Citigo je poput Up!-a jedan od najboljih predstavnika klase, no problem je visoka cijena koja je zbog brojne dodatne opreme skočila za više od 20.000 kuna
Kompletan, ali i skup: Škodin mališan Citigo odlično se vozi
Svojim izgledom i napadnim ukrasima ovaj Citigo ne ostavlja previše ozbiljan dojam, no u praksi je sasvim suprotno. Rijetko koji automobil u klasi je ovako uvjerljiv po pitanju prostranosti, udobnosti i ponašanja u vožnji. Problem je cijena, koja je zbog dodatne opreme “dotakla plafon” u klasi malih gradskih auta.
Iako ima samo 60 KS, Citigo se odlično ponaša i na otvorenoj cesti. Put na more za dvoje nije nikakav problem - mala Škoda bez problema drži visoke brzinske prosjeke uz vrlo nisku razinu buke i uz to ima prtljažnik od 234 litre. Ovjes je nešto tvrđi od prosjeka klase, no u granicama.
Zato potrošnja na testu naprosto oduševljava - samo 5,4 l/100 km.
Čak 20.000 kuna opreme
Zbog dodatne opreme cijena ovog Citiga je skočila za više od 20.000 kuna. Mnogo toga na automobilu je nepotrebno i čista šminka, no navigacija “Move and Fun” je vrlo koristan dodatak. Osim funkcija navigiranja ona nudi bogato putno računalo, reproduktor za glazbu i dodatne instrumente.
Škoda Citigo Ambition 1.0
masa: 929 kg
dimenzije: 356x164x148cm
obujam: 999 ccm
snaga: 44 kW/60 KS
ubrzanje (0-100km/h): 14,4 s
najveća brzina: 160 km/h
potrošnja: 4,5 l /100 km
cijena: 89.049 kn (testni model) 68.763 kn (bez doplata)
konkurencija: Volkswagen Up, Renault Twingo, Kia Picanto
PLUS: prostranost, obujam prtljažnika, uglađen i štedljiv motor, niska razina buke u unutrašnjosti, uvjerljivo ponašanje pri višim brzinama i na otvorenoj cesti, okretnost u gradu, precizan upravljač, kvaliteta izrade
MINUS: visoka cijena, udobnost na lošijim prometnicama, težak ulazak na stražnju kupu