Obavijesti

Tech

Komentari 62

Prvo pa muško: Seat ozbiljnom Atecom ušao u SUV segment

Prvo pa muško: Seat ozbiljnom Atecom ušao u SUV segment
7

Seat se među posljednjima uključio u SUV i crossover maniju koja vlada zadnjih godina. Čekanje se isplatilo jer njihov auto spada među najozbiljnije i najbolje, a i iznimno je prostran

VIDEO

Ne imati predstavnika u klasi koja je najprodavanija u Europi zvuči kao ludilo, no upravo je tako bilo kod Seata sve dok nije stigla Ateca. Kako bi uhvatili priključak za konkurencijom trebali su zaista dobar model, a to ona i jest. 

Iako možemo prigovoriti dizajnu i kvaliteti materijala u unutrašnjosti ovog automobila, Ateca svim ostalim podsjeća na Audi, čiji je i bliski srodnik, te naravno na Volkswagen. No nudi nešto što te dvije marke nemaju - prilično povoljan kompaktni SUV koji se cijenom može mjeriti s najjeftinijih francuskim i korejskim konkurentima. Iako dužinom spada među manje predstavnike klase, Ateca je u unutrašnjosti među najprostranijim. Nudi mnogo mjesta na stražnjim sjedalima i prtljažnik koji je s 510 litara izuzetno velik za automobil dugačak 436 centimetra. 

Ono što ne oduševljava je izgled armature. Plastika je kvalitetna, no izgleda previše jeftino za automobil ove cijene. I u pogledu mašte dizajneri su mogli napraviti mnogo bolji posao. No zato je ergonomija savršena, a stara dobra njemačka škola rezultirala je autom u kojem na prvu znate gdje je što i čemu što služi, što danas i nije tako čest slučaj. Za pogon je zadužen dobro poznati 1,6 TDI koji u ovom autu razvija 116 KS. Dovoljno je snažan za ovaj auto, a to potvrđuju i vrlo dobre performanse, dok je s potrošnjom od šest litara na testu i prilično štedljiv. 

U vožnji Ateca oduševljava. Izravan i komunikativan upravljač, precizan mjenjač sa šest brzina i sposoban ovjes čine Atecu zabavnijom u vožnji od gotovo svih konkurenata. U zavoju nema naginjanja, a ponašanje više podsjeća na sportski kompakt, nego na visoki i relativno teški SUV. Cijena od 182.740 kuna možda se čini prevelikom, no na toj su razini najjeftiniji dizelaši u klasi. A Ateca je sa Style paketom vrlo dobro opremljena: jedan od najisplativijih automobila u segmentu.

TVORNIČKI PODACI

masa: 1395 kg
dimenzije: 436x184x160 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 85 kW/116 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
najveća brzina: 184 km/h
potrošnja: 4,4 l/100 km
cijena: 182.740 kn (testni model)   177.962 kn (bez doplata)

Testirani Seat Ateca 1.6 TDI Style u opremi ima automatsku klimu, 5” touchscreen, 17” alunaplatke, tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 62
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu