Obavijesti

Tech

Komentari 149

Golfova evolucija: Najveće su promjene skrivene ispod lima

Golfova evolucija: Najveće su promjene skrivene ispod lima
12

Od Golfa kupci ne očekuju revoluciju, već evoluciju, a Nijemci svakim novim modelom to i pružaju. Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne

VIDEO

Iako ovo nije nova osmica već redizajnirana sedmica, te usprkos neznatnim promjenama u izgledu Golf je ispod lima napravio ogroman korak naprijed. Neke tehnologije "ukradene" su i od automobila najviše klase.

Der neue Volkswagen Golf

Od Golfa kupci ne očekuju revoluciju, već evoluciju, a Nijemci svakim novim modelom to i pružaju. Velike razlike u dizajnu nisu nikada bile opcija, no zato se prava eksplozija noviteta krije pod limom. Tako je i s redizajniranom sedmicom koja je danas predstavljena u Wolfsburgu,. 

Der neue Volkswagen Golf GTI

Razlike u vanjskom izgledu u odnosu na model prije redizajna su minimalne – prednji i stražnji odbojnici, prednja maska te prednja i stražnja svjetla. Prednja svjetla po prvi se puta nude u potpunoj LED izvedbi, a i stražnja koriste tu tehnologiju i privlače poglede trkom s "klizećim" svjetlom, efektnim trikom već viđenim na modelima Audija. Auto donosi i nekoliko novih boja. 

Der neue Volkswagen Golf

Mnogo veće su promjene u unutrašnjosti. Golf je dobio novu opremu, ali i neke vrlo impresivne funkcije. Od sada je u ponudi digitalna ploča s instrumentima, takozvani virtualni kokpit koji izgleda impresivno i nudi nebrojne funkcije, između ostaloga  i prikaz navigacije. Zaslon na središnjoj konzoli narastao je na čak 9,2 inča, a Golf je prvi auto u klasi čijim se funkcijama može upravljati pokretima ruke. Tako nešto do sada smo viđali samo u top modelima svjetske autoindustrije poput BMW-a 7-ice. U gužvi na cesti novi Golf može voziti potpuno autonomno pri brzinama do 60 km/h uz pomoć Traffic jam assist sustava, no zbog zakonskih ograničenja vozač mora držati ruke na volanu. 

Der neue Volkswagen Golf und Golf Variant

Golf dobiva i dva potpuno nova benzinska motora. Četverocilindrični 1.5 TSI Evo motor razvija 150 KS, a njegova ekološka Bluemotion izvedba 130 KS. Izuzmemo li hibride ovo je prvi motor na svijetu koji se u potpunosti gasi kada se vozite bez gasa.Tako je Golf u realnom prometu čak jednu litru štedljiviji na 100 km. Obnovljen je i GTI koji postaje brži. Naime, osnovni GTI od sada ima 230 KS, a GTI Performance izvedba ima 245 KS. Kozmetičke promjene je prošao i hibridni GTE, a Volkswagen je najavio i novu izvedbu električnog e-Golfa koja će biti prikazana idući tjedan na salonu u Los Angelesu. Ovaj auto imat će doseg s jednim punjenjem od 300 kilometara, što je gotovo 60% više nego do sada. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 149
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama