Obavijesti

Tech

Komentari 0

Gopčević: "Već danas treba ulagati u ljude i tehnologiju"

Gopčević: "Već danas treba ulagati u ljude i tehnologiju"
8

Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrie, na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govorio je o krizi u kojoj se našla medijska industrija te kako je Styria to prepoznala kao priliku

VIDEO

Nikša Gopčević, direktor digitalnih servisa Styrie, na konferenciji Digital Takeover u Zagrebu govorio je o krizi u kojoj se našla medijska industrija te kako je Styria to prepoznala kao priliku za novi fokus i digitalnu transformaciju 'stare industrije'.

-  Styria grupa donosi odluku o ulaganju u vlastitu tehnologiju za izradu, uređivanje i distribuciju sadržaja na web-u i mobilnim aplikacijama (CMS platformu) - kazao je.

Ispričao je kako se razvijao brand 24sata i potpuno se okrenuo digitalu.

- Bitno je reći da nije samo ulaganje u tehnologu bilo presudno, sve dosada napravljeno je uspjeh cijele organizacije, koja se postepeno sve više okratila prema Digitalu da bi danas imala jasan cilj „digital only“ - rekao je.

- Styrinia publisnihg platforma je doživjela svoju 3. generaciju s naglaskom na standardizaciju prilikom izrade portala, brzinu i lakoću objave sadržaja te integrirani vanjski servisi koji pomažu novinarima da bolje rade svoj posao - objasnio je Gopčević i najavio nova poboljšanja u želji da 24sata ostane lider na tržištu.

Istaskno je kako bi prekretnica trebala biti 5G mreža te naveo nekoliko primjera: Internet stvari, virtualna stvarnost te umjetna inteligencija. 


 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu