Live Članak se automatski osvježava
909 komentara

Čudesna utakmica u Madridu: CR hattrickom izbacio Bayern!

ČUDO OD IGRE Bayern je uspio doći do produžetaka poslije 90 minuta igre, no isključenje Vidala u 84. skupo ih je koštalo. Real ih je potopio u nastavku, no ključan detalj je gol CR-a iz ofsajda za 2-2...

Real Madrid's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their second goal with teammates
Foto: Susana Vera

A joj, što smo to odgledali u 120 minuta nogometne drame i čudesnog spektakla u Madridu... Real Madrid je prošao u polufinale novom pobjedom nad Bayernom od 4-2, ukupnim rezultatom 6-3.

Do danas, Nijemci su u posljednjih 11 europskih okršaja protiv Španjolaca ispadali, tradicija se nastavila i danas. 

Unatoč majstorijama Portugalca Cristiana Ronalda koji je utrpao hattrick, točnije pet komada Bayernu, govorit će se o suđenju Mađara Viktora Kassaija koji je kod Realovog izjednačujućeg gola za 2-2 propustio svirati čisti ofsajd! 

Bila je to utakmica izuzetnog tempa gdje je bilo pravo čudo kako je prvo poluvrijeme završilo bez golova. Ubitačan tempo, kvalitetne kontre i tehnički sjajan nogomet viđen je od obje momčadi i moralo je negdje 'puknuti'.

Bilo je to u drugom poluvremenu.

Sjajan tempo i bogato drugo poluvrijeme

Bayern je počeo bolje. Prvo je Marcelo spasio siguran gol uklizavanjem, a nedugo potom Robben je izborio penal na faul Casemira kojeg Lewandowski zabija za 0-1.

Nastavljaju gosti s dominacijom, ali Real se vraća preko Ronalda na asistenciju Casemira. Bernabeu se smirio, no uskoro je opet nastala panika. Nije prošlo niti pune dvije minute, Ramos je utrpao loptu u svoju mrežu u stotom nastupu u Ligi prvaka.

Ključan trenutak koji je izbacio Nijemce iz ravnoteže dogodio se u 84. minuti. Arturo Vidal zaradio je drugi žuti karton pa je morao napustiti teren prije vremena. Bayern je u produžetke krenuo ranjen i istrošen, dok su Španjolci ubacili u brzinu više.

Mađarski sudac Kassai je nažalost ispao glavna faca

Pogreška Kassaija iz 104. minute sve je prelomila. Ronaldo je zabio, ali to je bilo iz ofsajda. Bilo je to zapravo debelo zaleđe, Ramos mu je ubacio, Portugalac primio na prsa i zabio za 2-2. Nevjerojatno da ovo nije suđeno!

I tu je krenuo potpuni slom gostiju. Pet minuta poslije, Marcelo je povukao sjajnu kontru i namjestio šansu Portugalcu koji to nikako nije mogao fulati. Hattrick Ronalda! Čini se da je i ovdje bilo zaleđe... Potvrdu pomalo nezasluženog 'gaženja' minhenskog diva ispisao je Marco Asensio u 111. minuti. 

Sedmo uzastopno polufinale za Real

Otvorili su se Nijemci, pa ostali bez snage. Stigao je Asensio u šansu, izbio po desnoj strani i lijepo to plasirao u mrežu Manuela Neuera za 4-2.

Real je tako stigao do sedmog uzastopnog polufinala Lige prvaka što je najviše od jedne momčadi u povijesti, a Ronaldo je prvi igrač koji je zabio 100 komada u Ligi prvaka!

Također, Ronaldo je dokazao da mu je Bayern mušterija. Zabio im je osam komada u Ligi prvaka. Jedino Messi protiv jedne momčadi ima više. Njegovi 'miljenici' su iz Londona, Arsenal.

Ključni događaji
  • Kraj

    Sjajna utakmica je završena, iza nas je 120 minuta impresivnog ogleda dva nogometna diva. Nažalost ...

  • 111' Gol

    GOOOOOOOOOL! Bayern je totalno razbijen, otvorili su se, a ostali bez snage. Stigao je Asensio ...

  • 109' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOL! Real je u polufinalu zahvaljujući Marcelu i Ronaldu. Brazilski lijevi bek povukao je sjajnu ...

  • 104' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Ronaldo je zabio, ali to je bilo iz ofsajda. Bilo je to debelo zaleđe ...

  • 97'

    Sjajni Neuer! Skida paradom snažan udarac Ronalda iz daljine. Real podiže tempo i pokušava doći ...

  • Početak

    Prvi produžetak upravo je počeo! Bayern kreće s centra. Real ima još jednu zamjenu na ...

  • 84' Drugi žuti karton

    Asensio je izborio crveni karton Vidala. Nakon što je u prvom poluvremenu dobio prvi žuti ...

  • 78' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOL! Real opet u šoku i to im je priuštio njihov kapetan Sergio Ramos u ...

  • 77' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Ronaldo je opet strijelac, ponovno je zabio u najvažnijem trenutku. Na sjajnu asistenciju Casemira ...

  • 53' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Bayern je u igri, treba im još jedan gol za totalni šok. Lewandowski je ...

  • 51' Penal

    Čudesni Marcelo! Opet je spasio gol... Probio je Bayern po lijevoj strani, lopta je stigla ...

  • Početak

    Počinje drugo poluvrijeme u Madridu!

  • 28'

    Bude se domaći. U šansi se našao Sergio Ramos koji je pucao s desetak metara ...

  • 20'

    Gdje je Real? Sve se odvija u njihovoj polovici. S jedne strane na drugu prebacuje ...

  • 9'

    Sjajna šansa Bayerna! Probio je lijevo Ribery, ubacio prizemno, ali nitko da to ugura u ...

  • Početak

    Utakmica je upravo počela na znak mađarskog suca Viktora Kassaija.

  • LUKA PRVOTIMAC

    Luka Modrić počinje, naravno, od prve minute, a Zidane je u prvih 11 uveo i ...

  • LEWA JE TU

    Robert Lewandowski propustio je utakmicu na Allianz Areni, ali večeras polinje, makar nije 100% spreman ...

Live
Najnovije prema najstarijem
  • Najnovije prema najstarijem
  • Najstarije prema najnovijem

Četvrtfinale, 20.45, Santiago Bernabeu, Madrid

Real Madrid Ronaldo 76', 104', 109', Asensio 111' 4

2 Bayern Lewandowski 53' (pen.), Ramos 78' (autogol)

  • Kraj

    Sjajna utakmica je završena, iza nas je 120 minuta impresivnog ogleda dva nogometna diva. Nažalost, pričat će se o sudačkim greškama unatoč hattricku sjajnog Cristiana Ronalda...

  • 114' Zamjena

    Toni Kroos je izašao, na terenu je naš Mateo Kovačić.

  • 111' Gol

    GOOOOOOOOOL! Bayern je totalno razbijen, otvorili su se, a ostali bez snage. Stigao je Asensio u šansu, izbio po desnoj strani i lijepo to plasirao u mrežu Manuela Neuera za 4-2. 

  • 109' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOL! Real je u polufinalu zahvaljujući Marcelu i Ronaldu. Brazilski lijevi bek povukao je sjajnu kontru i namjestio šansu Portugalcu koji to nikako nije mogao fulati. Hattrick portugalskog majstora...

  • 104' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Ronaldo je zabio, ali to je bilo iz ofsajda. Bilo je to debelo zaleđe, Ramos mu je ubacio, Portugalac primio na prsa i zabio za 2-2. Nevjerojatno da ovo nije suđeno.

  • 103'

    Prijeti Real, pa onda krene i Bayern uz zadnje atome snage. Uglavnom kroz prekide ili preko Robbena. U produžecima kroz povijesti europskih natjecanja, Bayern je sedam puta igrao produžetke, šest su puta izašli kao pobjednici.

  • 97'

    Sjajni Neuer! Skida paradom snažan udarac Ronalda iz daljine. Real podiže tempo i pokušava doći do tih 2-2 koji bi ih odveli u polufinale bez muke penala. Bayern sve teže diše...

  • Početak

    Prvi produžetak upravo je počeo! Bayern kreće s centra. Real ima još jednu zamjenu na raspolaganju.

  • 90'

    Gledat ćemo još pola sata bespoštedne borbe za polufinale. Real je prokockao prednost s Allianz Arene, no i dalje su im šanse dobre budući da imaju igrača više otkako je isključen Vidal.

  • 84' Drugi žuti karton

    Asensio je izborio crveni karton Vidala. Nakon što je u prvom poluvremenu dobio prvi žuti, sad je zbog faula nad Asensiom zaradio i drugi. Produžetke, kako stvari stoje, Bayern će igrati s igračem manje.

  • 78' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOL! Real opet u šoku i to im je priuštio njihov kapetan Sergio Ramos u svom stotom nastupu. Čim je ušao Muller našao se gužvi, pa se u šumi nogu lopta odbila od Ramosa u gol Navasa. Nespretno, nesretno...

  • 77' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Ronaldo je opet strijelac, ponovno je zabio u najvažnijem trenutku. Na sjajnu asistenciju Casemira pogodio je za izjednačenje.

  • 72'

    Real je krenuo u kontru, bili su u brojčanoj prednosti, a sve je vukao Carvajal. I umjesto da doda lijevo slobodnom suigraču, on je sve sam završio pa je lopta odsjela u bloku. Morao je to - pametnije.

  • 68'

    Smirila se igra poslije sat vremena vatrenih akcija. Bayern je stao u gard, lopta je kod Reala i Nijemci čekaju prostor za kontru. Večeras gotovo sve ide preko maestralnog Nizozemca Arjena Robbena.

  • 57'

    Ponovno Bayern u napadu. Lahm ubacuje s desne strane, Ribery iz poluvoleja puca lijevom nogom, no Navas je lijepo to obranio. Snimka je pokazala da bi ta lopta otišla pored gola i da ju on nije dirao...

  • 53' Gol

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Bayern je u igri, treba im još jedan gol za totalni šok. Lewandowski je pogodio po sredini gola iz penala, Navas se bacio u stranu. Već u idućem napadu Robben je poslužio Vidala koji to šalje preko gola.

  • 51' Penal

    Čudesni Marcelo! Opet je spasio gol... Probio je Bayern po lijevoj strani, lopta je stigla do Robbena, ali Brazilac to spašava uklizavanjem. No, već u idućem u napadu Robben je izborio penal za Bayern! Casemiro je krivac...

  • Početak

    Počinje drugo poluvrijeme u Madridu!

  • 45'

    Opet Kroos testira Neuera, no njemački je kapetan siguran i hvata to. Bilo je ovo odličnih 45 minuta s obje strane, pravo je čudo kako nema golova! Ovo je tempo igre dostojan završnice Lige prvaka.

  • 39'

    Strašan tempo u Madridu! Igra se ubitačno, s jedne na drugu stranu nižu se napadi. Real je imao sjajnu šansu, pucao je Kroos i to bi sigurno bio gol da Mats Hummels čudesnim uklizavanjem nije spasio situaciju.

  • 34'

    Bayern ne postoji na terenu u zadnjih deset minuta. Previše amplituda ima u igri obje momčadi, iz krajnosti u krajnost. Nijemci imaju problema u obrani gdje traljavo čiste neke situacije što dovodi Real u dobre pozicije za udarac. Jedan takav je imao i Kroos, otišlo je to preko gola.

  • 28'

    Bude se domaći. U šansi se našao Sergio Ramos koji je pucao s desetak metara nakon što je ispala lopta Neueru, no sve je zaustavio Boateng intervencijom ispred praznog gola. Real u međuvremenu izvodi i treći korner, eto ih u utakmici.

  • 26'

    Nema Reala, nema pa nema i onda - bum! Kontru je povukao Ronaldo, otvorio Carvajala koji je tukao desnom nogom, ali je Neuer to obranio i odbio u korner. Međutim, sudac nije to vidio pa ništa od kornera za domaće.

  • 20'

    Gdje je Real? Sve se odvija u njihovoj polovici. S jedne strane na drugu prebacuje loptu Bayern, izgledaju sjajno. Ukoliko povedu, bilo bi to zasluženo, Reala u ovoj utakmici nema nigdje u prvih 20 minuta.

  • 14'

    Tuče i Vidal iz daljine. Pritisak Nijemaca se nastavlja, prijete iz svih pozicija. Ako ne probije Ribery, onda će Robben, a ako nema igre po boku, tuku iz sredine po golu Navasa.

