SAD i Britanija uzvratili su napadima na mete u Jemenu, a pokret je odgovorio uvrštavanjem na popis meta američkih i britanskih brodova
SUESKI KANAL: Obujam tereta u tranzitu kroz Sueski kanal smanjio se zbog napetosti u Crvenom moru za čak 45 posto u odnosu na početak prosinca, upozorila je UN-ova agencija. Kroz kanal sada prolazi 39 posto manje brodova, što odgovara padu obujma tereta za 45 posto. Pad je tu zbog napada jemenskih Hutija na brodove povezane s Izraelom koji prolaze Crvenim morem. Amerika i V. Britanija uzvratili su napadima na Hute, ali oni poručuju kako neće odustati dok se ne završi "izraelska agresija u Gazi". U takvom su okruženju logističke tvrtke počele preusmjeravati brodove oko Rta dobre nade, što produljuje putovanje i do 14 dana i povećava troškove goriva... Posljedice su dramatične, poručuju iz UN-a.
Cilj im je ponuditi klijentima krizno rješenje kako bismo zaobišli blokadu dok se situacija u Crvenom moru ne normalizira
Njemački proizvođači kemikalija imaju problema s opskrbom zbog napetosti u Crvenom moru, ali veći su teret trenutno ipak slaba potražnja i visoke cijene energije i sirovina
Brodove napadaju koristeći magnetne, sidrene ili plutajuće mine, ukrcaju se i zarobe posadu pomoću malih čamaca ili helikoptera, napadnu torpedima ili daljinski vođeni pomoću posebno obučenih ronilaca...
Hrvatski poduzetnik objasnio nam je na koji način napadi Hutija utječu na formiranje namirnica koje uvozimo iz Azije. Za suhi kontejner cijena je otišla triput gore - s nekakvih 300 ili 400 dolara na tisuću ili 1200
FOTO ILUSTRACIJA Riječ je o 190-metarskom brodu za rasuti teret Xin Hai Tong 23 koji plovi pod zastavom Hong Konga. "Uprava Sueskog kanala uspješno je odsukala M/V XIN HAI TONG 23 u 7:40 sati
Prije dvije godine je kontejnerski brod Ever Given zapeo u kanalu na skoro tjedan dana i izazvao globalni kaos te prisilio brojne brodove da putuju oko Afrike
Nema detalja o tome kako je došlo do nasukavanja, ali vjeruje se da je veliki utjecaj imalo loše vrijeme koje je u nedjelju pogodilo Egipat
Globalni pomorski promet znatno je otežan u ožujku prošle godine nakon što je ogroman kontejnerski brod Ever Given zapeo u južnom dijelu kanala, blokiravši ključni pomorski pravac između Europe i Azije
Prihodi egipatskog Sueskog kanala u 2021. godini iznosili su rekordnih 6,3 milijarde američkih dolara, izvijestio je predsjednik Uprave za Sueski kanal (SCA) Osama Rabie
Tamošnje službe priopćile su da je nasukani brod blokirao još četiri broda koja su bila iza njega. Riječ je o brodu dugom 225 metara za prijevoz rasutog tereta koji plovi pod panamskom zastavom. Brod je bio na putu za Sudan
Brod je 7. srpnja napustio lokaciju na kojoj je bio usidren više od tri mjeseca nakon što su vlasnik i osiguravatelji postigli sporazum o naknadi štete s kanalskim vlastima.
Uprava Sueskog kanala (SCA) zatražila je više od 900 milijuna dolara odštete za spasilačku operaciju i druge gubitke, a iznos je kasnije spušten na 550 milijuna dolara
SCA je zahtijevao 916 milijuna dolara odštete da pokrije ispomoć u oslobađanju broda, narušavanje ugleda i gubitak prihoda, ali su spustili na 550 milijuna
Sueski kanal proširit će se za 40 metara, a uvest će se i dvosmjerni promet. Još uvijek stoji pitanje hoće li to biti dovoljno za sprječavanje budućih blokada brodova od više stotina metara.
SCA namjerava proširiti 30 km dugu najjužniju dionicu plovnog puta između grada Sueza i područja Gorkih jezera za 40 metara prema istoku, rekao je Rabie. Osim toga, isti dio planira produbiti sa 66 do 72 stope
Uprava Sueskog kanala (SCA) zatražila je odštetu od 916 milijuna američkih dolara od japanskog vlasnika broda, tvrtke Shoei Kisen, potvrdio je UK Club, jedan od osiguravatelja
U ponedjeljak navečer je šef Uprave Sueskog kanala (SCA) na državnoj televiziji rekao da se vode " pregovori" o naknadi štete koju je izazvao Ever Given koji je zapeo u kanalu i paralizirao promet
Iskoristi svoj Oranž