Obavijesti

Potrošač

Komentari 15

Zašto su ovlašteni servisi najbolji izbor za vaš auto?

Zašto su ovlašteni servisi najbolji izbor za vaš auto?
2

Jesen i uvjeti hladnoće i vlage zahtjevaju posebnu pažnju oko održavanja automobila. To je ujedno i pravo vrijeme za preventivni pregled vašeg auta

VIDEO

Koliko često servisirate svoj automobil? Znate li zašto je bolje izabrati ovlaštenog servisera? O ovim, ali i drugim temama razgovarali smo s Antom Klarićem, stručnjakom PSC Zagreb i voditeljem odjela postprodaje. 

Bitno je napomenuti kako tvrtka PSC Zagreb posluje u Hrvatskoj od 1992. godine, sa sjedištem u Zagrebu te je ovlašteni uvoznik Opel i Chevrolet vozila. Tvrtka posluje na 3 lokacije, na adresama Slavonska avenija bb , Av. Dubrava 306 f , te u Velikoj Gorici, Zagrebačka bb. Na tri prodajne lokacije zapošljavaju preko 80 ljudi u svim segmentima i to kroz prodaju, servis, limarske i lakirerske popravke te postprodaju. 

PSC Zagreb član je Njemačke AVAG grupacije koja na području Njemačke, Austrije, Poljske , Mađarske i Hrvatske ima 110 prodajno servisnih centara. Prodaja u prošloj poslovnoj godini iznosi 47.000 novih i 36.000 rabljenih vozila. Tvrtka PSC u Hrvatskoj ima 10 prodajno-servisnih centara, te kao takav, jedini je partner Opel-a koji nudi jedinstvenu uslugu kako u kvaliteti tako i cijeni za svoje korisnike. Prodajno-servisni dio je u svim većim gradovima (Zagreb - 3 prodajno-servisna centra, Rijeka-2 prodajno-servisna centra, Split-2 prodajno-servisna centra, te Makarska, Osijek i Slavonski Brod) za osobna i laka gospodarska vozila.

Osim prodaje novih Opel i Chevrolet vozila, svojim kupcima nudimo i savjetovanje o najpovoljnijim uvjetima financiranja te osiguranja vozila - sve na jednom mjestu i u najkraćem vremenu bez puno papirologije. 

Za početak što nam možete reći o PSC-u Zagreb kao izbor za kupovinu novog i rabljenog automobila?

Imajući u vidu sve navedeno, sa sigurnošću se možete pouzdati u PSC Zagreb kao poslovnog partnera, jer Vaše vozilo možete predati našim školovanim djelatnicima i biti sigurni da će prodaja, servis ili popravak biti obavljen stručno i u najkraćem mogućem roku kako bi Vas vaš ljubimac na 4 kotača dugo i pouzdano služio. Cijelu svoju poslovnu filozofiju usmjeravamo prema jednom cilju - zadovoljstvu naših klijenata

Što iz vašeg dugogodišnjeg stručnog iskustva u navedenom segmentu možete savjetovati budućim kupcima?

Za početak bi naglasio kako svaki ovlašteni servis ima prednosti u odnosu na neovlaštene servise. Osnovna prednost je da ovlašteni serviseri imaju školovani i educirani kadar koji je upoznat sa svim problemima koji se događaju s tom i tom markom vozila, posjeduje tehničku službu koja mu stoji na usluzi. Ovlašteni servisi imaju specijalni alat koji mu pomaže u pravilnom servisu. Znate li da nedostatkom specijalnog alata možemo čak oštetiti neke druge dijelove auta? 

Sve tehničke informacije su ažurne i postoji razmjena informacija o kvarovima i sl. između svih ovlaštenih centara. Određeni sofwarei na automobilu kontroliraju rad motora, te je potrebno imati originalne programe. Neovlašteni serviseri nemaju takve programe, odnosno imaju neovlaštene kopije, odnosno samo dijelove tih programa.  To je posebno naglašeno kod novih motora kod kojih je bitno putem sofwarea nadgledati emisiju CO2, te time izbor pravog servisa postaje i ekološko pitanje

Kupci često naglašavaju kako se za neovlaštene servise odlučuju zbog - cijene. Kako se kreću cijene u ovlaštenom servisu i zašto?

