Obavijesti

Tech

Komentari 0

IAB Europe Research Awards: Nagrada opet u ruke Gemiusa

IAB Europe Research Awards: Nagrada opet u ruke Gemiusa
1

Krovna europska udruga za interaktivno oglašavanje Gemiusu je dodijelila nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi...

VIDEO

Krovna europska udruga za interaktivno oglašavanje Gemiusu je dodijelila nagradu za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi. Pobjednička metodologija omogućuje skupljanje dnevnih podataka koji prikazuju posjećenost web stranice iz dana u dan (gemiusAudience Overnight). Ovo je drugi put kako je Gemius pobijedio na u ovom natjecanju.

Piotr Ejdys, predsjednik tvrtke, nije krio svoje zadovoljstvo:

- IAB nagrada je dokaz činjenice kako europski internet sektor cijeni naše napore, a istovremeno je vrhunac višegodišnjeg predanog rada. To je ujedno i kruna našeg neuobičajeno intenzivnog rada u posljednja tri mjeseca, jer smo dali sve od sebe kako bi naši projekti bili ostvareni u praksi - rekao je Ejdys i nastavio o popisu projekata koje je tvrtka uspješno provela. 

- U ožujku smo započeli studiju o tržištu video oglašavanja pokrenutu u Poljskoj i Ukrajini. U svibnju, osvojili smo natječaj za istraživanje interneta u Češkoj Republici. U isto vrijeme, u Poljskoj se provodi nekoliko ključnih rješenja za reklamnu industriju. Ona uključuju dnevne podatke dostupne preko noći koji prate promet na osobnim računalima na dvije lokacije, dom i ured, kao i na tabletu ili pametnom telefonu. Ali danas, objavili smo prve podatke koji pokazuju potpuni doseg izdavača i web stranica na svim uređajima - zaključio je Ejdys.

U ovogodišnjem izdanju, Gemius je primio dvije nominacije za rješenja internet istraživanja. Tvrtka je također nominirana za nagradu za proizvodnju podataka o mrežnoj posjećenosti na računalima podjeljenih na dom i ured (Home & Work Multilocation model).

IAB Europe Research Awards se organizira posljednjih šest godina. Žiri dodjeljuje nagrade u osam kategorija: Učinkovitost brand oglašavanja, Potrošački stavovi i ponašanje, Potrošački uređaji, Digitalni oglašivački formati, Oglašivačka rješenja, Istraživačke I podatkovne inovacije, Mjerenje publike, Najbolje korištenje istraživačkog proračuna.

Vibor Kalogjera, Country Manager Gemius-a za Hrvatsku i BiH, najavljuje kako će Gemius novu metoldologiju u sklopu istraživanja gemiusAudience prvo službeno primijeniti u Hrvatskoj.

- U finalnoj smo fazi pripreme Overnight rezultata te u naredna dva mjeseca planiramo implementirati novu nagrađenu metodologiju, prvi od svih dvadesetak država gdje je Gemius standard. Uvjeren sam da će domaće tržište odmah prepoznati vrhunsku kvalitetu Overnight podatka i time još čvršče potvrditi gemiusAudience kao “de facto” standard za mjerenje internet publike u Hrvatskoj.

Gemiusova pobjeda još je jedan uspjeh na IAB Europe Research Awards. U 2015. godini, tvrtka je nagrađena za projekt metodologije koji je omogućio izdavačima da bolje razumiju njihov potpuni mrežni doseg na svim uređajima (Behavioral Panel Synthesis, BPS).
 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom