Obavijesti

Tech

Komentari 48

Passat za one izbirljive: Novi Arteon je najbolje što nudi VW

Passat za one izbirljive: Novi Arteon je najbolje što nudi VW
5

Novi Arteon je nasljednik CC-a i novi top model VW-a. Namijenjen je onima koji žele nešto ekskluzivnije od Passata, no nipošto nije zamjena za Phaeton nego konkurent modelima poput Audija A5

VIDEO

Mnogi nisu niti primijetili, no Volkswagen od prošle godine više ne proizvodi Phaetona. Neuspješna velika luksuzna limuzina je potiho umirovljena, a njena ekskluzivna staklena tvornica pretvorena u izložbeni prostor za elektroaute.

Phaeton neće dobiti nasljednika, barem ne za europsko tržište, a novi Arteon je nešto najbliže tome. Najveći i najluksuzniji novi VW današnjice ipak nije, kao Phaeton, konkurent Audiju A8 i BMW-u 7-ici nego mnogo skromnijima A5 i Seriji 4, odnosno njihovim verzijama s dva para bočnih vrata.

Der neue Volkswagen Arteon

Arteon je baziran na Passatu, i zapravo predstavlja nasljednika CC te preuzima njegovu koncepciju, oblik coupea i praktičnost limuzine. U odnosu na Passat ima i veće dimenzije. S dužinom od 486 centimetara jamči vrlo prostranu unutrašnjost. Unatoč kosom stražnjem dijelu krova u unutrašnjosti straga mogu sjediti i osobe do 190 cm visine. I prtljažnik je raskošan. U njega stane 563 litre.

Der neue Volkswagen Arteon

Dizajn unutrašnjosti i oprema se ne razlikuju mnogo od one u Passatu, Arteon donosi tek rijetke novosti u pogledu dizajna, a one su inspirirane ili preuzete od redizajniranoga Golfa. Arteon u top izvedbi ima head up zaslon i 9,2” zaslon osjetljiv na dodir i izgleda vrlo luksuzno, no sve to može imati i top opremljeni Passat.

Motorizacija je, tradicionalno za Volkswagen, vrlo raskošna. S benzinske strane osnovu predstavlja potpuno novi 1,5-litreni motor sa 150 KS, a tu su još dva dvolitrena benzinca sa 190 i 280 KS. Osnovni dizelaš je poznati 2-litreni TDI sa 150 KS, a iznad njega su smješteni također 2-litreni motori sa 190 i 240 KS. Većina mjenjača su DSG automatici, jedino se osnovni motori nude u kombinaciji s ručnim mjenjačima.

Pogon je, kao i kod ostalih VW-a, na prednje kotače, a top modeli mogu se dobiti i u kombinaciji s pogonom na sve kotače. Automobil na tržište dolazi tijekom ljeta, a cijene se još ne znaju, no trebao bi biti nešto skuplji od usporedivog Passata.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 48
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno