Obavijesti

Tech

Komentari 4

Digitalna revolucija: Uberov direktor na Digital Takeoveru

Digitalna revolucija: Uberov direktor na Digital Takeoveru
1

Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, big data i video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na Digital Takeoveru...

VIDEO

Digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, big data i video... Sve su to teme o kojima će vodeći globalni i regionalni digitalni stručnjaci govoriti na Digital Takeover konferenciji u ožujku.

Jedan od tih vodećih stručnjaka bit će i Rob Khazzam, generalni direktor Ubera za središnju i istočnu Europu. On će se u prezentaciji na Digital Takeover konferenciji, koju organizira 24sata, fokusirati na pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija, osobito u području urbane mobilnosti, s primjerima iz prakse država koje su predvodnice u implementaciji modernih regulativa.

Razvija nove usluge

Khazzam je inače u Uberu zadužen za razvoj međunarodne strategije i poslovne operative u 20 gradova diljem devet država. Istodobno surađuje s lokalnim generalnim menadžerima na razvoju Uberova poslovanja te razvoju novih i poboljšanju postojećih usluga.

Prije dolaska u Uber radio je u investicijskim kućama, gdje je bio zadužen za strukturiranje tvrtke, akvizicije i ulaganja u raznim sektorima. Na Richard School of Business diplomirao je poslovnu administraciju s počastima. Ujedno je i nositelj titule financijskog analitičara CFA Charterholdera.

Digital Takeover konferencijom prije dvije godine pokrenuta je transformacija digitalne scene u Hrvatskoj, a njome se želi osvijestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje. Dok se u Hrvatskoj u digitalno oglašavanje ulagalo tek 12 posto medijskih budžeta (zadnji dostupni podaci; izvor: HURA AdEx 2015.), u SAD-u su ta ulaganja na 38 posto, a u Ujedinjenom Kraljevstvu su prešla polovicu svih oglašivačkih ulaganja.

Nabavite ulaznice

Konferencija ima ambiciju postati središnje mjesto susreta za one koji odlučuju i za digitalne eksperte u regiji.Kako bi to postao, Digital Takeover je sa svakim predavanjem okupljao sve veći broj vodećih ljudi iz hrvatskih tvrtki, medijskih agencija i stručnjaka za digitalnu transformaciju. 

Više od 1000 sudionika i stručnjaka te uspjeh dosadašnjih Digitalnih Takeovera motiv su za najveću regionalnu digitalnu konferenciju koja će biti 14. ožujka 2017. u Cinestaru u zagrebačkom Branimir Centru.
Na vrijeme osigurajte svoje mjesto i budite dio digitalne konferencije te praktična znanja i vještine razmijenite s vodećim stručnjacima koji će predstaviti najnovije trendove. 

Digital Takover konferencija ponudit će, uz tri ključna predavača, i seriju kraćih predavanja nazvanih “brain snack” te panel diskusije i predavanja internacionalnih predavača. Na konferenciji će biti i radionice koje će voditi stručnjaci u digitalnom marketingu, koji su ujedno i predavači s bogatim iskustvom na Visokom učilištu Algebra, edu-partnerom cijele konferencije.

U prodaji su od danas Early Bird kotizacije za Digital Takeover konferenciju. Ulaznice u ograničenoj količini možete kupiti po cijeni od 1.500 kuna, a u njihovu je cijenu uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije, kao i ručak te pauze za kavu. Early Bird ponuda vrijedi do 26. veljače, nakon čega redovita cijena kotizacije iznosi 2.500 kuna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 4
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu