Tijekom Kauflandove kampanje Šumasti u sklopu koje Se 1 kn odvajala od svake prodane plišane igračke, prikupljena je dovoljna svota za dizalicu topline, a Kaufland je dodatno iznos zaokružio na 100 000 kuna!
Uoči Dana planete Zemlje, Merkur osiguranje predstavilo je svoj novi društveno odgovorni projekt koji je spojio zaštitu okoliša s posebnom humanitarnom akcijom.
Kampanja „Sretno djetinjstvo“ donosi priče djece i zaposlenika SOS Dječjeg sela, podsjeća na pravo svakog djeteta na sretno djetinjstvo i naglašava važnost podrške zajednice.
Svatko od nas ponekad kupuje poklone u zadnji čas, koji često nemaju posebno značenje. SOS Dječje selo Hrvatska poziva građane da ove godine poklon kojeg kupuju u zadnji čas – SOS poklon –postane poklon kojim se ponose
Vjerojatno ste čuli za SOS Dječje selo, a možda i zastali kod njihovih predstavnika u nekom trgovačkom centru. No znate li kako život SOS obitelji izgleda iznutra? Pročitajte Ružičinu priču
Brankin je životni poziv biti SOS mama, a dosad je odgojila trinaestero SOS djece. Otkrijte zašto naša sugovornica kaže da je to jedna od najispravnijih odluka koje je donijela i što poručuje onima koji razmišljaju o ovom poslu
Nagrada se svake druge godine uručuje po jednoj djevojci i mladiću za doprinos očuvanju prirode, a Kristina je vodila do samog kraja. Službeni rezultati bit će sljedeći tjedan
Briga o onima kojima je pomoć najpotrebnija pokreće Inu. Zato je INA u ovim izazovnim vremenima nastavila dugogodišnju suradnju sa SOS Dječjim selom Hrvatska
NOVO ISKUSTVO: ‘Želimo da djeca iz SOS Dječjeg sela Lekenik dobiju iskustvo podučavanja i izgrade osjećaj radosti u prenošenju znanja drugima’, govori poduzetnik Nenad Bakić
INA pomaže zajednicama brojnim donacijama, akcijama INA Kluba volontera, dugogodišnjom suradnjom s SOS Dječjim selom Hrvatska i kroz druge projekte u kojima je partner zajednicama
Kažu da je djetinjstvo najljepše životno doba. Nažalost, ono brzo proleti, ali sada postoji način da se vratite u bezbrižna vremena i pritom pomognete najmlađima
Zastanite i pogledajte svijet kroz dječje naočale. Šareniji je, privlačniji i veseliji. Takvo djetinjstvo zaslužuje svako dijete, no nažalost nemaju svi priliku biti 'rođeni pod sretnom zvijezdom'
SOS Dječje selo Hrvatska ima novu božićnu kampanju koja je 18.11. krenula na televizijskim postajama, a prate ju radio, web, billboard i citylight kampanja.
Knjiga je po cijeni od 49,99 dostupna u poštanskim uredima HP-a i na internetskoj stranici www.sos-dsh.hr. Neka ova knjiga bude Vaš božićni poklon za najmlađe!
I ove godine možete nam se pridružiti u Milenijskom čitanju bajki tijekom 24. i 25. studenog, a od 11.15 sati zajednički čitamo bajku koju ćemo poslati svijetu
Iris Penov iz osnovne škole Vladimira Nazora iz Nove Bukovice, u kojoj pohađa četvrti razred, za djecu SOS Dječjeg sela Hrvatska pročitala je bajku Šećerko
Direktor SOS Dječjeg sela Lekenik Mario Čović pozvao je djecu i njihove roditelje da sudjeluju u Milenijskom čitanju bajki i pridruže se ovoj tradicionalnoj manifestaciji
Svi pristigli crteži su objavljeni u on-line galeriji, a oni koji su dobili najviše glasova u razdoblju od 1. do 14. listopada bit će dio ilustrirane knjige ''Najljepše dječje bajke''
Djeca sudjeluju u donošenju odluka koje utječu na njihov život te ih se usmjerava ih se da sami vode svoj razvoj. Svako dijete odrasta uz poštovanje i dostojanstvo
Djeca SOS dječjeg sela Lekenik pozivaju Vas da snimite sebe i svoje dijete kako čitate omiljenu bajku i tako njima i čitateljima 24sata uljepšate jesenske dane
Iskoristi svoj Oranž