Ovdje je riječ o sklapanju ugovora na daljinu. Kupac ima 14 dana da se predomisli i vrati robu, a trgovac još isto toliko dana da vrati kupcu novac
Troškove povrata robe koju ne želi plaća kupac sam
Na internetu sam naručio cipele. No bile su mi velike pa sam ih vratio. Trgovac je pristao vratiti mi novac, no kaže mi da troškove slanja plaćam ja, žali se čitatelj.
Ovdje je riječ o sklapanju ugovora na daljinu. Kupac ima 14 dana da se predomisli i vrati robu, a trgovac još isto toliko dana da vrati kupcu novac. Taj rok se računa od dana kad je trgovac saznao da se potrošač predomislio i da želi vratiti robu. Potrošač čak ne mora reći zašto se predomislio. No troškove slanja povrata robe snosi potrošač, osim u izuzetnim situacijama. - Ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove, tada ih plaća trgovac - kažu u Ministarstvu gospodarstva te dodaju da je potrošač odgovoran i ako ošteti proizvod.