no nakon samo mjesec dana se pokvario. U trgovini su mi rekli da jamstvo ne vrijedi jer sam TV kupio na sniženju. Što mogu napraviti?
Odgovor: U Ministarstvu gospodarstva kažu da trgovac u ovom slučaju nije u pravu i da se jamstvo odnosi na proizvode kupljene na akciji. - Pravo na reklamaciju imate za svaki proizvod, bez obzira je li kupljen na sniženju, akcijskoj prodaji ili rasprodaji. Nemate pravo reklamirati samo onaj nedostatak na koji ste bili upozoreni i zbog kojega je proizvod bio snižen - objašnjavaju u ministarstvu te dodaju da je trgovac dužan potrošaču omogućiti podnošenje pisanog prigovora e-mailom, poštom ili izravno i odgovoriti mu u roku od 15 dana.