  • 9'

    Sjajna šansa Bayerna! Probio je lijevo Ribery, ubacio prizemno, ali nitko da to ugura u mrežu. Odbila se lopta potom Robbenu, a on je, pogađate, pucao i zatresao mrežu. S vanjske strane...

  • 7'

    Isco je izborio slobodnjak iz dobre pozicije, a loptu je uzeo Ronaldo iako je to bila bolja prigoda za nekog tko puca lijevom nogom. Ipak, Ronaldo je to opalio u zid. U ovoj je akciji Bayern zaradio i žuti, Vidal je krivac, a ukoliko Bayern prođe, njega nema u polufinalu zbog žutih kartona.

  • 5'

    Presing Bayerna u početku. Namještao se Robben za šut, na svoju lijevu nogu, ali izblokiran je. Ne bi Arjen pomislio na dodavanje niti podignuo glavu pa otvorio šansu suigraču...

  • Početak

    Utakmica je upravo počela na znak mađarskog suca Viktora Kassaija.

  • UTVRDA BERNABEU

    Real Madrid pobijedio je u 34 od posljednjih 40 domaćinskih utakmica u Ligi prvaka od 2010. godine. Imaju tek četiri remija i dva poraza.

  • TKO ĆE DALJE?

    Bayern i Real u međusobnim nokaut susretima imaju jednak broj prolaza. Obje momčad stali su na brojci - pet!

  • NOSTALGIJA

    Xabi Alonso će u utorak navečer ponovno zaigrati na Santiago Bernabeuu, ali ovoga puta u dresu Bayerna.

     

    Tomorrow is a special game. Back to Bernabéu. #miasanmia

    A post shared by Xabi Alonso (@xabialonso) on

    Španjolski veznjak se vratio u Madrid na uzvratnu utakmicu Lige prvaka (prvu je dobio Real s 2:1), a uoči utakmice je s navijačima podijelio pogled iz svoje hotelske sobe - pogled na Santiago Bernabeuu. Pa može li poželjeti više?

    Alonso je objavio da će mu ova sezona biti posljednja u karijeri, a bi li se za njega sve tako odvilo i da je 2014. godine ostao u Realu i da nije preselio u München.

  • JESTE LI ZNALI?

    Real Madrid u posljednjih deset ogleda protiv Bayerna ima sedam pobjeda, remi i dva poraza! Čak četiri puta nisu primili niti gola. Gol razlika je 18-9 u njihovu korist.

  • JUBILEJ RAMOSA

    Sergio Ramos večeras igra stotu utakmicu u Ligi prvaka. Dvaput je bio europski prvak, a zabio je i deset golova. Je li večeras vrijeme za novi kako bi obilježio jubilej?

  • LUKA PRVOTIMAC

    Luka Modrić počinje, naravno, od prve minute, a Zidane je u prvih 11 uveo i sjajnog Isca koji ga je spasio u Gijonu. Ovo je sastav aktualnog prvaka Europe za večeras:

    Navas; Carvajal, Nacho, Ramos, Marcelo; Modrić, Casemiro, Kroos; Isco, Benzema, Ronaldo

    Mateo Kovačić utakmicu počinje s klupe.

  • LEWA JE TU

    Robert Lewandowski propustio je utakmicu na Allianz Areni, ali večeras polinje, makar nije 100% spreman. Vraća se i Mats Hummels, a ovo je sastav gostiju:

    Neuer; Lahm, Hummels, Boateng, Alaba; Alonso, Vidal; Robben, Thiago, Ribery; Lewandowski

  • ZIDANE U PROBLEMIMA

    Zinedine Zidane definitivno je ostao bez Garetha Balea za uzvrat s Bayernom. Velški nogometaš teren je u Münchenu napustio nakon sat vremena igre zbog boli u mišiću lista, a na jučerašnji susret sa Sportingom nije ni otputovao te mu u idućim danima slijedi utrka s vremenom kako bi barem bio spreman za El Clasico idući vikend.

    Španjolski mediji javljaju kako Zizou za utakmicu s Bavarcima želi imati samo potpuno spremne nogometaša te osim Balea na raspolaganju neće imati ni Varanea i Pepea. S obzirom da je iz Njemačke donio prednost od 2-1, ali i da mu se momčad polako izvlači iz krize, Zidane ima slatke brige tko će mijenjati Balea na desnom krilu.

    Nakon jučerašnje fantastične predstave nekako se čini da je najbliži tome Isco, no Španjolci tvrde da Zidane još nije odlučio je li to bilo dovoljno da izbori prvih 11 protiv Bayerna. U njegovim planovima i dalje vrlo dobro kotiraju i Asensio te Lucas Vazquez. Što se pak obrane tiče, ona će biti ista kao i u Münchenu.

    Nacho i Ramos stoperi, Marcelo i Carvajal bekovi, Navas na golu. U vezi će biti Modrić, Kroos i Casemiro, u napadu Ronaldo i Benzema. Svi spomenuti osim stoperskog dvojca jučer nisu bili u početnoj postavi...

  • PRVA UTAKMICA

    Po mnogima najveći favorit za osvajanje Lige prvaka nalazi se pred eliminacijom. Bayern je poražen od madridskog Reala na Allianz Areni 2-1 i to kroz preokret kojeg je režirao sjajni Cristiano Ronaldo.

    Poveli su domaći preko Artura Vidala u 25. minuti, no hladan tuš domaćima priredio je Ronaldo u 47., odnosno 77. minuti.

    Uoči utakmice Carlo Ancelotti već se našao u problemima. Nije mogao zbog ozljeda računati na dva važna prvotimca, Matsa Hummelsa i Roberta Lewandowskog.

    Utakmice se možete prisjetiti ovdje.

  • NAJAVA

    Izgubili smo 2-1? Pa što onda, idemo po prolaz na Santiago Bernabeu, poručili su iz Bayerna pred uzvratnu utakmicu četvrtfinala Lige prvakaa. A više od Ronaldove genijalnosti i kasnih golova Sergija Ramosa brine ih - Luka Modrić.

    Naš veznjak istaknut je kao ključna karika u svim prognozama utakmice. Iako Luki baš i ne leže njemački predstavnici, ali zato mu leži Bayern. Tri puta je igrao protiv njih i tri puta pobijedio.

    S drugim klubovima iz Njemačke taj omjer i nije baš najbolji. Gubio je Luka utakmice od Borussije (triput), od Werdera u dresu Dinama dvaput, po jednom od HSV-a, Wolfsburga i Schalkea. Od Bayerna nije izgubio nikad.

    Tako će večeras pred svojim Bernabeom Luka povesti Madriđane po još jedno polufinale. A situacija je mogla biti skroz drugačija da je Ancelottijev plan iz 2015. upalio. Naime, kad je preuzimao bavarskog velikana, Talijan je upravi na popisu želja podcrtao jedno ime - Luka Modrić. Sve je pokušao Carlo, znao je da bi s Modrićem u sredini Bayern bio još dominantniji, ali u Realu nisu htjeli ni čuti za to. Koliko se Ancelotti i Modrić međusobno cijene sjajno opisuje i Lukin lanjski intervju za engleske medije.

    - Sa svim trenerima u Realu imao sam sjajan odnos, svi su mi oni pomogli, ali ako moram birati jednoga, onda je odgovor Carlo Ancelotti. Još smo u dobrim odnosima - rekao je Luka.

    Večeras će morati zaboraviti na to prijateljstvo. Unatoč pobjedi u gostima u prvoj utakmici, dolazak Bayerna izaziva strah u Madridu. Posebno kad se zna da se za ovu utakmicu vraća Robert Lewandowski.

    Osim poljskog stroja za golove, Bayern ima i odmornije igrače. U Bundesligi im nitko ne može ništa, dok se Real grčevito bori za svaki bod, a Barcelona spremna čeka svaki posrtaj “Galacticosa”. Još kad se uzme u obzir da je ovaj vikend El Clasico... Zinedine Zidane sad mora obraniti sve ono što je gradio cijele sezone. Sigurno neće biti lako, pogotovo što je zbog ozljede ostao bez Garetha Balea. U Madridu pokušavaju sve kako bi spremili Velšanina za ovaj ogled. Drugi naš “Galacticos” - Mateo Kovačić - trebao bi biti na Realovoj klupi.

    Renato Jukić

Komentari 909
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
Osvježi
  • Default avatar - Josip Joe Milovich
    Josip Joe Milovich

    Sad brzo večerati, stavit djecu na spavanje, natočit pivo i napraviti kokice, upalit HTV2 i gledati... Ljubav u zaleđu

    14 Utorak, 18.04.2017. u 19:51
  • Default avatar - Logan73
    Logan73

    iako navijam za real ,kako god završi neuer je perfektan svaka mu cast

    6 Utorak, 18.04.2017. u 22:51
  • Avatar rzbrzotrz
    rzbrzotrz

    Još jedan šamar sudačkoj organizaciji opalio je Kasai. Video pregled morat će ući u nogomet, na mala ili velika vrata.. Kad jos jednom pogleda snimku Vidalovog starta trebao bi se javno ispričati..

    51 Utorak, 18.04.2017. u 22:36
    • Default avatar - alen1990

      alen1990: ajde nebudi panj nego realan...ruku na srce trebao je dobit crveni davnih dana...kao i casemiro..penal nije bio kao ni u prvoj utakmici....

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:37
    • Avatar rzbrzotrz

      rzbrzotrz: Trebao je ranije, ali za ovaj start nije.. Trebao je dobiti i Casemiro, ali nije..

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:40
    • Avatar Rvatina_gugla

      Rvatina_gugla: Jedino za što se treba ispričati je sramotno dosuđen penal te zbog tog što Vidal nije dobio drugi žuti u 60.minuti

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:40
    • Avatar Ivica Kičmanović U Dehidraturi

      Ivica Kičmanović U Dehidraturi: penal cist ko suza, zakačio ga po lijevoj nozi, ako ne vjeruješ pogledaj snimku

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:42
    • Avatar Rvatina_gugla

      Rvatina_gugla: Je je i laktom ga je udario, a i desnom rukom ga je držao za jaja

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:43
    • Default avatar - Delije_KNN

      Delije_KNN: Startao je prvo na loptu,al je nakraju đonovima pokupio i noge,tako da mislim da nisi u pravu,pogledaj još jednom!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:44
    • Default avatar - JoKeR_3

      JoKeR_3: Penal čist, samo vi realovci tražite neka opravdanja di ih nema...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:47
    • Avatar d620

      d620: penal u prvoj utakmici izmisljen, ovaj sad cist ko suza. vidal bezveze iskljucen.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:49
    • Avatar deñca

      deñca: Pa ako je ono penal,onda je penal nad Suarezom cist!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:50
    • Avatar Rvatina_gugla

      Rvatina_gugla: Vidal je samo zbog onog starta na Casemiru trebao dobit direktan crveni. A da ne pričam da je nakon prvog žutog napravio 11 prekršaja. Casemiro je također trebao ranije pod tuš

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:53
    • Default avatar - JoKeR_3

      JoKeR_3: Haha koji poguranac, sad još i očito zaleđe..

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:57
    • Avatar d620

      d620: sudacki masakr.....

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:58
    • Avatar rzbrzotrz

      rzbrzotrz: I evo, još jedna šamarčina gol iz debelog zaleđa.. A sad čekam opservacije Realovaca koji će, naravno, tvrditi da nije..

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:58
    • Default avatar - mcwb

      mcwb: Sad kad su im zabili još dva, nije ni bitno.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:08
    • Default avatar - JoKeR_3

      JoKeR_3: Ali gol za prolaz je bio iz zaleđa..

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:10
    • Default avatar - alen1990

      alen1990: penal cist ko suza??? hahahahaha a jbmti :D :D

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:14
    • Default avatar - oblomirgombalo_1

      oblomirgombalo_1: Vidal se treba ispricati jer je neoprezno startalo

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:16
    • Avatar Lord Bendtner

      Lord Bendtner: Nepostojece zaleđe lewandovskom u prvom poluvremenu

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:18
    • Default avatar - Senor123

      Senor123: Vidal je zasluzio crveni.a bayern je dobio penal iako nije trebao biti.robben je odglumio tako da pravda zadovoljena

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:18
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: Dva gola iz zaleđa i Casemiru oprošten crveni...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:20
    • Default avatar - Madridista007

      Madridista007:   **** Admin **** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:22
    • Avatar NIKE

      NIKE: Ako je ono regularan penal , onda sam izumio struju .

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:23
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: Penal čist, Vidal je MOGAO dobiti crveni dok je Casemiro MORAO dobiti crveni odnosno Vidal je napravio jedan grublji faul nakon žutog dok je Casemiro napravio penal i nekoliko prekršaja. Bonus dva gola iz zaleđa Cristiana...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:27
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: i Lewi svirano nepostojeće zaleđe u situaciji 1:1

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:28
    • Default avatar - Senor123

      Senor123: Robben odglumio penal cisto tako da casemeiro nije ni trebao dobit zuti a vidal je zasluzio cisto crveni i davno prije ali mu je oprostio

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:29
    • Avatar d620

      d620: penal na robbenu cist. zgazio ga posred kopacke. 2 gola iz zaledja. vidal iskljucen za nista, a casemiro nije. SRAMOTA, tuga i bijeda na sto se nogomet sveo..............dabogda ga ne bilo za par godina.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:32
    • Default avatar - Senor123

      Senor123: Cuj zgazio ga ajde u okuliste.vidal je trebao imati odavno crveni nos u prvom poluvremenu.isao i laktom u carvajala i pokupio je nekoga jos tako da je jadno govorit o tome.a robben je odglumio vrhunski.casemiro nije trebao dobit crveni jer ...prikaži još! je robben odglumio.da ga je ugazio kao sto govoris previjo bi se po podu.ne bi se sigurno digao istoh trena kao sto i jest

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:36
    • Avatar d620

      d620: odi ti u okuliste madrid*otu. vidi se ko dan. i ti jos ides nas hebat u zdrav mozak da bayern nije pokraden. srami se, bas si st*ka sitnog zuba

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:42
    • Default avatar - luka94

      luka94: Ja sam navijač Reala i suđenje je stvarno bilo sramotno. Nisam gledao cijelu utakmicu, ali sam vidio da Vidal nije trebao za onaj start dobiti drugi zuti, sad mozda je trebao dobiti prije, pa se sudac naljutio te ga isključio ...prikaži još! za bezvezan start. Također, sramota onog pomoćnog koji nije vidio zaleđe Ronalda kod trećeg gola. Bome i onaj penal nad Robbenom mi je sumnjiv, bilo je kontakta, međutim kad vidim kako Robben skače u zrak povlači noge kao da je na minu nagazio dođe mi zlo, na taj način je potencirao penal protiv Meksika. Svejedno, crveni se dogodio kod rezultata 2:1 i da ga nije bilo, mislim da bi Real prošao jer je djelovao dosta fizički nadmoćnije. Moglo bi doći eventualno do penala.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:58
    • Avatar d620

      d620: to nemozes znati. bayern je tada vodio i imao punu motivaciju. a naredna 2 gola su bila iz zaledja. sudac je unistio utakmicu.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:02
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Ma penal je cist, ne pricajte gluposti ! Pogledajte sazetke pa onda komentirajte... Iz drugog ugla se jasno vidi da je igrac Reala stao na nogu Robenu !

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:15
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: a kad pogleda strat u 48 minuti će moći reći trebao sam ga oterati van još ranije. Kako su ljudi sebična licemjerna go.... znači tamo mu je oprostio crvni šist karton ko suza. Ali sad je ovo kriva procjena. Baz ...prikaži još! obzira što je došao do lopte prije je pokosio i asensia po nogama. Ako dodes do lopte prije je ok ali ako i pri tome nekoga pokosis je opet faul za protivnicku ekipu bez obzira na dodir lopte. Pojedinci pojma nemaju o nogometu. Ili je onda start na drugog igrača opravdan ako lopta uopće nije kraj njih? unistio je i sudac skoro Real i u Munchenu s nepostojecim penalom kao što je danas Bayern vratio u igru s glumom robena. No samo vidite što vama paše.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:17
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: A penal za real sa obe ruke na igrača? Pa veći je kontakt tri puta ono na casemiru nego na robenu. Roben je samo skočio ko ofuren. razlika ta dva starta je samo u dobroj glumi robena.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:18
    • Avatar d620

      d620: razlika je jedino u kartonima koje je pokazivao bayernu ko od sale a realovci su mogli radit sto su htjeli. razlika je sto se nekome prizaju golovi iz metra zaledja a nekim sude nepostojeca..........

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:25
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: i bayernovi golovi su danas ne regularni . ono kod svakog normalnog sudca ne bi bio penal a kod ramosovog AG je bilo prije toga zaleđe koje gle ČUDOM nitko ne spominje. A trebalo bi biti priznato jer je utjecao ...prikaži još! igrač bayerna na igru.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:35
    • Avatar d620

      d620: jel se to realovac zali na penala? tragedija. kao prvo, on mu je zgazio kopacku, lazi sebe kolko hoces penal je bio i to se jasno vidi. kod autogola je smijesno uopce pricati o zaledju, ali evo ocemo. muller nije ...prikaži još! bio, jer u trenutku kad hummels napucava, ramos je bio iza. a u trenutku kad muller prsima spusta prema lewi isto nije, jer je lewa bio u ravnini s loptom, a nije ni diao loptu uopce nego je ramos presjekao.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:50
    • Default avatar - blancos56

      blancos56: Analiza cetvrtfinala: Prvi penal za bayern(1. tekma) ne postojeci, Vidal trebao davnih dana dobiti crveni, 2. gol Bayerna iz offisdea, takodjer dvojben penal na robbenu, sa druge strane ne sudjen dvojben penal za real (pod pretpostavkom da je ono penal ...prikaži još! na robbenu), casemiro je zasluzio kasnije crveni, offside CR x2. Dakle 3 greske u korist Bayerna + 1 dvojbena, 3 greske u korist Reala + moguci penal. Po meni se cini da je bilo jednako gresaka i za jedne i za druge. Ako netko ima jos nesto neka slobodno nadoda

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:50
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: blanos pa o tome i ja pričam no barcine mule vide samo ko ovce u jednom smjeru. Njima pričati ti je kao pričati zidu. Ali 6-1 je povijesni i nikad zasluženiji prolaz dalje, kao i protiv arsenala,chelsea itd.... takav mi ...prikaži još! nade pričati o postenju a prvi nikad nece priznati kad nekome navlače. Real je imao danas pomoć sudaca ali je taj isti Bayern sudac dovukao do produžetka i tu je kraj priče.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:55
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: analiza utakmice: 1. penal čist, 2. Casemiro MOGAO dobiti crveni, 3. Vidal MOGAO dobiti crveni, 4. svirano nepostojeće zaleđe Lewi kod 1:0 situacija 1:1, 5. Casemiro MORA dobiti crveni , 6. Vidal nikako ne zaslužuje crveni, 7. CR gol iz ...prikaži još! zaleđa i 8. CR gol iz zaleđa....

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:57
    • Avatar galDukat

      galDukat: sudac kriminal, ne znam kako neki truli madjar moze dobit takvu utakmicu, odakle mu iskustvo iz kikiriki lige

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:58
    • Default avatar - blancos56

      blancos56: Cini mi se da si izostavio 2. gol bayerna, a ovo mogao pricaj svojim drugovima iz cirkusa na celu sa Piqueom. Takodjer izostavljanje penala za Real po kriteriju da je ono "čist" penal na Robbenu

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:03
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: blancos56 što je upitno kod drugog gola Bayerna? Jel i tebi trebaju poduke iz offside pravila??? Jeste se dogovorili koje bio u zaleđu Muller ili Lewa? Ili je teško priznati da nitko nije bio???

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:06
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: tko je*

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:07
    • Default avatar - Dupin

      Dupin: Znači svi pišu o VELIKOM sudačkom pogurancu za Real, al vi stručnjaci to opovrgavate. Svi europski, svjetski, hrvatski mediji pišu o tome...

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:08
    • Default avatar - blancos56

      blancos56: Totalno mi je svejedno tako ce sta pisati, imam svoje oci pa mogu sam gledati i procijeniti. Ja sam naveo sve sporne situacije, osim zaledja lewe koje nisam vidio ali svi kazu da nije bilo tako da cu to na ...prikaži još! povjerenje reci da je losa odluka donesena :) Btw netko je vec lijepio sto se tice offsidea kod 2. gola bayerna tako da slobodno nadji, meni se ni najmanje u ovu uru traziti po moru komentara :)

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:16
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: ako je na robbenu cist penal realu dva cistokrvna danas nisu sudena.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:18
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: no da ima ovdje i jedan barcin fan realan bio bi smak svjeta. Hvala bogu od danas vas vise necu morat slusat do nagodinu jer do onda necete izgimzit iz svojih rupa. A u nedjelju vam ide konačni ekser u ...prikaži još! lijes za ovu godinu.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:19
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: zanimljivo je da lewa nije bio u zaledu a ronaldo kod 3 gola je.....hahahah jaooo jadnika ogorčenih. Izgleda da ovih ronaldovih 5 komada u bayrnovoj mreži više bole barcoljupce nego igrače i navijace bayerna.....dobro vas kiki naguzio ha???

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:20
    • Avatar noobcamper

      noobcamper: Lazete ko psi. Svi odreda. Kad se sve zbroji podjednako su ostecene obje strane

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 04:01
    • Default avatar - FrankSinatra

      FrankSinatra: Trebao je Vidal dobit drugi zuti u 48min,kako ti je to moglo promaknit?

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 07:46
    • Avatar galDukat

      galDukat: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=351836981877880&id=345726429155602

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 21:11
  • Default avatar - jmdelpotro
    jmdelpotro

    Jao, šteta. Maloprije Ronaldu svirano postojeće zaleđe al jako malo. I sad ovakva greška za pola metra.... Treba video tehnologija i gotovo.

    Utorak, 18.04.2017. u 22:56
  • Avatar Godzilla1983
    Godzilla1983

    ovaj nije za suditi ni u kukuruz ligi. sramota.

    54 Utorak, 18.04.2017. u 22:57
    • Avatar d620

      d620: real i barca donose pare i tjt.......

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:05
    • Avatar YNWA1994

      YNWA1994: ma kog vi jeb... real i barca donose pare? A Bayern? Svi oni donose milijarde, al ocito samo real i barca donose pare na stol...nogomet je otisao u krc i to je to

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:08
    • Avatar d620

      d620: pa el clasico u finalu bi donio rekordnu zaradu i privukao jos vise arapskih sponzora...........ovo sto real i barca rade je gadljivo

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:12
    • Default avatar - FrankSinatra

      FrankSinatra: 2penala i tebi lose sudjenje??sramota je onaj prvi penal o kojem nisi ni rjeci napisao,48min i cisti drugi zuti za vidala ali tada ga nije dobio..a slazem se da je i bayern dosta ostecen..ali ni blizu kao psg

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:15
    • Default avatar - oblomirgombalo_1

      oblomirgombalo_1: Placi al digni glavu

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:15
    • Avatar Xyster

      Xyster: Pa nisu samo Real i Barcelona, pa konstatno se guraju španjolske momčadi. Chelsea, Psg, sada Bayern sjetite se onog crvenog Nania protiv Reala, crvenog Van Persia protiv Barce, ovaj izmišljeni penal Atletica protiv Leicestera, Sevilla lani protiv Liverpoola... a s ...prikaži još! druge strane ja se ne sjećam kada je netko pokrao neku španjolsku momčad i onda oni kao dominiraju.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:16
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: nikad više neću gledati niti jednu utakmicu nekog španjolskog kluba pa makar bilo i u finalu protiv Bayerna. zgadili su mi nogomet. sad će sutra i barcelona okrenuti Juvea, pazi šta ti kažem. moje mišljenje o engleskoj ligi se zna, ...prikaži još! ali englezi bar ne kupuju naslove lige prvaka. jest da nekad imaju puno sreće u finalu, i to protiv mog kluba baš, ali nisu lopovčine.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:17
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: overebo je vlastoručno izbacio chelsea 2009 protiv barcelone. cakir je vlastoručno izbacio uniteda protiv reala. kao što si rekao, crveni za van persieja jer je napucao loptu ako se dobro sjećam jer nije čuo zvižduk od 90.000 ljudi na stadionu. ...prikaži još! a najbolje mi je kad navijači reala i barcelone jedni drugi optužuju za lopovluk a isti su. potpuno isti.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:20
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: sutra očekujem crveni za juventus u prvih 20 minuta i najmanje 2 penala.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:21
    • Avatar YNWA1994

      YNWA1994: ljudi moji pa treba bojkotirat cijeli nogomet, ne samo nogomet, pa sve je para postala....

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:21
    • Avatar tuna111

      tuna111: Sutra cekam guranje Barcelone i da taj spanjolski nogomet dozivi vrhunac i sjasi sa one stvari, da su normalne stvari vec im je trebao proci taj vrhunac i trebali smo imati 6-7 klubova koji ce se izmjenjivati za trofeje, a ...prikaži još! ne ovu nakaradu. Ako im je do para, organizirajte neki super mega kup sa osam najbogatijih i kraj.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:25
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: evo sad ću promijeniti profilnu da bude primjerenija današnjem nogometu.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:29
    • Avatar d620

      d620: to ja i govorim cijelo vrijeme. rekao sam godzilli vise puta da moze misliti sta hoce o englezima, ali barem su posteni i ne kradu. a ovih spanjolskih gova?a neznas ko je gori, klubovi ili navijaci.......nogomet poso

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:30
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Bar barcelonini jazavi bi trebali šutitti jer ih nije trebalo ni biti u četvrtini finala Lp.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:32
    • Default avatar - gizmo9

      gizmo9: A danas penal za Bayern smijeh, smijehova? A na suprotnoj strani za jači kontakt nije suđen.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:36
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: svi hispanofili su jazavci i kmečavci. od danas su mi njihovi klubovi najomraženiji.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:39
    • Avatar nbaplayoff

      nbaplayoff: Pogledajte drugi gol bayerna ... lewa u zaledu utjece na igru kad ramos izbija ... bilo je gresaka s obje strane puno ... lose sudenje al realno svi ce branit svoje .. meni kao gledaocu odlicna tekma suci losi na ...prikaži još! obje strane tako da ...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:42
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: penal za Bayern? ej 2 gola ste iz zaleđa zabili. Bayernu se sudi crveni i danas i u prošloj a realu se ne smije dati crveni za casemira. pa zašto se uopće igra ta liga prvaka? najbolje da na početku ...prikaži još! svake sezone naizmjenično svake 2 godine daju trofej realu i barceloni. i neka se ostali posvete domaćem prvenstvu ili neka njihovi savezi osnuju novo natjecanje gdje neće biti guranja i muljaža.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:43
    • Avatar d620

      d620: tebi kao madrid*otu nije nitko ostecen. a nama ostalima..............zato bolje suti. i kakve su sad to spike? autogol i zaledja. u ime oca i sina.........

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:43
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: lupajte mi minuse hispanofilčići. hranim se vašim minusima.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:45
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Jesu li bile pogreske u korist Reala? Da. Jesu li bili pogreske u korist Bayerna? Naravno. Real je zabio dva gola iz zaleda, Casemiro je mogao zaraditi crveni. Bayern je dobio nepostojeci penal, i kod autogola Ramosa je Lewandowski bio ...prikaži još! u zaledu kod pasa Müllera. Vidalov crveni isto nije bio, ali je on trebao zaraditi crveni ranije pri faulu na Casemiru.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:46
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: znaš što d620? stekao sam novo poštovanje prema englezima. nisu oni tako loši, jest da troše previše jbg ali nisu pokvareni. dosad sam pratio Bundesligu i onu španjolsku smijuriju od lige, i to se sad mijenja, počinjem pratiti premier ligu.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:48
    • Avatar nbaplayoff

      nbaplayoff: Pa zabio si je gol jer je iso izbijat loptu upucenu igracu koji je u zaledu ... igrac utjece na igru to je offsajd ... ne vidim di je tvoje poznavanje pravila d620

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:49
    • Default avatar - heej hooj

      heej hooj: Cviiiill cviiiiillll

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:51
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: naravno da je trebalo biti zaleđe kod autogola jer je to zaleđe utjecalo na gol.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:52
    • Avatar d620

      d620: lopta je upucena njemu ali je ovaj sijece...........i kako je to zaledje onda? kako onda ovaj sudjeluje u igri kad je iza i ne smeta nikom? po tome bi svaka lopta sto ide prema naprijed bi trebala biti svirana kao ...prikaži još! zaledje cim ovaj opali po lopti.........ne vidim di je tebi obraz da ides braniti ovu kradju

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:53
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: D620, Lewandowski je bio u zaledu pri dodavanju Müllera i primio je loptu. Nakon toga su Nacho i Ramos isli ispucati loptu i Ramos je zabio autogol. Dakle iregularan gol.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:56
    • Avatar nbaplayoff

      nbaplayoff: Ti mora da si glup decko ... al neka pljuvat cemo real ... zaleda na 2 3 gol cista lewa 1 na 1 dignuta zastavica nije trebala .. crveni za casemira ... krivi trenutak za crveni vidala ... penal koji ...prikaži još! se moze i nemora sudit .. eto o tom ce se pricat ... o ovom ostalo ko fucka ... videotehnologija trebamo te ... zelim pricat o tekmi ne o sucima non stop sve me strah kaj ce bit za vikend imamo dinamo hajduk barca real bit ce pakleno

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:00
    • Avatar d620

      d620: daj ti meni snimku da ja vidim kako su oni to "iregularno" sami sebi ucerali loptu u gol.............a ako hoces iregularan gol, eno ti ronaldove pa ih gledaj

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:00
    • Avatar d620

      d620: pa kako ces pricat o tekmi kad je jedino preostalo od tekme gorcina zbog suca koji je unistio bayern

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:04
    • Avatar nbaplayoff

      nbaplayoff: Sofascore gledaj kolko oces

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:05
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: https://youtu.be/THWTNsJ5mr4 . Nisam mogao naci bolji video, zaustavi snimku oko 15-e sekunde i vidjet ces da je Lewa u zaledu. Lewandowski ide prema lopti (cak je i dira), sto znaci da se mora svirati zalede.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:09
    • Avatar d620

      d620: prvo, ne vidi se uopce jeli lewa u zaledju. u ravnini je s loptom. cak malo iza. a kao drugo, uopce je ne dira nego ramos ulijece i izbija. jalov pokusaj. sto jos imas? obraza ne, to je evidentno.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:20
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Znaci na njemackom Sky-u su video tehnologijom dosli do zalkjucka da je Lewa bio u zaledu, a ti tu meni tvrdis da je bio 'cak i malo iza lopte'. I onda meni pricas nesto o obrazu? Drugo, nema veze jeli ...prikaži još! on dirao loptu ili nije (ja mislim da je ipak dirao loptu), isao je prema njoj i smetao Ramosu i Nachu pri ispucavanju. Znaci da je aktivno sudjelovao u akciji i da je se trebali svirati zalede. Ja samo kazem da je bilo dosta pogresaka na obje strane, ti si onaj koji tvrdi da je Real 'pokrao' Bayern.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:32
    • Avatar Xyster

      Xyster: To ako i je bilo zaleđe, bilo je milimetarsko gdje se daje prednost napadaču. Dok je Ronaldo kod drugog gola metar u zaleđu. A kod trećeg gola španjolska televizija koje je radila utakmicu nije niti pokazala usporednu snimku od srama.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:38
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Istina da se radi o centimetrima, ali ja samo zelim pokazati da je bilo pogresaka u korist Bayerna i Reala. Isto tako, kod Realovog treceg gola se isto samo radi o centimetrima i po tvome bi trebalo ici 'u korist napadaca', ili ne?

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:41
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: d620 ti pojma o nogometnim pravilima nemas. Igrač kada upučuje drugom igraču loptu a taj kojem je lopta upućena utječe na igru za njega vrijedi pravilo ofsajda. Da je npr posustao i ramos zabio Ag bilo bi u redu. No ...prikaži još! oj je iz zaleda radio presing i utjecao na igru i dogodilo se to sto se dogodilo. Tu je zalede moralo biti svirano. Jer tu gresku nije ramos napravio sam od sebe nego ju je izforsirao igrač bayerna koji je bio u neposrednoj blizini. Uostalom na njemačkoj televiziji su na jako usporenoj snimci pokazali da je vidal tik prije nego je dotakao loptu dirao asesnisa po stopalu. Start također mizeran ali ipak nije kako vi pričate. A kod RObenovog penala je kontakt toliko minimalan da je smjesno pričati o penalu. Onaj nad Realovim igračima je svakako lakše trebao biti penal nego ovo nad roebenom. Za vidala su rekli da mu je sudac progledao kroz prste u 48 i vjerovatno zbog te situacijeu 48 mu pokazao karton nakon starta na asensiu. Gledao sam na njemačkoj televiziji tekmu i to su oni komentirali. Bunili su se tokom tekme na odluke sudca komentator i par ljudi u studiju no nakon analize su došli do zaključka da je sudenje bilo jako loše no bez nekog izričitog navlačenja Bayernu ili Realu . Pročitaj malo o tekmi negdje drugdje osim na 24.sata šindarić.hr

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:43
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: koliko ja znam kod 3 gola u takvim situacijama sudci imaju naputak da je napdač u prednosti. To veze sa zaleđem nema. 2 gol da ali 3 ne nikako.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:44
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: sa d620 je glupo raspravljati jer lik je gledao svoju neku tekmu. kod ramosovog AG je lewa bio u ofsjadu i dosla je lopta do njega i samim time je igra trebala biti prekinuta jer ju je primio nalazeći se ...prikaži još! u zaledu i kraj priče. I ti pričas meni o obrazu? Ja sam nogomet barem igrao 15 godina i znam pravila ove ige. Molim te ne odgovaraj meni više.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:46
    • Avatar d620

      d620: ne, glupo je raspravljati sa madrid*otima jer je cijeli svijet vidio kradju a samo vi niste. sebe mozete lagati, a druge ne. objasnio sam ti zasto mulller nije bio u zaledju. ali ti nisi objasnio zasto su realu priznata 2 ...prikaži još! gola iz zaledja. nisi objasnio zasto je vidal iskljucen radi starta na loptu. nisi objasnio zasto casemiro nije poslan u svlacionicu. nisi objasnio zasto je lewi sudjeno zaledje u 1 na 1 situaciji. vec si dokazao da si go*no bez srama i obraza kad ides braniti ovu sramotu umjesto da se sramis, ali bar suti onda, jer samo ispadas gl*p. vi sad pisete neka nova pravila koja vama odgovaraju. dju*rad lopovska

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:54
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Cekaj cekaj Leone, imamo prakticki identicnu situaciju kod drugog gola Bayerna i kod treceg gola Reala i ti tvrdis da Realov gol nije zaleđe, a kod Bayernovog je ??? Svaka cast, objektivnost ti je na razini !

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:57
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: kod realovog treceg gola je ista situacija dva igraca na jedan sa poravnatim igracima dok je lewa ipak ispred svih i to nije ni slicno.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:00
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Ako pokusas zaustaviti snimku kod oba gola vidjet ces da su i Ronaldo i Lewandowski u liniji ili mozda nekoliko centimetara ispred lopte u trenutku kad je ista upucena prema njima... Znaci ako cemo biti objektivni ili je u oba ...prikaži još! slucaja zaleđe ili su oba gola regularna ! Ovo sto ti pricas apsolutno nema nikakvog smisla... Greske koje prave razliku su to sto je na jednoj strani dao crveni, a na drugoj nije i naravno metarski ofsajd Ronalda za prednost u ukupnom rezultatu ! Znaci dvije ogromne greske vise na stetu Bayerna...

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:02
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: D620, ajde ti meni objasni zasto jedan njemacki Sky nije vidio tu tvoju 'kradu'? Zar bi sudac koji zeli da Real prodje svirao onaj penal na Robbenu? Zasto se uvijek mora pricati o kradi, zasto jednostavno ne priznamo da je ...prikaži još! bilo gresaka za obje strane i da je sudac bio katastrofalan? Kao da sam u vrticu, nitko ne zeli biti objektivan i svi se svadaju oko trivijalnih stvari. Ako pogledas sve pogreske suca vidjet ces da ih je bilo dosta u korist za Real, i dosta u korist za Bayern.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:02
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: nade majmun navijač barce pričat o sudenju. U finalu kupa radi sudaca, u cetvrtini finala Lp su radi sudaca. 2 od zadnje 4 Lp su na račun sudaca dobili i milion tekmi sa igračima vise poklonjenim penalima isl. Danas je ...prikaži još! sudac grijesio i kontra reala vise menja podjednako kao i kontra bayerna. No debili vide samo jedno dok realni vide sve. A ti se pronadi gdje ti je mjesto. Sto se mene tiče neka su ih naguzili jer je i real naguzen sto puta kao i danas kao i proslu tekmu. 2 penala su im poklonili i vidal je trebao biti vani u 48 min. i do kruca sa opravdanjima, sve ovo poslje da je to sudeno bi bilo nepotrebno za raspravu. al nek je on pomogao realu u 84 min ali u 48 min bayernu nije. nek je pmogao realu golom iz zaleda ali bayernu sa poklonima sa 11 m nije. debilno je raspravljati sa ljudima koji vide samo jednu stranu priče.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:05
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: no name i 2 poklon penala bayernu a realu cisti penal nije sviran. Nemoj samo zalede spominjati. I ako cemo biti realni, jel je mogao vidala poslat van u 48?? jer njemu je tu oprostio crveni pa zasto ne bi ...prikaži još! i casemiru pogledao kroz prste jednom?? Jedno je probati izbiti loptu bez uklizavanja a drugo je ono sto je radio vidal.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:07
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Doflamingo istina, ali budimo realni, ipak su dvije velike greske vise na strani Bayerna... Drugi zuti za start koji nije bio ni faul, te m etarsko zaleđe ! Te dvije situacije su prelomile utakmicu na Realovu stranu, objektivno da objektivnije ne moze ;)

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:07
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: Real je dobio ukupnim rezom 6-3 i ko je gol iz zaleda pa i dva opet je to4-3. neka im penali ako je crveni upitan i ako je casemiro trebao dobiti crveni i vidal je trebao dobiti u 48 min. ...prikaži još! U tom slučaju bi bayern prosao jos gore. Vi niste svjesni da je sudac bayern druzao u igri za produzetke. poklon penal i real si sam ucacka gol. Robenova glava i to je sve od velikog bayrrna. ko fol neki guardila presing ali jedno veliko nista. DOk se realu obe tekme propisno isfulao. Prosao je bolji a ostatak neka plače i dalje.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:09
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: no name jesu prelomile na realovu stranu te greske. no uporno izbjegavas odgovr na pitanje jeli je mogao vidala poslat van u 48 min? je. Jel je ono penal na robenu ? Na realovom igrau nije? Isto tako kako je ...prikaži još! prelomio greskama u realovu korist tako je i grskama u bayernovu korist anulirao prednost iz prve tekme. Eto budi realan i ponisti sve greske sudaca u ove dve tekme i dodi nazad i reci koji bi ukupni rez bio na kraju.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:12
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Za ono zalede Ronalda nema rasprave, velika greska. Ali po meni je Vidal trebao biti iskljucen vec u 48. minuti, zato to ne vidim kao 'veliku' gresku u korist Reala. Covjek je napravio 11 (!) prekrsaja nakon prvog zutog kartona ...prikaži još! ako sam dobro razumio komentatora. Naravno da su to bile dvije pogreske koje su prelomile utakmicu, ali isto tako su onaj dvojbeni penal na Robbenu i zalede Lewandowskog kod drugog gola 'velike pogreske' suca.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:15
    • Default avatar - LeonCro

      LeonCro: ako je ronaldov 2,i 3 gol ofsajd onda je i lewandosvski u ofsjadu. Znači bayern je okrenuo rezultat iz munchena uz ofsajd i poklon od penala. Zasto to nikto ne vidi?? Kako nitko ne vidi da vidalu progledao kroz prste ...prikaži još! na pola tekme.??? ma ne da mi se vise. Uostalo da je to toliko krada kako neki pisu pa ljudi bi pizdili na kraju tekme . Grijesio je sudac na obe tekme. Grijesio je u korist i jednih i drugih. Da nije bilo gresaka bayern ne bi vidio produzetak a samim time ne bi bilo golova iz ofsajda ronalda a vidala u onom startu na asensia ne bi moglo ni biti jer bi vec bio vani.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:15
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Penal je po meni cist ko suza... Na prvu mi nije izglealo tako, ali kad se pogleda iz drugog ugla jasno se vidi da je Realov igrac nagazio Robenu na nogu, tu nemamo sta puno rapsravljati ! Obojci je oprostio ...prikaži još! crveni, sto je greska s obje strane, ali onda je iskljucio Vidala zbog cistog starta na loptu koji nije ni faul, a kamoli za drugi zuti ! Ne bi komentirao igru Bayerna, pokusavam samo sa nekog neutralnog gledista reci da je suđenje bilo ocajno da ocajnije ne moze biti uz pregrst gresaka sa obje strane, ali da su ipak na stetu Bayerna napravljene dvije ogromne greske vise nego na stetu Reala koje su u konacnici prelomile utakmicu na njihovu stranu...

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:17
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Ako je ono bio penal na Robbenu onda se mogao svirati i penal na Casemiru, slicna situacija. I ja kazem da je bilo pogresaka na obje strane, da je najveca pogreska bila pri drugom golu Reala ali da se nemoze ...prikaži još! pricati o nikakvoj 'kradi' sa strane sudaca.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:23
    • Default avatar - C.R. 7

      C.R. 7: Kratki rezime Sky sport DE: Nepostojeci penal na Robbenu, Vidal morao biti ranije iskljucen a drugi zuti na granici, vise ne nego da. Gol Bayerna odnosno autogol Reala poslije zaleđa. Oba gola Ronalda iz zaleđa, prvi cisto drugi li la ...prikaži još! ali je zaleđe. Casemiro morao biti iskljucen. Svi se slazu da su suci upropastili inace odlicnu utakmicu, u dvije utakmice Real zasluzeno prosao dalje. Sammer, Schuster und Hitzfeld..

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 07:09
  • Avatar MExplorer
    MExplorer

    Auuuu ..cisti ofsajd :D

    Utorak, 18.04.2017. u 22:55
  • Avatar MacTaylor
    MacTaylor

    Cekaj malo na stranu sudac ali bayern u 2 utakmice nije prakticki zabio gol iz igre u prvoj iz kornera danas iz penala koji vise nije nego je i autogol.o xemu pricat nisu zasluzili proc po meni.

    3 Utorak, 18.04.2017. u 23:31
    • Default avatar - upsala1950

      upsala1950: A kad bi se racunali samo golovi iz igre onda Real ne bi smia imat zadnje dvi titule pobjednika Lige Prvaka s obzirom da su u obe bili nesposobni zabit iz igre stovise akcija je za njih protiv AtlMad nepoznata rijec

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:50
    • Avatar mitunjmo

      mitunjmo: MacTaylor:Ja ne znam u šta si ti gledao kad su bile dvije utakmice Real Madrid - Bayern Munchen jer da si ti i u šta gledao ne bi ti sad ovo sve pričao i pisao jer se vidjelo kako je ...prikaži još! Bayern konkretniji i da su ga uništili oni crveni kartoni koji su bili 50%točni(kad kažem 50%točni, mislim na to da je regularno u prvoj utakmici,a u drugoj sramotan crveni karton).I da samo nešto još kažem o utakmici,točnije o sudiji u sinoćnoj utakmici:Čini mi se ili da je sudija pod teškim drogama ili je utakmica namještena da real prođe dalje.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 11:07
    • Avatar 1980bena

      1980bena:   **** Admin **** Poštovani, molimo vas isključite CAPS LOCK kao ostali korisnici na portalu. Lp

      Odgovori Subota, 22.04.2017. u 17:38
  • Avatar marinr
    marinr

    Onaj navijač Rijeke će prijaviti suca

    2 Utorak, 18.04.2017. u 22:34
  • Avatar FCBarcelona
    FCBarcelona

    Zaledje?

    9 Utorak, 18.04.2017. u 22:55
  • Avatar profi19
    profi19

    e moj zidane, hebo te vasquez!!!

    2 Utorak, 18.04.2017. u 22:13
  • Default avatar - CRO_at
    CRO_at

    Gospodo,zna li netko neki link za tekmu? Posto dobri stari HRT prenosi i ovu nogometnu poslasticu...

    12 Utorak, 18.04.2017. u 20:03
  • Default avatar - tonimarko031
    tonimarko031

    Sudenje uzasno, cisti ofsajd kod zadnjega gola

    Utorak, 18.04.2017. u 22:57
  • Default avatar - rafa10
    rafa10

    Nije puno u zaledju,metar samo!!!

    4 Utorak, 18.04.2017. u 22:58
  • Avatar d620
    d620

    gol iz zaledja.........

    8 Utorak, 18.04.2017. u 22:55
  • Default avatar - marko1994-hr
    marko1994-hr

    pa kakav je panj ovaj Benzema, pa to da si stap stavio umjesto njega prije bi se odbilo

    Utorak, 18.04.2017. u 21:57
  • Default avatar - zekica
    zekica

    48 minuta žuti ko suza i to Vidalu koji ima već jedan!!!!! Aloooooo sudac?!?!?!?!?!? Alooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

    18 Utorak, 18.04.2017. u 21:50
    • Avatar d620

      d620: casemiro??? alooo sudac? drugi zuti za vidala zbog nicega? to ne spominjes faco?

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:43
    • Default avatar - silaaa

      silaaa: Drugi zuti za vidala zbog nicega a treba biti pola sata prije toga iskljucen. A casemiro j3 zasluzio crveni. I da, nepostojeci penal

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:56
    • Avatar T

      T: Ne sramoti se, gol za 2:2 iz čistog zaleđa, crveni nepravedno dosuđen Vidalu, Casemiru u par navrata oprošten drugi žuti, zadnji put za simuliranje jedanaesterca!!!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:58
    • Default avatar - Hooligan

      Hooligan: Ajmooooooooooooo 4:2 ajmooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:06
    • Avatar d620

      d620: uefa masinerija ide u jos jedan pokusaj da namjesti el clasico u finalu...............

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:10
    • Default avatar - zekica

      zekica: Dao Bog da im Real još 5 golova iz zaleđa zabije i da Bayernu još tri igrača isključi radi frizure! Đubrad švapska!!! Dobili su penal na ništa u prvoj utakmici, srećom pa nisu iskoristili i ovaj Vidal je trebao na ...prikaži još! hlađenje u 48 minuti!!! Pa nek cvile! I onaj drugi žuti Vidala, odnio je loptu i igraču stopalo! A u prvom poluvremenu nedosuđen penal na Ramosu! Sa dvije ruke hrvački zahvat i na pod s njim... to nije ništa??? Dao bog još 5 golova iz zaleđa!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:14
    • Avatar d620

      d620: to moze zeljeti samo poremecena bud*la.............toliko o tome

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:27
    • Default avatar - zekica

      zekica: Nakon poklon penala u Munchenu, nedosuđenog penala na Ramosu prvo poluvrijeme, i nedosuđen drugi žuti Vidalu u 48 minuti... jednostavno su mi se toliko zgadili da mi je muka. Jesam za pravdu i poštenje ali nakon svega toga, nisu niti ...prikaži još! zaslužili drugo nego da ispadnu pokradeno. I drago mi je. Neka vide kako je to. Bilo je zaleđe Ronalda, nije sporno... i trebao je Casemiro na hlađenje za onaj faul kod centra, iako par sekundi ranije nije sudio faul Realu pa do sporne situacije ne bi ni došlo. Ali penal nije simulirao. Ušao je Alaba čini mi se, tijelom i bokom u njega i izgurao ga... srušio ga. Ne bih mu ja dosudio penal ali nije to simuliranje. A ovaj sudac nije dostojan Lige prvaka općenito, a takve utakmice i da ne spominjem. Uglavnom da je sudio kako treba, Bayern je trebao igrati sa igračem manje čitavo poluvrijeme plus Real je trebao dobiti penal prvo poluvrijeme pa bi utakmica otišla u sasvim drugom smjeru. Ovako će sada ispasti jadan Bayern nevin i pošten a Realu povlačit repove. Ja ću ti 5 puta mater psovat i naguravati te, provocirati.... a onda kad mi zvekneš šamar, onda si monstrum jer si napao nevinog jadnika. Eto.. pa ti shvati ili ne shvati šta sam ti sad pojasnio... do tebe je.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:47
    • Avatar T

      T: Kupi cvike pa ti se neće činiti ovo ono...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:51
    • Avatar d620

      d620: penal na ramosu.....................svaka rasprava ovdje staje. naravno da tebi kao madrid*otu nije bayern ostecen, ali hvala bogu postoje na svijetu i normalni ljudi koji nebi od srama navijali za ovu sprdacinu............sudac izbacio bayern, to je jedina istina. sve ostalo su bapske price.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:56
    • Default avatar - zekica

      zekica: Cvike si stavi momak. Da je ovaj panj sudio kak spada, Bayern bi davno bio razbijena vojska. Griješio je na obje strane, a nakon što je 5x oštetio Real, pokakio se i po Bayernu. Da je onih 5x sudio kak ...prikaži još! spada, davno bi Bayern bio prošlost. Lako kataloncu srat po Realovim člancima. Vidite samo ono šta želite. Zato i jeste toliko jadni. Čitava sezona vam se svodi na kmećanje. Već ste i vranama naporni. Ja neću reći da nije bilo zaleđe Ronalda i da u par situacija nije Bayern oštećen.... ono što jr očito je očito... ali kad su Muju tužili da je banku opljačkao, rekao je "Pa šta? Pa banka je prva počela!" .... A ti si sad fino pogledaj snimku utakmice, pa broj koliko puta je Real oštećen prije nego Bayern. Pa se vrati ovdje da prokomentiramo malo jel to po tvojemu sve bilo ok ili nije. Poprati si usput malo onaj centaršut prvo poluvrijeme, u gužvu tamo između penala i peterca. Lopta je došla do Benzeme a baci pogled na Ramosa koji je metar do njega. Ovaj ga hrvački sa dvije ruke omotao oko tijela i srušio. Ako to nije penal, onda ja ne znam šta je. Da to možda nije trwbalo biti 1:0 za Real ako zabiju penal.... Jel to mijenja tok utakmice? ...

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:49
    • Default avatar - zekica

      zekica: Poprati si malo i onaj udarac Carvajala. Neuer ju jedva izvadi iz samog kuta i spriječi čisti gol... i nema kornera. Čudno. Ja sam mislio da ako golman boksa loptu i izađe van terena pored stative, da je to korner. ...prikaži još! I osim što nije bio korner, i naravno lopta za Real pa i potencijalna šansa za gol (uzrok), poprati malo šta se zatim u Bayernovom napadu, dogodilo na polovici Reala (posljedica). Vidalu crveni u 48 minuti. Čist ko suza. Igrač više i ode utakmica u drugom smjeru. Nikome ništa.I onda ćemo se poslije vadit na start Casemira ili zaleđe Ronalda? ... i onaj start Vidala za drugi žuti... jel uklizavanjem odnio loptu a zatim i obje noge Realovom igraču? Da ili ne? Ako je Da onda je i žuti... ako je Ne, pogledaj si ponovo start. Stisni pauzu ak ne vidiš dobro.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:49
    • Avatar d620

      d620: da, real je pokraden. evo bayern zavrsio utakmicu sa igracem vise kao i prosli put, i bayern je za prolaz zabio 2 gola iz zaledja. jel te sram, aj priznaj.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:56
    • Default avatar - zekica

      zekica: Niti malo. Vidal je trebao već ranije na hlađenje. U prvoj utakmici samo idiot može napraviti 2 žuta u 3 minute i to na takvoj utakmici. A ti reci da nisu bili. Zaleđe kod gola? Bilo je, i sram me. ...prikaži još! A nrl tebe bilo sram kad im je sudio penal prvu tekmu? Jel te bilo sram kad Neuer boksa u korner a ovaj ne sudi korner? Jel te bilo sram u 48 minuti? Jel te bilo sram kad Ramosu penal nije sudio? Jesu li nakon svega toga uopće zaslužili ne biti pokradeni?

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:01
    • Avatar d620

      d620: ma koji to penal na ramosu? daj da ga vidim.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:14
    • Default avatar - zekica

      zekica: Stavit ću ti link čim se pojavi na Youtubeu. Prvo poluvrijeme je bilo. Nisam siguran koja je točno minuta bila. Negdje između 20 i 30 minute čini mi se. 0:0 rezultat. Bio je s lijeve strane van šesnaesterca, centaršut u ...prikaži još! šesnaesterac Bayerna. Mislim da je Modrić ili Kroos uputio centaršut. Nebitno. U šesnaestercu gužva između penala i peterca. Lopta ide točno u sredinu gužve, a tamo su Benzema i Ramos blizu jedan drugoga. Imaju čuvare na sebi. Ovaj što Ramosa čuvao (Alaba?), sa obje ruke ga primio oko tijela u predjelu trbuha, zarotirao, nagnuo se svom težinom na njega i srušio ga. Lopta proletjela pokraj njega i došla metar dalje do Benzeme koji ju gubi. Penal na Ramosu čist ko suza. I dobro se vidjelo na usporenoj snimci. Trenutno ima par sažetaka koji prikazuju golove i neke gol šanse ali nisam za sad vidio sažetak koji prikazuje tu situaciju. Ali bude se našlo. Ako budeš gledao snimku utakmice, obrati pozornost na to. Prvo poluvrijeme kod rezultata 0:0. Znaš i sam koliko utakmica može otići u drugome smjeru da je Real poveo. I pogotovo da na odmor ode sa 1:0 pa dogovore taktiku za nastavak. Ovako su drugo poluvrijeme primili gol a to mijenja sve. Idući gol ti je nokaut. Poziva te na oprez i unosi ti nesigurnost a protivniku daje dodatan motiv.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:28
    • Default avatar - zekica

      zekica: 48 minuta, čisti žuti za Vidala. Ušao je grubo u igrača Reala. Ne znam šta je tu sucu uopće bilo sporno da mu ga nije dao. Rezultat je tada 0:0 i bio bi igrač više. Drugim riječima, Bayern gubi 2:1 ...prikaži još! iz prve utakmice, i sa igračem manje mora okrenuti rezultat protiv Reala na njihovom terenu i to u roku 45 minuta. Malo teško. Real bi ih razbio drugo poluvrijeme da im je Vidala isključio. Da ih i ne razbiju, dva gola sigurno neće primiti s igračem više. Nema šanse. Ali Vidal ostaje. 5 minuta kasnije Bayern ima penal i 1:0. I sa 11 igrača je na gol od prolaska dalje. Eto... toliko o tome koliko sudac svojim pogreškama odvede utakmicu u krivome smjeru. I nije sporno da je kasnije Casemiro napravio faul za drugi žuti. Nije sporno ni zaleđe Ronalda za 2:2. Sve ok, slažem se. Ali opet.... do toga nije ni trebalo doći da je mađar sudio kak spada. Stoga nemojte previše po Realu. Goni te švabe u krasni. Ne žalim ih niti najmanje. A prvi sam koji pozdravlja fer play.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 01:50
    • Default avatar - zekica

      zekica: d620 evo ti link. Iako se ne vidi baš najbolje i vrlo kratko je prikazano, ovdje se vidi kako je Ramos srušen. Tek toliko da znaš o čemu razgovaramo. Rukom ga drži oko tijela i zarotirao ga u zraku u ...prikaži još! ležeći položaj i s njim na pod. Po mom mišljenju ovo je čisti penal. Dozvoljeno je zagraditi se ali nemaš šta na taj način držati igrača. To nije po pravilima. Lopta je išla na Ramosa i Benzemu tako da je ovaj faul trebao biti dosuđen svidjelo se to nekome ili ne. ..... prebaci na 0:18 i pozorno gledaj ruku Bayernovog igrača kako drži Ramosa i ruši ga. Vrati snimak par puta... stisni pauzu ako nisi siguran ... https://youtu.be/l0a4_gMn49E

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 09:18
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    ajde Modrić pucaj na gol malo

    Utorak, 18.04.2017. u 21:51
  • Avatar Matematičar_1
    Matematičar_1

    obican dan za real, HALA suci !

    Utorak, 18.04.2017. u 23:00
  • Default avatar - zekica
    zekica

    Koji fajt prvo poluvrijeme, za prste polizati! Bayern je bolje otvorio prvih 15-20 minuta a onda Real u naletu. Kad se sve skupa zbroji, Bayern sretniji što nisu primili gol, jer kakve šanse i poslušanse Real stvorio, pa to nisu ...prikaži još! istine da nisu zabili barem jedan! A šta će tek biti drugo poluvrijeme... Bayern i dalje u minusu. Dakle očekuje se potpuni juriš a Realova kontra često zna biti neumoljiva. Sudac par grešaka imao. Onaj šut Carvajala što je Neuer obranio, korner ko suza a ovaj ništa. Čini mi se i očiti penal nije sudio za Real, kad je ovaj hrvački sa dvije ruke primio Ramosa oko tijela i srušio ga. A lopta išla baš tu u gužvu. Hmmmmm...... zanimljivo! Par spornih odluka na obje strane, srećom na centru pa se iz toga nije dogodilo ništa ozbiljno po gol. Uglavnom, sudac i večeras nije na 100%. Neka prođe bolji ali samo da se repovi ne vuku nakon tekme. A Ronaldu za onu kontru 2 na 1 kad je imao samog Benzemu lijevo a sebično je pucao i to iz teške situacije... šamar zaljepit na pouvremenu!!! Shupak jedan sebični!!!

    4 Utorak, 18.04.2017. u 21:45
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Ako je ono penal na Robbenu, onda je i penal na Casemiru. Bilo je pogresaka na jednoj i na drugoj strani, dakle ne s*ri. Kod autogola Ramosa je Lewandowski bio u zaledu, Vidal nije dobio crveni u 48. minuti. Real ...prikaži još! je zabio 2 gola i zaleda.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:03
    • Default avatar - zekica

      zekica: Ej, polako.... nagazi pedalu i potegni ručnu! Komentar je napisan pod poluvremenom i odnosi se na PRVO poluvrijeme. Daj čitaj malo! Kud si ti zabrijao jbt... šta ja znam u 45. minuti šta će bit u 48. ili 90.!!! Šta sam vidovit?

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:20
    • Default avatar - Doflamingo

      Doflamingo: Sorry, uopce nisam mislio odgovoroti na tvoj komentar. Jedan pogresan klik je zabrijao stvar, haha.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:27
    • Default avatar - zekica

      zekica: Ma sve ok... preživio sam. :D

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:56
  • Avatar rzbrzotrz
    rzbrzotrz

    Igrač utakmice: Viktor Kassai.. :)

    Utorak, 18.04.2017. u 23:09
  • Avatar GGMU92
    GGMU92

    Koliko se španjolcima pomaže ove godine u LP pa to su drame. Prvo onaj cirkus barcelone protiv psg-a i sada ovo. Strašno. Nadam se da Juventus osvaja ove godine.

    3 Utorak, 18.04.2017. u 23:03
    • Avatar Godzilla1983

      Godzilla1983: samo ove godine? pomaže im se zadnjih 10 godina. najmanje.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:04
    • Avatar GGMU92

      GGMU92: I to što kažeš. Kad se sjetim kako su sredili Naniju crevni protiv reala... Strašno.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:11
    • Avatar mislav bago, sin vjetra aka pr

      mislav bago, sin vjetra aka pr: Opet vi selektivno o sudačkim previdima. U obje utakmice oba kluba su oštećena i sada tko je manje, a tko više totalno je nebitno. Ajd razumio bi da je suđenje uvijek išlo na štetu jednog kluba, ali nije i zato ...prikaži još! nema potrebe za kmečanjem. Pričate kao da je jedino Bayern taj koji je oštećen, smiješno, a ponekad i za plakati.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:21
  • Avatar FCBarcelona
    FCBarcelona

    Vidal tragicar..

    3 Utorak, 18.04.2017. u 22:26
    • Default avatar - tonimarko031

      tonimarko031: Cisti start na loptu je bio, ni govora o zutom kartonu, ali ipak ga je ancellotti trebao izvaditi ranije zbog nekoliko prekrsaja dok je vec imao zuti karton

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:28
    • Avatar FCBarcelona

      FCBarcelona: Ma i to..i penal u Munchenu..strasno

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:40
    • Avatar simunicevdom

      simunicevdom: Pa moji ljudi sudac sam i mogu rec koja bud..a moras bit i u sredini terena letis nako na dvoboj ma daj izvini ali svaki igrac bi to trebo znat.Ali znaju se tetovirat ko uskrsno jaje.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:29
  • Default avatar - pandazje1337
    pandazje1337

    HATER GONNA HATE, suvisno je komentirati ove patnicke komentare ciji su autori Barcelonini fanovi :) HALA MADRID <3 CR7

    Utorak, 18.04.2017. u 23:31
  • Default avatar - DerrickRose25
    DerrickRose25

    Dolje barca, dolje real!! DOLJE MAFIJA!

    Utorak, 18.04.2017. u 23:36
  • Default avatar - mesuney
    mesuney

    Ljudi spominju Dinamo, nase suce? Pa u najelitnijem svjetskom natjecanju se ocito krade u korist Reala pa sta bi se cudili za nasu ligu.

    Utorak, 18.04.2017. u 23:06
  • Avatar no_name_7
    no_name_7

    Ma kakva cudesna utakmica, uzas zivi od utakmice, ovo vise nema smisla... Kasaju neee bi dao da sudi utakmicu 3. zupanijske između Parasana i Ćosinih Laza ! Usrao je utakmicu na najjace iz perspektive nas neutralih navijaca... Ogromne greske s ...prikaži još! obje strane, ali treba biti realan i priznati da je Bayern puno vise ostecen... Drugi zuti za nesto sto nije ni faul, 2 gol iz metarskog ofsajda, a moguce da je i kod 3. gola Ronaldo također bio u nedozvoljenoj poziciji ! Ukratko prelose, znaci PRE - LO - ŠE !!!

    5 Utorak, 18.04.2017. u 23:19
    • Avatar MExplorer

      MExplorer: Bio je i Leewandowski za 2. gol, ali je ocito ovdje zavjet sutnje na tu situaciju ... to se nije dogodilo .. psssst

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:25
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Od 6 golova 5 ih je neregularno? UEFA je leglo kriminala!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:33
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Ako i je bio radi se o milimetarskom zaleđu... Po meni identicna situacija kao kod 3. gola Reala, znaci u liniji sa loptom... Ali zato kod drugog gola Reala je zaleđe od jednog metra sto je ogromna pogreska !

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:41
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: @play penal je po meni cist ko suza, nagazio ga je po nozi, tu nemamo sta pricati !

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:44
    • Avatar no_name_7

      no_name_7: Da rezimiram nakon pregledavanja sazetaka, kod 2. gola Bayerna i 3. Reala bio je milimetarski ofsajd, 1:1 u greskama... Nije dao crveni na obje strane, a trebao je 2:2 u greskama... I onda dolazimo do drugog zutog koji nije bio ...prikaži još! ni faul i kao secer na kraju metarski ofsajd ! Te dvije ogromne greske na jednoj strani su upravo to sto je prevagnulo utakmicu na stranu Reala... Cinjenica je da je Bayern puno vise ostecen !

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:53
  • Avatar Cules
    Cules

    očekivano suđenje, ništa novo kad igra real

    18 Utorak, 18.04.2017. u 22:57
    • Default avatar - Paul_George_13

      Paul_George_13: Da.. I u 2. Utakmici Bayern dobio nepostojeci penal

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:03
    • Avatar d620

      d620: penal je cist. kupi naocale

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:06
    • Avatar profi19

      profi19: hahahhahahahahhahaha. Vidi pacenika. hahahahhah

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:06
    • Avatar d620

      d620: vidi madridio*a

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:10
    • Default avatar - Madridista007

      Madridista007: penal možda i je bio ne znam. Objasni ti meni majstore zasto arturo vidal nije isključen u 50 - oj minuti zbog grubog prekršaja??Nebi ovi di dobili onaj diskutabilan penal....Suđenje to bilo užasno slažm se, ali da je taj gol odlučio, i nije...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:19
    • Avatar d620

      d620: objasni ti meni zasto casemiro nije iskljucen. objasni mi zasto je vidal iskljucen radi cistog starta na loptu u NAJKRITICNIJEM momentu utakmice. objasni mi zasto su priznata 2 gola iz zaledja.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:34
    • Avatar profi19

      profi19: tko ce ti objasniti kad ne kuzis i ne vidis. Objasni ti meni zasto su bayernu poklonjena dva penala u opet nisu prosli?

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:39
    • Avatar profi19

      profi19: pa najbolje da im se poklanja penala toliko do prodju. Trebao je svirati jos 3 penala! Idi spavat klinac, kasno je.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:40
    • Avatar profi19

      profi19: Revi revi magare, sutra cemona bare....

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:46
    • Avatar profi19

      profi19: jos nesto, zaboravi si na zaledje Müllera kod autogola Ramosa. Upravo mi to otkriva Erik Meyer na Sky-u.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:49
    • Avatar profi19

      profi19: Da zbrojimo sve: 1.Penal u münchenu za Bayern ne postoji!... 2. Penal u madridu za Bayern ne postoji!... 3.Vidal treba dobiti drugi zuti u 50.min.... 4. Müller stoji u zaledu kod autogola Ramosa! Hala madrid. Pravda je pobjedila!!!!!!!!!! Tata mi ...prikaži još! je lani umro, i na taj nivo se spustat necu, nemam zeludac za to, stari moj.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:55
    • Avatar d620

      d620: ako je istina zao mi je zbog cace ali ovdje ionako ne pricamo o tome.........PRAVDA je pobijedila? naravno da je tebi to pravda, isto kao sto je barci ono protiv pariza pravda.............nema smisla raspravljat se s navijacima. vise objektivnosti bih dobio od pereza

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:58
    • Avatar profi19

      profi19: Nedaj boze da bi tako sto izmisljao. 11-2 udarca na gol danas. I sa 2 udraca na gol u 120min Bayern nije zasluzio proci dalje, zao mi je. Ljuto se na mene koliko hoces!!!!

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:05
    • Avatar d620

      d620: kakve veze ima statistika? ovo je bio masakr.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:18
    • Avatar profi19

      profi19: tako je. Laku noc

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:20
    • Avatar d620

      d620: sudacki masakr da se bolje izrazim.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:25
    • Avatar profi19

      profi19: tako je.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:34
    • Default avatar - rafa10

      rafa10: Profi fi si deb il po domaci!!!

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 04:30
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Dok je budala a to smo svi mi koji ovu lakrdiju od sporta gledamo bit će i pametnih koji se svima nama rugaju.Divimo se 22 dvojici budala koji trče za mijurom za pare koje nisu ničim zašluzili i rugamo mo ...prikaži još! se jedni drugima navijajuč za klubove u kojma stoluje mafija i koji nisu ni po čemu naši.kakav uopće imaju smisao ovakve utakmice zapitajte se svi vi koji to gledate.tko je taj Real da može tako besramno usmjeravat utakmice zbog bolesnih ciljeva pojedinaca koji kupuju djecu u duty free shopu.to su idoli našoj djeci.žalosno.na to smo spali jadni li smo.nemamo pametnijeg posla nego se prepucavat poradi nekolicine pohlepnih idiota kojima su cilj nekakvi rekordi i bolesno debeli bankovni računi.a pola nas nema za platit hrt haračta kamoli za max tv.

    1 Srijeda, 19.04.2017. u 00:24
  • Avatar 11fernandes
    11fernandes

    Eto kakve stvari se dogadjaju u zavrsnici LP-a, a vi o penalu Dinama protiv Cibalije pisete mjesec dana...

    2 Utorak, 18.04.2017. u 22:59
    • Avatar mislav bago, sin vjetra aka pr

      mislav bago, sin vjetra aka pr: Pišu mjesec dana jer su zato dobro plaćeni od strane Rijeke, ali ovdje ih nitko neplaća, pa nema potrebe pisati.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Penal za Dinamo nije bila greška suca nego namjera kao i ovo danas.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:11
  • Default avatar - sena2
    sena2

    Bravo za veliki klub iz Madrida!Kako pobjediti mocni Bayern??Jednostavno iskljucite mu igraca da Real bude ravnopravan na terenu!!!

    Utorak, 18.04.2017. u 23:08
  • Default avatar - Josip Joe Milovich
    Josip Joe Milovich

    WTF pa šta je ovo? Kakvo je ovo suđenje? Pa ovo je naštelanije od HNL-a!

    Utorak, 18.04.2017. u 23:00
  • Default avatar - CharlieHarper
    CharlieHarper

    Uvest video-suca pod hitno!

    Utorak, 18.04.2017. u 22:28
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Kakav kriminal mi gledamo danas!!!! Molio bih navijače Real Madrida da više nikad ne spomenu suca!

    Utorak, 18.04.2017. u 22:59
  • Default avatar - Koki08
    Koki08

    Rezime sudenja 6 utakmica cetvrtfinala Lp ove sezone: u 5 utakmica pogresne odluke- krivo dosudeni penali(za atletico,bayern i monaco mozda), moguci ne dosudeni penali(za real veceras te igranje rukom juveovog igraca), priznati golovi iz zaleda(monaco i real), nepostojeca zaleda( juventus(khedira)), ...prikaži još! ), crveni kartoni(neopravdan vidalu u drugoj utakmici,ali i ne dosudeni ranije vidalu,casemiro bez crvenog) i to je ovako sto se mogu sjetiti bez previse prisjecanja.ovo je stvarno PREVISE, bez obzira bilo pretkolo lige prvaka ili finale.i kao sto mozete vidjeti nisu samo real i barca tu kojima krive odluke idu na mlin,al oni su uvijek pod posebnim povecalom a da ne spominjemo novinare koji ce samo njih potencirati i razvlaciti tjednima. Zakljucak: sto prije uvodenje tehnologije da se svede broj gresaka na minimum i da mozemo uzivat u nogometu kak spada.

    1 Srijeda, 19.04.2017. u 00:24
    • Default avatar - Koki08

      Koki08: Nisam sve ove utakmice gledao al sam pogledao sazetke svih i iako je moguce da ove sve situacije nisu krivo dosudene nego sam ja krivo protumacio isto sam tako siguran da je bilo jos barem 5-6 greski koje nisam nabrojao

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:34
  • Default avatar - mafaka
    mafaka

    Za kakve gluposti neymar dobiva zute i crvene, ne znam sto bi casemiro triba dobit veceras...

    Utorak, 18.04.2017. u 22:49
  • Default avatar - Domino
    Domino

    Nema govora o jedanaestercu...Žuti karton Robbenu za simuliranje...

    Utorak, 18.04.2017. u 21:59
  • Default avatar - kamenpokamen
    kamenpokamen

    Velika sramota za suca za real

    Utorak, 18.04.2017. u 23:00
  • Default avatar - wsad
    wsad

    Sta reci nego ma bravo....za realmadrid ocito vrijede neka druga pravila nogometne igre ,a navijaci tog istog kluba jos imaju obraza pricati o sudenju na drugim utakmicama .Sad jos nek vam u nedjelju suci srede ligu i di ces bolje .....:DD

    5 Utorak, 18.04.2017. u 23:00
    • Avatar Korisničko ime1

      Korisničko ime1: Penalona

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:08
    • Default avatar - wsad

      wsad: Da da ...:DD

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:15
    • Avatar KloniraniTata

      KloniraniTata: Kmeeeeeee

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:15
    • Default avatar - Madridista007

      Madridista007: A greške u korist bayerna ne komentiraš?? zanimljivo

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:25
    • Default avatar - wsad

      wsad: Ma sve je to otislo kvragu jbs takav nogomet svaka utakmica greska za greskom.Ok bilo je gresaka i u korist bayerna ,ali to se ne rjesava tako da onda namjerno pogrjesis i s druge strane. Kazu izgubit ce se car ...prikaži još! nogometa ako se uvede tehnologija, pa kakva je to car .Ne pobjeduju bolji nego oni koje sudac manje osteti.Na kraju mislim da je martinez u prvoj utakmici izbacio bayern jer onako amaterski dobiti dva zuta kartona mogu samo najbolji .Suci su na kraju dosta pomogli realu ,ali su u prvoj isto tako skoro bili krivi za 2-0 bayerna i ko zna sta bi bilo nakon toga ...:DD

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:35
  • Default avatar - Brahms
    Brahms

    Real zasluženo prošao, hvala i laku noć! HALA MADRID

    1 Utorak, 18.04.2017. u 23:36
  • Avatar MrSpaceguy
    MrSpaceguy

    Penal koji to nije, oprosteni crveni Vidalu, oprostenj Casemiru, neopravdani Vidalu, autogol Ramosa je dosao iz offsajda Bayernovih igraca, jos gol Ronalda iz offsajda. LMAO. Sta reci.

    Utorak, 18.04.2017. u 23:27
  • Avatar A Hebiga
    A Hebiga

    Bolje da ste više prostora dali Atleticu i Leicesteru,ipak su važniji od ove ''kraljevske'' tvorevine smeća iz Madrida

    Utorak, 18.04.2017. u 23:14
  • Avatar ZAuvijek_1
    ZAuvijek_1

    Vidal je sve usrao...u Minkenu fulao penal za 2-0..sad je kako i priliči jednom divljaku kakav je on dobio i drugi žuti....ovaj Bayern definitivno ima krizu rukovođenja

    30 Utorak, 18.04.2017. u 22:46
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: o jbt pa sad cete se svi okomit na igračinu kao što je vidal

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:47
    • Avatar d620

      d620: on je divljak kojemu je mjesto u zatvoru

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:51
    • Avatar d620

      d620: ili u narko kartelu

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:51
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: kako jedan uređeni njemački klub kao što je Bayern može kupiti takvog divljaka ? ne kupiti, već mu daju da puca najvažniji penal sezone....totalni promašaj

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:58
    • Default avatar - penaldo_1

      penaldo_1: Bravo za kapile madjarsko

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:17
    • Avatar d620

      d620: pokrali su ih, bayerni nije nista mogao sve da im je sam isus pomogao

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:32
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: ajde ne blebeči bzvz pa i ramosov autogol je bio iz zaledja bayernovih igraća

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:34
    • Avatar d620

      d620: kako autogol moze bit iz zaledja??? sami su ucerali loptu u mrezu i nitko im nije kriv. aj nsr bogati. umjesto da se sramis ko posten covjek ti ides pravdat ovo. kakvih sve ljudi ima na zemlji.............

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:40
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: ej o ćem mi prićamo ovdje ako je dodavanje između dvaju bayrnovih igraća u zaledju i u tom trenutku se lopta odbija u ramosa mislim aj ne seri molim te a i posteno real je bio bolji cijeli meč tako da molim te ...

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:43
    • Avatar d620

      d620: ajde nemoj me molim te u zdrav mozak. kako real nece biti bolji kad ih se guralo od prve minute. 2 gola iz zaledja. crveni vidalu a casemiro moze raditi sto zeli. usput nezelim se raspravljati sa madrid*otima. nemoj vise ...prikaži još! komentirat na moje postove.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:47
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: ah sto cu ti ja kad ne prihvaćaš istinu. I nemoj mi te spike o tome kako suci uvijek guraju real molim te

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:50
    • Avatar d620

      d620: jest, ja ne prihvacam istinu..................jos jedna sramota koja je u redu samo madridi*tima......

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:51
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: ja mislim da je ovaj mađar bivši....a to sve govori o današnjem pobjedniku

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:55
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: ok ako ti tako kazes ali malo promisli i shvatit ćeš da je većeras neuer bio najbolji na terenu i da je real bio bolji ali je neuer napravio sjajan posao. Tako da bi u segmentu igre bez neuera bayer ...prikaži još! pokupio još nekoliko komada.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:56
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: kad malo razmislim...Real u 210 minuta nije niti jedan put vodio a da Bayern nije imao igrača manje ! Točno ?

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:59
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: ee imali su 2 suta u okvir halo to ti sve govori

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:01
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: zanemari suca i njegove pogreške real je bio bolji i to je zasluzena pobjeda

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:02
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: Ako je to točno, normalno je da je Neuer 30 minuta u prvoj i 35 minuta u drugoj utakmici bio najbolji igrač Bayerna...

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:03
    • Avatar d620

      d620: sto to govori? da si ocajan i da ides beznacajnom statistikom pravdat sramotu

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:03
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: evo moja greška bayern 3 šuta u okvira a real 11. Ne kažem ja da je bayern lošiji klub od reala daleko od toka mislim da su tu negdje (real,barca,bayern) ali jednostavno bayern ni u ovoj ni u prošloj utakmici ...prikaži još! realno nije bio onaj pravi

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:05
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: ee kakva beznacajna statistika o cemu ti pricas pa statistika je ogled onoga sto se desilo na terenu

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:07
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: Kako da zanemarim činjenicu da je Real dobio utakmice u periodima kada je imao igrača više ? Nije Real vodio niti jednom u niti jednom trenutku dok je bilo 11 na 11 ! Otkuda ta lakoća pokazivanja kartona prema igračima ...prikaži još! a Bayerna ? S druge strane Sergio Ramos i Casimiro rade što hoće....to nema veze sa "zasluženom pobjedom"...To običnom i navijački neopterećenom gledatelju nije "zalužena pobjeda" Reala...upravo suprotno

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:07
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: Udarci u okvir ? a koliki je bio posjed lopte u obije utakmice ?

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:09
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: bilo je grešaka i sa jedne i sa druge strane tako da nije samo bayern zakinut (najvjerovatnije je ipak zakinut vise od reala) ali kazem ti nemoze samo sudac biti kriv za neciji poraz to su za mene gluposti jer ...prikaži još! nemozes ti sa samo 3 suta u okvir trazit pobjedu to je nerealno

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:11
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: Kao nepristrani promatrač obije utakmice mogu samo reći ovo, vidio sam da su suci više griješili u korist Reala...i da je to bila i prevaga za konačni rezultat.

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:13
    • Avatar ZAuvijek_1

      ZAuvijek_1: I naravno ne mogu se načuditi Nijemcima da su kupili ovog divljaka Vidala...kriva procjena

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:16
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: to da su griješili više u korist reala u to se slažem. Ali da je bila prevaga na konačni rezultat za to ipak ima svatko pravo na svoje misljenje. Svejedno pozz za tebe moram ici :D

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:16
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: da vidal je divljak ali ipak covjek igra kvalitetno

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:18
    • Default avatar - Logan73

      Logan73: barem je igrao :D

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:20
    • Avatar d620

      d620: to ja i govorim. ne gajim ama bas nikakve simpatije prema bayernu, ali od ovog mi se smucilo. uzas. jos je samo falilo da bayernu iskljuci jos jednog

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 00:23
  • Default avatar - jmdelpotro
    jmdelpotro

    Ovaj sudački previd mi usere snove o penalima.

    Utorak, 18.04.2017. u 23:00
  • Avatar hrci
    hrci

    Zaleđe Ronalda, mislim, drag mi je i Ronaldo i Real ali suđenje ne valja...

    2 Utorak, 18.04.2017. u 22:58
  • Avatar PCapitalist
    PCapitalist

    Ovo je fakat pretjerano što smo večeras vidjeli.Cirkus nad cirkusima.Prvo dadne nepostojeći drugi žuti Vidalu i onda još i poklone Ronaldu gol iz zaleđa za čisti metar.Normalno da bi se svako raspo u takvim okolnostima.Nek priča tko što hoće ali ...prikaži još! Bayern je danas pojeo Reala.Uvijek sam za to da bolji pobijedi ali gadi mi se ovakav nogomet.Neviđena sramota i krađa koja će se upisati u povijest !!

    7 Utorak, 18.04.2017. u 23:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ko je koga pojeo,dobili su nepostojeći penal+autogol

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:17
    • Avatar PCapitalist

      PCapitalist: Real je dobio 2 poklonjena gola iz zaleđa u produžecima + poklonjenog igrača više.Pa kud više od toga ? S druge strane penal za Bayern je bio jer je Robben nagažen posred stopala, pogledaj si snimku.I također pročitaj komentare po ...prikaži još! portalima pa probaj sam shvatiti da se radi o krađi i sramoti nogometa.Izađi iz svog svijeta u kojem živiš !!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:56
    • Default avatar - alen1990

      alen1990: A vidal nije trebao dobit crveni i 48 minuti? Na casemiru nije bio penal?

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 06:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ti kapitalist,to je tvoje mišljenje a ja sam rekao svoje pitam se koji je to moj svijet i kako imaš pravo uopće spominjati da izađem iz svog svijeta odkud ti to pravo da vrijeđaš,jadan si ako nemožeš prihvatiti da i ...prikaži još! drugi imaju svoje mišljenje a uz put draže mi je da je prošao Real nego Bayern,zbog Modrića i Kovačića i uvijek ću navijati u LP tamo gdje su Hrvati

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 19:50
    • Avatar PCapitalist

      PCapitalist: gigo46, govorim ti to jer vidim da spadaš u manjinu ljudi koji smatraju da Bayern nije pokraden.Omjer ti je 80-20 % u korist onih koji smatraju da je Bayern pokraden.Ako ne vjeruješ pročitaj si malo sportske novine.....

      Odgovori Srijeda, 19.04.2017. u 21:53
    • Default avatar - alen1990

      alen1990: nemoramo gledat novine mi koji smo gledali tekmu....a to sto vi citate sta pise šnida i ekipa to vam nitko nije kriv, pa vjerujte njima..LP pozz

      Odgovori Četvrtak, 20.04.2017. u 18:48
    • Avatar PCapitalist

      PCapitalist: Ne vjerujem ja njima, ali ako svi redom i domaći i strani mediji pišu da je Bayern pokraden onda o čemu pričamo ? Dakle u ovom slučaju se ne radi o određenoj grupici novinara tzv hejtera reala već o svim ...prikaži još! novinarima u globalu kako na domaćoj tako i na stranoj sceni....

      Odgovori Četvrtak, 20.04.2017. u 20:12
  • Default avatar - Logan73
    Logan73

    žao mi je leicestera

    1 Utorak, 18.04.2017. u 22:44
  • Avatar FCBarcelona
    FCBarcelona

    Svaka cast Realu i Ronaldu..

    4 Utorak, 18.04.2017. u 23:03
    • Default avatar - barca3333

      barca3333: Na cemu ? na golu iz offsidea ? ajde molim te. opet su ih suci i Uefa izvukli ko i svaki put. smradovi

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:07
    • Default avatar - šteta

      šteta: Barca...sutra ćemo vidjeti izvlačenje sudaca... Dva penala itd

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:12
    • Avatar FCBarcelona

      FCBarcelona: Sudci sve to kroje..steta za spektakl..al cestitke na prolazu i najvj 12 naslovu

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:13
    • Default avatar - čisti_hrvat

      čisti_hrvat: E takve osobe volim koji se sportsko ponašaju. Sutra ce Barca tesko proc al mozda prođe bumo vidli.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:24
  • Avatar d620
    d620

    opet sudacki masakr u korist spanjolaca

    10 Utorak, 18.04.2017. u 22:56
    • Default avatar - dnero666

      dnero666: Daj se ne sramoti.Crveni Vidala je kompenzacija kad je trebao dobiti crveni u 65.,penal nepostojeci na stetu Reala.Na stetu Bayerna je gol iz zaleda i crveni Casemiru.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 22:58
    • Avatar d620

      d620: penal cist, zgazio ga je. ako je vidal vani trebao je i casemiro. gol iz kilometarskog zaledja

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:01
    • Default avatar - rafa10

      rafa10: Dnero sta da se ne sramoti? Pa frajer je zabio za prolaz gol iz zaledja kojeg bi vidio Ciro Gasparac!

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:03
    • Default avatar - KarloKralj

      KarloKralj: 4-2 hala madrid

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:09
    • Default avatar - dnero666

      dnero666: Pa sramoti se kaj veli da je bio penal nad Robbenom a ovaj se bacio ko dupin sramoti se kaj veli da Vidal nije zasluzio crveni a zasluzio ga je 20min prije....vidi greske na stetu Bayerna ali ne vidi greske na stetu Reala.

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:10
    • Avatar d620

      d620: znaci vidal je bezveze poslan van i to je greska na stetu reala???? aj se ubij. jos jedan sudacki masakr u korist prljavih spanjolaca. ovo nije liga prvaka ovo je sprdacina

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:13
    • Default avatar - zgdxxx

      zgdxxx: vidal je davnih dana trebao dobit crveni, za ovaj start nije trebao dobit zuti al za par startova prije mu je progledano kroz prste, gledo sam neki engleski stream i komentator je isto komentirao da nije zuti al da je ...prikaži još! previse faulova oprostio vidalu, a sta se tice casemira, da je vidal na vrijeme dobio crveni jel bi doslo onda do ovog faula koji je napravio? zasluzio je drugi zuti al ak se ovom moglo oprastat moze se i casemiru jedan oprostit.... tak da se nema sta bunit

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:31
    • Avatar d620

      d620: casemiru se moze oprostit? on je napravio vise uzastopnih faula i jedan onako becki, za cist zuti karton. i na to dodaj jos 2 gola iz zaledja i dobijes ovo - HEBENU SRAMOTU

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:39
    • Default avatar - dnero666

      dnero666: Oces li kaj reci za offside Mullera kod autogola Ramosa kad spusta loptu prsima Lewandowskom?

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:44
    • Avatar d620

      d620: aha, sad je sudac kriv sto su ovi ucerali sami sebi loptu u mrezu...............nova pravila se izmisljaju po potrebi

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:48
  • Avatar jakolishe
    jakolishe

    zaboli me ona stvar za te gluposti .. ne citam samo komentiram naslov !

    Srijeda, 19.04.2017. u 01:39
  • Default avatar - wsad
    wsad

    Sad ce pricati navijaci reala kako ovaj gol iz zaleda nije bitan jer su zabili poslije jos dva.100% ce se naci takvih panjina ovdje ...:DD

    4 Utorak, 18.04.2017. u 23:06
    • Default avatar - šteta

      šteta: Bitan je naravno... sigurno je utjecao na igrače Bayerna, no činjenica je da bi real i bez tog gola pobjedio

      Odgovori Utorak, 18.04.2017. u 23:09