Detaljno smo provjerili što sve nudi najbrži gradski automobil. Vožnja u Cliju je pravi užitak, no zaboravite na komfor u gradu i pazite se policije, jer jednostavno tjera na jurnjavu
Clio R.S. Trophy ima sve što je potrebno za jurnjavu i zabavu
Ovaj automobil nije samo snažna gradska jurilica, ovo je rasni sportski auto u “civilnom odijelu”. Već i običan R.S. svojim tvrdim ovjesom i sportskim karakteristikama osjetno odskače od konkurencije, a u Trophy izvedbi taj dojam je još intenzivniji.
U odnosu na običan R.S., Trophy ima 220 KS, tvrđe amortizere, izravniji upravljač, elektroničku blokadu diferencijala i još mnogo vizualnih i praktičnih dodataka. U svakodnevnoj vožnji to je minus jer ovaj auto prilično je tvrd na neravninama i ležećim policajcima, no kad poželite pojuriti, ostajete zapanjeni što sve može.
Prebacivanjem u sportski način vožnje automobil postaje još brutalniji, izmjene brzina brže, a zvuk ispuha glasniji uz zavodljivo grgljanje i pucketanje prilikom promjena brzina. U Race načinu brzine morate mijenjati ručno, polugicama iza upravljača, a ESP se gotovo ne miješa u vaše vozačke poteze.
Osim same vožnje mnogo zabave donosi i RS Monitor, telemetrija inspirirana onima iz trkaćih automobila. On, primjerice, može automatski izmjeriti vrijeme kruga na stazi, G-sile, razne parametre rada motora, a najzabavnijom se pokazala funkcija mjerenja ubrzanja. Auto ima i praktične strane, primjerice petera vrata i prostranu stražnju klupu i prtljažnik, kao i svaki drugi Clio, no na prvom je mjestu ipak nemjerljivo uživanje u vožnji.
masa: 1279 kg
dimenzije: 409x173x143cm
obujam: 1618 ccm
snaga: 162 kW/220 KS
ubrzanje (0-100km/h): 6,6 s
najveća brzina: 235 km/h
potrošnja: 5,9 l /100 km
cijena: 248.101 kn (testni model) 207.399 kn (bez doplata)
Testirani Renault Clio R.S. 220 Trophy u opremi ima sportska prednja sjedala s kožnim presvlakama, Automatski klima uređaj, zaslon osjetljiv na dodir s navigacijom, kameru za vožnju unatrag...