Obavijesti

Tech

Komentari 33

C-HR na velikom testu: Hrabro i nešto potpuno novo za Toyotu

C-HR na velikom testu: Hrabro i nešto potpuno novo za Toyotu
7

Isprobali smo atraktivni C-HR, auto za koji ne bismo pomislili da će izaći iz pogona konzervativne Toyote

VIDEO

Hrabar svemirski dizajn, s mnogo sportskog duha i nevjerojatne originalnosti. I sve to na kraju izgleda izuzetno atraktivno.
Iza ovog opisa teško bismo prepoznali Toyotu, čiji je dizajn sve samo ne ovo opisano.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

Ipak, novi C-HR je originalan i najhrabriji auto koji je ova tvrtka izbacila desetljećima i jedan od najboljih dizajna u klasi SUV modela uopće. C-HR je Toyotin ulazak u klasu kompaktnih SUV-crossovera na spektakularan način. Unutrašnjost je malo umjerenija od vanjskog dizajna, no kad prijeđemo na tehnologije, C-HR ponovno postaje spektakularan i potpuno svojeglav.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

Naime, dizelaša, pogona koji biste najviše očekivali u ovoj klasi, jednostavno nema, a neće ga ni biti u budućnosti. C-HR se nudi isključivo u kombinaciji s benzinskim ili s hibridnim pogonom, kakav je imao naš testirani model. Poznati Toyotin hibridni sklop sastoji se od 1,8-litrenog benzinskog motora i elektromotora te razvija 122 KS. Struju generira prilikom kočenja ili radom benzinskog motora i iskorištava je kako bi štedio u gradu ili bolje ubrzavao kad je to potrebno. Hibrid ima i varijabilni automatski mjenjač, a vozač za vožnju ne treba znati ili pratiti ništa posebno. Kao da vozi benzinca ili dizelaša s automatikom. Čitav sustav funkcionira besprijekorno i troši vrlo malo, konkretno 5,7 l/100 km u mješovitoj vožnji na testu. Iako s 11 sekundi do 100 km/h i 170 km/h maksimalne brzine nije brz koliko bismo poželjeli od automobila ovako dinamičnog izgleda, C-HR se solidno vozi.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

Najviše će se ipak svidjeti onima koji traže komfor. Ovjes je uspio kompromis između komfora i dobrog držanja zavoja, no sportski orijentiranim vozačima smetat će rad CVT mjenjača i posljedično glasno “deranje” motora na visokim okretajima pri agresivnijoj vožnji. Niti upravljač nije oličenje preciznosti i povratnih informacija. Iako se kod spomena hibrida mnogi naježe od očekivane cijene, C-HR uopće nije pretjerano skup. Izuzetno bogato opremljeni testni model stoji manje od 250.000 kuna, što je usporedivo s konkurentnim modelima s dizelskim pogonom. A hrvatski kupci su hibrid očito vrlo dobro prihvatili. Naime, više od tri četvrtine prodanih C-HR-a u Hrvatskoj upravo su hibridi.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina

TVORNIČKI PODACI:

masa: 1450 kg
dimenzije: 436x180x156 cm
obujam:  1798 ccm + električni
snaga:  90 kW/122 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11,0 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  3,9 l /100 km
cijena: 248.600 kn (testni model)   223.900 kn (bez doplata)

Testirana Toyota C-HR 1.8 HSD C-ULT u opremi ima alunaplatke od 18”, grijana sjedala i upRAVLJAČ, sustav za pokretanje bez ključa, navigaciju, dvozonsku klimu, LED prednja, JBL audiosustav s devet zvučnika

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 33
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama
Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...