Cijena sata i cijena rada u ovlaštenim servisima je propisana normama naših principala. Bitno je napomenuti kako zahvaljujući pravim alatima i pravoj opremi ovlašteni servisi su u mogućnosti u manjoj jedinici vremena obaviti popravke za razliku od neovlaštenih servisa gdje vas taj isti servis može trajati duplo više vremena. 

Jedno od bitnih pitanja je i briga o okolišu. U PSC-u, kao ovlaštenom servisu imamo posebne mjere brige o okolišu. Ono što je štetno za okoliš, počevši od opasnog otpada pa do dijelova – sve je stručno zbrinuto. Radimo godišnji plan zbrinjavanja otpada i točno se zna gdje završava naš otpad, opasni i neopasni. To je sve uračunato u cijenu sata rada. Cijene smo prilagodili stanju na tržištu i definitivno smo se približili cijenama neovlaštenih servisa, te bi ovim putem pozvao sve da iskoriste priliku za servis. Plaćanje se vrši gotovinom i karticom, kako kupcu više odgovara. 

No da se vratim na savjete za kupce. Naime, za sve radnje i ugrađene rezervne dijelove dajemo garanciju. Garancija je dvije godine, što dovoljno govori o kvaliteti izvedenih radova. Zapamtite - Ako preventivno djelujemo na neke stvari nećemo doći do većih popravaka. Mogu navesti primjer zamjene zupčastog remena gdje recimo neki neovlašteni servisi zamijene zupčasti remen za neki mali iznos. Korisnik misli kako je povoljno prošao no razlika postoji s razlogom. Ovlašteni servis neće mijenjati samo zupčasti remen jer ako je zupčasti remen prešao 100 000 kilometara, onda su i zatezač , rolica i pumpa vode prešli 100 000 kilometara. Posao servisera je biti educiran i prevenirati buduće velike troškove. Ne kaže se bez razloga: Nisam dovoljno bogat da plaćam jeftine stvari. Naravno, moramo biti svjesni financijske situacije i gospodarskog stanja. Želio bi naglasiti nešto što mnogi zaboravljaju. Prilikom kupovine rabljenog auta, automobil koji ima urednu servisnu knjižicu imat će veću vrijednost od onog automobila koji nije uredno servisiran kod ovlaštenog servisera. 

Kao stručnjak koji je zadužen za segment postprodaje - možete li nam objasniti čime se baviti te koje sve pogodnosti kupci ostvaruju u PSC-u Zagreb?

Morate znati kako se u PSC-u svaki vaš posjet evidentira u smislu da možemo znati koje ste sve popravke dosada imali na svojem automobilu. Pri popravku moramo znati što točno koristiti, kakvo točno ulje. Svaki motor ima svoje specifične zahtjeve, a nove tehnologije zahtijevaju nove materijale. Na ovaj način možemo čak i najaviti izmjene i promjene te javiti se korisniku na vrijeme kada bi trebalo izvršiti neki popravak. Mislim da je zanimljivo kako na određenu garanciju možemo dati i dodatnu garanciju koju kupac - ne plaća. Jedini uvjet je redovno održavanje automobila. 

PSC servisira razne brandove, pritom nema razlike u kvaliteti usluge. Jedna od pogodnosti servisiranja u našem servisu je i mogućnost najma zamjenskog vozila po izuzetno povoljnoj cijeni za naše korisnike servisa.

Kontaktirajte stručnjake PSC Zagreb!

Stručnjake PSC-a Zagreb možete kontaktirati na sljedeće brojeve:

  • Zagreb, Slavonska Avenija bb: 01/ 2404-800
  • Zagreb, Avenija Dubrava 306f: 01/ 2925-255
  • Velika Gorica, Zagrebačka bb: 01/ 6215-111

Također svoje pitanje možete postaviti i putem obrasca.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 15
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu