Za 235.400 kuna, što je tek malo više od iznosa koji morate platiti za osnovne modele konkurenata, C5 nudi luksuznu opremu, hidraulički ovjes, automatik i 180 KS
Citroën C5 na testu: Luksuzni veteran najpovoljnija je kupnja
Želite li veliku limuzinu i najvažniji kriteriji pri kupnji su vam cijena i udobnost, ne morate previše zamišljati. C5 je idealan odabir.
Za cijenu koja je otprilike na razini osnovnog Passata i Mazde 6 sa 150 KS snažnim motorom, C5 nudi 180 KS, automatski mjenjač, hidraulični ovjes i vrlo bogatu serijsku opremu. Upravo zbog jedinstvenog ovjesa C5 je jedan od najudobnijih automobila ove klase. Ovisno o brzini i stanju ceste ovjes se sam podiže i spušta, dok je ručno također moguće birati nekoliko visina vožnje (povišeni za loše ceste do 40 km/h i čak 15 cm viši za penjanje na više rubnike) kao i sportski način rada ovjesa. Doduše, i kad je on uključen ovjes C5 je daleko od pravog sportskog ugođaja vožnje, i tu je gotovo sve podređeno udobnosti.
Osim ovjesa pravi dragulj ovog C5 je motor. Snažni dizelaš izuzetno je komforan i tih, no istodobno omogućava gotovo sportske performanse, a potrošnja se tijekom testa kretala ispod 6 l/100 km. Fantastično za toliko snažan auto. Mjenjač radi sasvim solidno, dovoljno uglađeno i brzo, a jedinu veću primjedbu upućujemo na račun upravljača. Osim što je previše neizravan i mlitav, smeta i njegova izvedba. Naime, središnji dio je fiksan, a okreće se samo obruč. Nepotrebno komplicirano i zbunjujuće rješenje, od kojeg je Citroën odustao na novim modelima.
Prostranost kabine i prtljažnika (439 litara) su solidni, a ništa se ne može prigovoriti niti kvaliteti materijala kao ni završnoj obradi. No najviše veseli cijena.
dimenzije: 478x186x145cm
obujam: 1997 ccm
snaga: 133 kW/180 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,7 s
najveća brzina: 222 km/h
potrošnja: 4,4 l /100 km
cijena: 235.400 kn (testni model) 224.500 kn (bez doplata)
Citroën C5 2.0 BlueHDi 180 Business oprema: navigacija, alunaplaci 17”, zaslon 7” osjetljiv na dodir...