Bez sumnje, ovo je uvjerljivo najbolji gradski automobil na tržištu, no cijenom nadmašuje i većinu kompakata tako da će se rijetki na kraju odlučiti za njega
Honda Jazz na testu: Najbolji i najskuplji gradski automobil
Jazz je toliko prostran, udoban i uglađen da se konkurenti iz gradske klase mogu sakriti.
Zbog inteligentne konstrukcije u unutrašnjosti ima mjesta kao u prostranom kompaktu, a i prtljažnik je s 354 litara na razini te klase. Stražnja sjedala, koja je moguće namještati i preklapati na nekoliko različitih načina, daleko su ispred svega drugog u klasi i nude nemjerljivo veću varijabilnost. U Jazzu, primjerice, ispred stražnje klupe možete prevesti dva bicikla da vam ostane čitav slobodan prtljažnik.
Motor je živahan i vrlo uglađen, a automatski varijabilni CVT mjenjač mnogo bolji od onoga na što smo navikli od ove vrste mjenjača. Potrošnja nas je s 5,5 l/100 km u gradu oduševila. Isto kao i vozne karakteristike. Jazz može, naime, biti iznimno udoban, ali je u svakom trenutku sposoban i za agresivnu sportsku vožnju, gdje dominira zbog izuzetno dobrog upravljača i ovjesa. Jedini problem Jazza je visoka cijena.
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1109 kg
dimenzije: 400x169x155 cm
obujam: 1318 ccm
snaga: 75 kW/102 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,3 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 4,9 l/100 km
cijena: 172.190 kn (testni model) 168.690 kn (bez doplata)
Testirana Honda Jazz 1.3 i-VTEC CVT Elegance u opremi ima automatsku klimu, zaslon 7”, alunaplatke 16”, parking kameru, prednje i stražnje parking senzore...